خبر

۵ عرضه اولیه جدید در راه است

۵ عرضه اولیه جدید در راه است

598906 995 - ۵ عرضه اولیه جدید در راه است

اقتصاد۲۴- محمدامین قهرمانی به آخرین جزییات درج نماد شرکت سرمایه‌گذاری تجاری «شستان» در بازار سهام اشاره کرد و افزود: نماد این شرکت روز دوشنبه (۱۶ بهمن ماه) در بورس تهران درج شد.

وی به اقداماتی که باید برای عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری «شستان» در دستور کار قرار گیرد، تاکید کرد و گفت: این شرکت باید در ابتدا توکن مورد نیاز را از سازمان دریافت و اطلاعات مالی را در سامانه کدال افشا کند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدامات، باید موضوع مربوط به ارزش‌گذاری انجام و سهام شرکت پس از برگزاری جلسه معارفه عرضه اولیه شود.

سرپرست معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس اوراق بهادار تهران به سنا گفت: سرمایه فعلی شرکت «شستان» بالغ بر ۲۵ همت است و در واقع جزو بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که عرضه اولیه آن در بورس تهران انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:  سرگردانی ادامه دار بازار سهام


آمار عرضه اولیه بورس تهران تا پایان سال ۱۴۰۲

وی به برنامه‌های پیش‌رو برای عرضه اولیه دیگر شرکت‌ها در بورس اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد که طی چند روز آینده درج نماد و فرآیند عرضه اولیه ۲ شرکت فولاد سیرجان و شرکت ذوب آهن بیستون در بورس انجام شود.

قهرمانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ شرکت در بورس تهران پذیرش و عرضه اولیه پنج شرکت انجام شد.

سرپرست معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شرکت‌هایی که در صف عرضه اولیه بورس تهران قرار دارند، اشاره و در گفتگو با سنا، خاطر نشان کرد: تا پایان سال هم ۶ شرکت دیگر در بورس تهران پذیرش خواهند شد.

وی در پایان گفت: اکنون پنج شرکت در مرحله عرضه اولیه قرار دارد که اگر شرایط بازار اجازه دهد مراحل عرضه اولیه را طی خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی