عمومی

اپل همچنان به فروش مک های بیشتری ادامه می دهد. اکنون این کار را آسان‌تر می‌کند نحوه پشتیبانی و مدیریت آنها را بیاموزید

اپل همچنان به فروش مک های بیشتری ادامه می دهد. اکنون این کار را آسان‌تر می‌کند
نحوه پشتیبانی و مدیریت آنها را بیاموزید

بر اساس گزارش‌های درآمد اخیر اپل، بسیاری از مردم در حال خرید مک هستند. بیش از در واقع قبلاً. من مطمئن هستم که بسیاری از این افراد دانش‌آموزان، یا والدین دانش‌آموزان جوان‌تر هستند که در حین تحصیل در مدرسه از راه دور به رایانه نیاز داشتند.

اما بسیاری از آنها افرادی هستند که آنها را برای کار می خرند. کل صنعت رایانه شخصی در طول همه گیری همه گیر افزایش یافت زیرا میلیون ها نفر از خانه کار می کردند و به مدرسه می رفتند. با این حال، اکثر تولیدکنندگان رایانه شخصی، فروش خود را در چند فصل گذشته کاهش داده اند. بیشتر، به جز اپل. اپل به فروش مک ادامه می دهد.

البته، از آنجایی که افراد بیشتری Mac را برای کار می خرند، به این معنی است که تقاضا برای متخصصان فناوری اطلاعات با مهارت ها و آموزش برای پشتیبانی و مدیریت آن دستگاه ها. امروز، اپل یک برنامه جدید را اعلام کرد تا انجام این کار را آسان تر کند.

اپل در حال راه اندازی دو دوره آنلاین جدید است که می گوید “آموزش حرفه ای و گواهینامه های به روز شده برای پشتیبانی و مدیریت IT” را ارائه می دهد. ایده این است که شما می توانید دوره را با سرعت خود و به صورت رایگان طی کنید. هر دوره همچنین شامل یک آزمون گواهینامه است که هزینه آن ۱۴۹ دلار است و شامل نشان های دیجیتالی است که می تواند در رزومه، وب سایت یا نمایه آنلاین نمایش داده شود.

در اینجا اپل این دو دوره را توضیح می دهد:

مجموعه آموزشی جدید IT اپل با دوره پشتیبانی دستگاه اپل آغاز می شود. از طریق مقاله‌ها و تمرین‌های راهنما، این دوره ابزارها، خدمات و بهترین شیوه‌های مورد استفاده توسط میز کمک حرفه‌ای، هماهنگ‌کننده فنی یا ارائه‌دهنده خدمات برای کاربران مک، آیفون و آی‌پد سازمان را پوشش می‌دهد. پس از تکمیل حدود ۱۴ ساعت محتوای یادگیری، کاربران می‌توانند در آزمونی شرکت کنند تا گواهینامه پشتیبانی حرفه‌ای Apple Certified Support Professional را کسب کنند.

دومین سطح آموزشی در این مجموعه دوره استقرار و مدیریت اپل است که نحوه پیکربندی، مدیریت و ایمن سازی محصولات اپل با استفاده از مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) را پوشش می دهد. از طریق حدود ۱۳ ساعت محتوا، کاربران توسعه یک استراتژی استقرار، با استفاده از Apple Business Manager و Apple School Manager و پیکربندی دستگاه ها با یک راه حل MDM را پوشش خواهند داد. پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون، کاربران گواهینامه حرفه ای فناوری اطلاعات Apple Certified دریافت خواهند کرد.

واقعا، این عالی است. برای دو نوع مختلف از افراد:

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و تعداد انگشت شماری از افراد دارید، احتمالاً به اندازه کافی دستگاه دارید که در برخی مواقع شروع به تعجب کرده اید که چه کسی قرار است همه آن دستگاه ها را مدیریت کند. اگر هر یک از اعضای تیم شما یک مک یا آی پد و یک آیفون داشته باشد، اضافه می شود. حتی اگر منابع لازم برای یک بخش بزرگ فناوری اطلاعات را ندارید، این یک راه عالی برای ارائه آموزش به کسانی است که مسئول حفظ تمام این فناوری هستند.

همچنین برای هر کسی که به فکر رفتن به یک حرفه جدید است عالی است. خود آموزش رایگان است و امتحانات (که هزینه آن ۱۴۹ دلار است) شامل گواهینامه اپل است – چیزی که می تواند به ایجاد یک شغل جدید کمک کند. با توجه به اینکه میلیون ها آمریکایی در ۱۸ ماه گذشته به دنبال انجام این کار بوده اند، برنامه جدید اپل در زمان بسیار مفیدی ارائه می شود.

برای مثال، فورد می‌گوید دستگاه‌های مک را به عنوان گزینه‌ای برای کارمندان عرضه می‌کند و زمانی که اپل را استخدام می‌کند، گواهینامه‌های اپل را به رسمیت می‌شناسد. برای موقعیت های IT مایک آمند، مدیر ارشد فناوری سازمانی فورد گفت: «گواهینامه‌های جدید آموزش حرفه‌ای اپل به ما کمک می‌کند افراد بسیار با استعداد فناوری اطلاعات را جذب کنیم و ببینیم که آنها در اجرای برنامه رشد Ford+ ما موفق هستند.»

علاوه بر این، اپل اعلام کرد که با بنیاد Mac Admins همکاری می کند تا به افرادی که می خواهند مهارت های خود را ارتقا دهند بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. هدف گسترش دسترسی به آموزش و گواهینامه فناوری اطلاعات با کیفیت بدون هزینه به عنوان مانع است.

“دوره های آموزشی کاملا جدید Apple Professional Training چیزهای زیادی وجود دارد که به کاربران پایه ای محکم در مفاهیم و مفاهیم می دهد. تام بریج، رئیس مشترک بنیاد Mac Admins، گفت: تئوری در مورد حمایت و استقرار محصولات اپل.

برنامه آموزشی جدید اپل از امروز در training.apple.com در دسترس است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی