آداب کارت تعطیلات تجاری: راهنمای حرفه ای با درود
آداب کارت تعطیلات تجاری: راهنمای حرفه ای
با درود
کارتهای تبریک تعطیلات برای مشتریان تجاری، شرکا و هر کس دیگری که در طول سال از شرکت شما حمایت کرده است، میتواند به شما کمک کند قدردانی خود را نشان دهید و شرکت خود را در ذهن مردم برجسته کنید. با این حال، پیروی از آداب مناسب کارت تعطیلات تجاری ضروری است، زیرا بسیاری از کسب و کارها معمولاً اشتباهاتی مرتکب می شوند که می تواند به سرعت اثرات مثبت پیام های تبریک تعطیلات.
مطمئن شوید که مبادله کارت تعطیلات برای کسب و کار شما کار می کند، نه مخالف آن. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام ارسال کارت تعطیلات تجاری از آنها استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد آداب کارت ویزیت تعطیلات، به “آداب کارت ویزیت: آموزش حضور مدیران” توسط Corporate Class, Inc.< /p>
<چرا کارتهای تعطیلات تجاری ارسال کنیم؟
در چشم انداز شرکت، ایجاد و پرورش روابط بسیار مهم است. یکی از راه های پایدار و صمیمانه برای نشان دادن قدردانی و حفظ ارتباطات، ارسال کارت های تعطیلات است. اما چرا این سنت قدیمی هنوز در دنیای تجاری پرشتاب امروزی مطرح است؟ در اینجا دلایل قانع کننده وجود دارد:
- تقویت روابط تجاری: ارسال کارت تعطیلات نشان می دهد که برای ارتباط خود با مشتریان، شرکا و همکاران ارزش قائل هستید. این حرکتی است که حسن نیت را تقویت می کند و کسب و کار شما را در اولویت قرار می دهد.
- لمس شخصی در عصر دیجیتال: در دنیایی که تحت سلطه ایمیل ها و پیام های فوری است، یک کارت فیزیکی وجود دارد. برجسته می شود. این یک لمس شخصی میافزاید و نشان میدهد که تلاش بیشتری برای تأیید گیرنده انجام دادهاید.
- یادآوری برند: کارت های سفارشی تعطیلات، به ویژه کارت هایی که ارزش های برند یا شرکت شما را منعکس می کنند، می توانند هویت برند را تقویت کرده و کسب و کار شما را در میان انبوهی از فصل ها به یاد ماندنی نگه دارند. با سلام.
- فرصتی برای ابراز قدردانی: فصل تعطیلات مترادف با سپاسگزاری است. ارسال کارت فرصتی مناسب برای تشکر از مشتریان و شرکا به خاطر اعتماد، همکاری و حمایت مستمرشان در طول سال است.
- برای سال آینده لحن مثبتی ایجاد می کند: یک چاه کارت تعطیلات آرزو میتواند سابقه مثبتی برای تعاملات آینده ایجاد کند، خوشبینی و اشتیاق را برای همکاریهای بالقوه در سال پیش رو تقویت کند.
هنگام ارسال کارتهای تعطیلات کاری
پیمایش در فصل تعطیلات در دنیای تجارت به ترکیبی از تفکر و حرفه ای نیاز دارد.
ارسال کارت های تعطیلات برای همکاران تجاری شما یک روش سنتی برای ابراز قدردانی و حفظ روابط است، اما برای درست کردن آن ضروری است. از زمانبندی تا پیام، چندین تفاوت میتواند ژست شما را تغییر دهد یا آن را خراب کند.
در اینجا بایدها و نبایدهایی را که باید هنگام ارسال کارت تعطیلات کاری در نظر داشته باشید، آورده شده است.
تا آخرین لحظه منتظر نمانید
<
ارسال کارت های تعطیلات با تاخیر می تواند باعث شود کسب و کار شما کمی غیرحرفه ای به نظر برسد. هنگام خرید یا ارسال تبریک تعطیلات خود از تعلل خودداری کنید، از قبل برنامه ریزی کنید. برنامه ای ایجاد کنید که شامل تمام وظایف تعطیلات مورد نیاز برای انجام دادن باشد تا عقب نمانید. علاوه بر این، اگر در اوایل سال این کار را انجام دهید، ممکن است بتوانید هنگام خرید کارت تعطیلات تجاری خود، معامله بهتری دریافت کنید.
دان املای کلمات و نامها اشتباه نیست
آنها را به مکان اشتباهی نفرستید
برای شرکا و مشتریان B2B که در حال ارسال کارت تعطیلات هستید. به، معمولاً بهتر است آنها را به جای خانه هایشان به آدرس های تجاری خود بفرستید. آن آدرس ها را دوباره بررسی کنید و بپرسید که آیا آنها را ندارید یا مطمئن نیستید. شما نمی خواهید کسی به دلیل داشتن اطلاعات اشتباه کنار گذاشته شود.
کارمندان پشتیبانی را فراموش نکنید
بسیاری از مشتریانی که برای آنها کارت تعطیلات کاری ارسال می کنید، احتمالاً دستیار یا مسئول پذیرش داشته باشید. اگر هر یک از این کارکنان وجود دارد که شما به طور منظم با آنها در ارتباط هستید، یک کارت نیز برای آنها ارسال کنید. آنها احتمالاً با کارتی که به رئیسشان میفرستید معامله میکنند، بنابراین نمیخواهید آنها احساس کنند کنار گذاشته شدهاند.
پیشنهاد فروش را وارد نکنید
<تعطیلات زمانی برای فروش بیش از حد نیست. یک تبریک ساده و یک پیام صمیمانه کافی است تا مشتریان بدانند که برای کسب و کار شما چه اهمیتی دارند و دفعه بعد که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند شما را در ذهن خود نگه دارد. با تلاش برای فروش چیزی در کارتهای تعطیلات مبارک خود برای مشتریان تجاری، پیام را مخدوش نکنید.
از پیامهای تبریک غیرشخصی تعطیلات استفاده نکنید
خیلی خوب است تا کارت های تعطیلات تجاری شما نسبتاً کلی باشد. اما آنها نباید کاملاً عمومی و غیرشخصی باشند. پیامی را وارد کنید که واقعاً مربوط به هر فرد در لیست شما باشد، مطمئن شوید که نام و کسب و کار او درج شده است، و همه جزئیات را دوباره بررسی کنید تا چیزی کاملاً نامربوط در کارت او وجود نداشته باشد.
ارزش یک کارت دست نوشته را نادیده نگیرید
یک پیام دستنویس میتواند بسیار شخصیتر و خاصتر از چیزی چاپ شده به نظر برسد. ممکن است نتوانید هر پیامی را با دست بنویسید. اما باید سعی کنید حداقل آنها را امضا کنید تا گیرندگان بدانند که واقعاً برای شخصی کردن هر پیام وقت گذاشتهاید.
کارت تبریک عمومی نفرستید
کارت های تعطیلات شما به کسب و کار شما این فرصت را می دهد که واقعاً در ذهن مشتریان شما برجسته شود. اگر کارت های شما شبیه کارت های دیگران باشد، به آن هدف دلخواه نخواهید رسید. در عوض، از کارت های تعطیلات تجاری سفارشی یا چیزی که چشم نواز و خاص کسب و کار شما است استفاده کنید. این به گیرندگان کمک می کند که واقعاً به یاد داشته باشند که شما برای آنها کارت تعطیلات ارسال کرده اید. و حتی ممکن است آن را در دفتر خود نشان دهند.
تأثیر محیطی را در نظر بگیرید
با افزایش آگاهی در مورد پایداری و محیط زیست نگرانی ها، انتخاب کارت های سازگار با محیط زیست را در نظر بگیرید. کارت های ساخته شده از مواد بازیافتی یا کارت های الکترونیکی می توانند انتخاب خوبی باشند. آنها نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه نشان می دهند که کسب و کار شما مسئول و متعهد به پایداری است.
مشتریان بین المللی را به خاطر بسپارید
اگر کسب و کار شما مشتریان فراتر از مرزها دارد، مراقب باشید تفاوت های ظریف فرهنگی و شیوه های تعطیلات. همه کشورها تعطیلات یکسانی را به یک شکل جشن نمی گیرند. پیام خود را بر این اساس تنظیم کنید تا مطمئن شوید که با آنها طنین انداز می شود و نابجا به نظر نمی رسد. این نشاندهنده حساسیت و احترام کسبوکار شما به فرهنگهای مختلف است.
تیم خود را درگیر کنید
پیامها یا امضاهای اعضای تیم خود را بگنجانید، بهخصوص اگر مشتری شما در طول سال با چندین عضو تعامل داشته باشد. این باعث میشود که کسبوکار شما احساس انسانیتری داشته باشد و تلاش گروهی را به نمایش بگذارد.
فرضهایی نسازید
مگر اینکه لیست بسیار کوچک و مشخصی از مشتریان در لیست کارت خود داشته باشید، احتمالاً دقیقاً نمی دانم همه این فصل را چگونه جشن می گیرند یا نه. بهتر است از هرگونه نماد یا پیام مذهبی آشکاری که ممکن است باعث ناراحتی مردم شود اجتناب کنید و در عوض کارتهای تعطیلات کلی و فراگیر را برای مشتریان تجاری قرار دهید.
هر سال نیاز را ارزیابی کنید
در حالی که کارتهای تعطیلات میتوانند حرکت زیبایی باشند، ارزیابی نیاز به آنها در هر سال نیز اشکالی ندارد. گاهی اوقات، اشکال دیگر قدردانی، مانند کمک های خیریه به نام مشتریان شما یا یک هدیه منحصر به فرد، ممکن است مناسب تر باشد.
احساس نکنید که فقط می توانید در کریسمس کارت بفرستید
کارتهای تعطیلات برای استفاده تجاری تنها راهی نیست که میتوانید با مشتریان تبریک بگویید. اگر نمی خواهید هیچ فرضی در مورد نحوه جشن گرفتن تعطیلات توسط مردم داشته باشید، به جای آن پیام تبریک سال نو را در نظر بگیرید. همچنین میتوانید تعطیلات دیگری را در طول سال انتخاب کنید تا تبریکات شما رقابت چندانی نداشته باشد.
بایدها و نبایدهای ارسال کسب و کار خلاصه کارت های تعطیلات
نباید | نباید |
---|---|
در اوایل فصل برنامه ریزی کنید و کارت ارسال کنید. | برای ارسال کارت ها تا آخرین لحظه صبر کنید. |
دوبار- نامها و املایها را بررسی کنید. | املای اشتباه نام گیرندگان. |
کارت ها را به صورت پیش فرض به آدرس های تجاری ارسال کنید. | کارت ها را به مکان اشتباه یا آدرس های نامناسب ارسال کنید. |
کارمندان پشتیبانی و مخاطبین معمولی را در بر بگیرد. | تأیید کارکنان پشتیبانی را فراموش نکنید. یا مخاطبین کلیدی. |
برای پایداری، کارت های سازگار با محیط زیست یا کارت های الکترونیکی را انتخاب کنید. | ارسال کارت های تبریک عمومی که منحصر به فرد نیستند. |
مشتریان بینالمللی را در نظر بگیرید و پیامها را تنظیم کنید. | در مورد اعمال تعطیلات یا وابستگیهای مذهبی مشتریان فرضیاتی ایجاد کنید. |
تیم خود را در فرآیند ارسال کارت درگیر کنید. | پیشنهادهای فروش یا تبلیغات آشکار در تبریک تعطیلات. |
ارتباط این اشاره را هر سال ارزیابی کنید. | فقط به کریسمس پایبند باشید. برای تبریک سال نو یا تعطیلات دیگر را در نظر بگیرید. |
از پیام های شخصی و مرتبط اطمینان حاصل کنید.< /td> | از پیام های تعطیلات عمومی و غیر شخصی استفاده کنید. |
تا حد امکان روی لمس دستنویس تأکید کنید. | به اهمیت پیام دستنویس یا امضا شده شخصی توجه نکنید. |