YouTube فرصتهای کسب درآمد را برای محتوا گسترش میدهد سازندگان
YouTube فرصتهای کسب درآمد را برای محتوا گسترش میدهد
سازندگان
YouTube در حال پرده برداری از مجموعه ای از به روز رسانی ها با هدف ارائه فرصت های درآمد بیشتر برای سازندگان است که بسیاری از آنها صاحبان مشاغل کوچک هستند. این تغییرات بر تعهد YouTube برای حمایت از جامعه سازندگان در مراحل مختلف سفرشان در پلتفرم تاکید میکند.
گسترش برنامه شریک YouTube ( YPP)
یکی از تغییرات مهم، گسترش برنامه شریک YouTube (YPP) است. این تغییر به دنبال تصمیم اخیر YouTube برای گسترش واجد شرایط بودن YPP برای شامل کردن سازندگان Shorts و فعال کردن اشتراکگذاری درآمد تبلیغات Shorts است.
این پلتفرم اکنون YPP را حتی زودتر با معیارهای واجد شرایط بودن کمتر در دسترس قرار میدهد. این حرکت به سازندگان بیشتری اجازه میدهد تا زودتر از طریق ویژگیهای حمایت مالی طرفداران مانند عضویت در کانال، سوپر چت، سپاسگزاری فوقالعاده و موارد دیگر درآمد کسب کنند.
معیارهای واجد شرایط بودن بهروزرسانی شده شامل آستانه ۵۰۰ مشترک، سه بارگذاری عمومی در ۹۰ روز گذشته و ۳۰۰۰ ساعت تماشا در سال گذشته یا ۳ میلیون بازدید از Shorts در ۹۰ روز گذشته. این دسترسی به ویژگیهای تأمین مالی طرفداران، و همچنین توانایی تبلیغ محصولات خود با خرید YouTube، برای کسبوکارهای کوچکی که به دنبال ایجاد درآمد و جامعه در این پلتفرم هستند، قابل توجه خواهد بود.
در حال حاضر، این سطح جدید است. YPP برای سازندگان در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، تایوان و کره جنوبی ارائه می شود، اما برنامه هایی برای گسترش این دسترسی زودهنگام به YPP در تمام کشورهایی که این برنامه در آنها موجود است در حال انجام است.
به عنوان سازندگان کانال خود را رشد میدهند، پس از اینکه معیارهای واجد شرایط بودن YPP را برآورده کردند، بهطور خودکار واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغات و مزایای اضافی میشوند.
برنامه وابسته خرید YouTube پیشرفته
برای سازندگان در ادامه یوتیوب در حال گسترش برنامه وابسته خرید خود است. اکنون، همه سازندگان واجد شرایط مستقر در ایالات متحده در YPP با بیش از ۲۰۰۰۰ مشترک میتوانند شرکت کنند.
برنامه وابسته سازندگان را قادر می سازد تا محصولات را مشخص کرده و برچسب گذاری کنند. از دیگر برندها و سازندگان در محتوای خود. آنها سپس میتوانند نرخهای کمیسیون رقابتی را از فروش این محصولات برچسبگذاریشده در ویدیوها و شورتهای خود دریافت کنند.
YouTube در حال حاضر با بیش از ۵۰ برند از جمله Nordstrom، Sephora، Ulta Beauty و Wayfair در بخشهایی مانند همکاری کرده است. زیبایی، فناوری، خانه و پوشاک. این گسترش برای کسبوکارهای کوچک و سازندگان، راه جدیدی برای درآمدزایی فراهم میکند و در عین حال محتوای آنها را با محصولات مرتبط افزایش میدهد.
رشد و مشارکت جامعه
ویژگیهای تأمین مالی طرفداران شاهد افزایش استفاده و موفقیت در سکو. در دسامبر ۲۰۲۲، تعداد کانالهایی در ایالات متحده که بیشترین درآمد را از محصولات تأمین مالی طرفداران کسب میکنند، نسبت به سال قبل بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.
این ویژگیها به سازندگان اجازه میدهد محتوا و مزایای انحصاری ارائه دهند. به طرفداران خود از طریق عضویت در کانال یا ارسال فریاد به بینندگانی که در جریان پخش زنده خود از Super Chat استفاده می کنند. این افزایش تعامل فرصت دیگری را برای کسبوکارهای کوچک فراهم میکند تا درآمد خود را افزایش دهند و در عین حال جامعه قویتری را تقویت کنند.
با این بهروزرسانیها، YouTube از سازندگان، که بسیاری از آنها کسبوکارهای کوچک هستند، در هر مرحله از سفرشان حمایت میکند. پلت فرم YouTube با معرفی دسترسی زودهنگام به YPP، ارائه راههای بیشتر برای کسب درآمد و تقویت تعامل، ابزارهایی را در اختیار کسبوکارهای کوچک قرار میدهد که برای رشد، مشارکت و کسب درآمد در چشمانداز دیجیتالی همیشه در حال تحول نیاز دارند.
برای آخرین، ما را در اخبار Google دنبال کنید.
< کوچک>تصویر: $