عمومی

چگونه این سه خواهر در حال کشف قدرت آلو هستند — شروع با مزرعه خانوادگی آنها

چگونه این سه خواهر در حال کشف قدرت آلو هستند —
شروع با مزرعه خانوادگی آنها

بزرگ شدن تنها چهار مایل از شهرستان ساتر، کالیفرنیا، مزرعه پدربزرگ خود را که در سال ۱۹۱۶ تأسیس شد، ژاکلین، آلیسون، و الین تیلور ارزش ضایعات را زود یاد گرفت. قبل از اینکه هر یک از خواهران به اندازه کافی بزرگ شوند تا بتوانند رانندگی کنند، آخر هفته ها زود از خواب بیدار می شدند تا کارکنان بازار کشاورزان خانواده ایستاده، به برادر بزرگتر یک دوست از دستمزد روز پرداخت می‌شود. برای خدمت به عنوان راننده آلیسون ۳۴ ساله می‌گوید کارآفرینی ، “خیلی در خون ماست.” اما تا سال ۲۰۱۶ بود که تیلورها وارد تجارت خانوادگی شدند — و آن را به روش خود رشد دادند.

امروز. ، تمرکز آنها بر Le Prunier، یک برند زیبایی تمیز است که از قدرت تست شده توسط متخصص پوست آلوهای ارگانیک استفاده می کند. از مزرعه ۱۰۷ ساله خانواده تیلور برداشت شده است. این برند به‌عنوان وسیله‌ای در چشمه‌های معدنی و خرده‌فروشی‌هایی مانند Credo Beauty و Saks Fifth Avenue، در بازار ۷٫۲ میلیارد دلاری جهانی زیبایی پاک نفوذ کرده است.

< در طول راه، بنیانگذاران خواهر و برادر با مزرعه خانوادگی خود که توسط پدرشان، ریچارد اداره می شود، شراکت ایجاد کرده اند. ژاکلین، 40 ساله، می گوید: "ما همیشه می دانستیم که می خواهیم با هم کار کنیم." ="46">

همگی خواهران زیبایی و مراقبت از پوست را دوست داشتند و با همراهی پدرشان در سفرهای کاری به ژاپن و کره جنوبی، جایی که مزرعه تجارت مهمی دارد، فضیلت های محصول ستاره او را یاد گرفتند: آلو. سرشار از آنتی اکسیدان – حتی بیشتر از کلم پیچ یا اسفناج – به نظر می رسید این میوه به عنوان یک ماده فوق العاده زیبایی پتانسیل بالایی دارد، به خصوص از نظر ژاکلین، که به عنوان یک دانشجوی قبل از پزشکی وارد کالج شد و به عنوان یک آشپز گیاهخوار آموزش دید. او دو سال تحقیق را انجام داد و با آزمایشگاه‌های شخص ثالث کار کرد تا ببیند چگونه می‌توان از هسته‌های آلو، محصول جانبی عملیات مزرعه، برای تولید محصولات مراقبت از پوست مؤثر استفاده کرد. نتایج قانع کننده بود. خواهران برای ارائه به پدرشان، یک پلتفرم ساختند، و آمار صنعت زیبایی را به دست آوردند.

دیری نگذشت کسب و کار خود سرمایه گذاری شده آنها از کار افتاده بود. آنها مزرعه خانوادگی خود را به عنوان یک تامین کننده جداگانه در نظر گرفتند و به تنهایی عملیات را انجام دادند. در پاییز ۲۰۱۷، آنها نمونه های اولیه روغن زیبایی آلو خود را به نمایشگاه زیبایی Indie در شهر نیویورک آوردند و با خریداران نیمان مارکوس که بلافاصله علاقه نشان دادند ارتباط برقرار کردند. خواهران تلاش کردند تا محصولات را آماده کنند و در ژانویه ۲۰۱۸ در خرده‌فروشی لوکس عرضه شدند.

این کسب‌وکار به آرامی و در عین حال پایدار رشد کرد. در آنجا، تا یک لحظه ویروسی در سال ۲۰۲۰٫ در یک پست اینستاگرامی، کریسی تیگن، مدل، محصول را پس از معرفی یک هنرمند آرایشی که تیلورها با آنها دوست بودند، به او معرفی کرد. روغن زیبایی آلو (۷۲ دلار در هر بطری) ۳۰۰۰۰ سفارش و لیست انتظار ۲۵۰۰۰ را جمع آوری کرد، درست زمانی که موجودی این برند در سطوح پایین تر از حد معمول بود. در بحبوحه یک تغییر نام تجاری، خواهران برنامه ریزی کرده بودند تا قبل از تعویض آن، سهام قدیمی را جابجا کنند. الین ۳۲ ساله می گوید، در عوض، آنها از سازنده خود خواستند تا تولید را افزایش دهد تا تقاضای جدید آنها را برآورده کند، و بی وقفه برای دریافت سفارشات در طول تقریباً شش ماه تاخیر تلاش کردند.

این snafu زنجیره تامین جاه طلبی خواهران را از مسیر خود خارج نکرد. اگرچه آنها از افشای درآمد خودداری کردند، اما این شرکت در سال ۲۰۲۲ فهرست منطقه ای Inc. را برای منطقه اقیانوس آرام با نرخ رشد دو ساله ۱۸۵۳ درصد قرار داد – و این کار انجام نشده است. در سال گذشته، آن‌ها Plumscreen SPF 31 را راه‌اندازی کردند و به بیش از ۱۰۰۰۰۰ سفارش مستقیم به مصرف‌کننده رسیدند – در طول مسیر نظارت بر محیط‌زیست را انجام دادند. اخیراً، آنها روی گله ای از گوسفند سرمایه گذاری کرده اند که می تواند محصولات پوششی مزرعه خانوادگی را بخورد.

خواهران تیلور امیدواریم در نهایت سرزمینی را که پدر و پدربزرگ و پدربزرگشان قبل از آنها کشت کرده اند به ارث ببرند — یک چشم انداز هیجان انگیز برای همه. آلیسون می گوید: «خیلی کارها می توانیم انجام دهیم. “ما می‌توانیم آن را به چیزی بسیار جالب تبدیل کنیم.”

۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه این سه خواهر در حال کشف قدرت آلو هستند --
شروع با مزرعه خانوادگی آنهامستطیل< path d="M10.002 1.936L5.759 6.178a.75.75 0 01-.984.067l-.077-.067L.456 1.936 1.516.875 5.23 4.586 0.75.7" fill#0.586. rule="nonzero"/>

از شماره آوریل ۲۰۲۳ Inc. Magazine

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی