عمومی

5 چیزی که من با پرواز در بدترین آخر هفته سفر یاد گرفتم تابستان

۵ چیزی که من با پرواز در بدترین آخر هفته سفر یاد گرفتم
تابستان

این راز نیست که تابستان ۲۰۲۲ زمان وحشتناکی برای سفرهای هوایی است. لغو پروازها در شش ماه اول سال جاری تاکنون بالا بوده است. مجموع کل سال ۲۰۲۱، که امسال را به دومین سال بدترین سال برای لغو پروازها تبدیل کرده است، که تنها تا سال ۲۰۲۰، زمانی که شروع همه‌گیری باعث توقف سفرهای هوایی شد، پیشی گرفت.

آمار کنسلی پرواز می تواند مانند اعداد انتزاعی باشد، تا زمانی که برای شما اتفاق بیفتد. می دانم، چون برای من اتفاق افتاده است. به عنوان سخنران کنفرانس برخورد، در آخر هفته ۱۸ تا ۱۹ ژوئن از سیاتل به تورنتو پرواز کردم. تقاضای بیش از حد برای سفر، طوفان‌های سراسری و کمبود نیروی انسانی، همگی در کنار هم آن را به بدترین تعطیلات آخر هفته برای سفرهای هوایی در تاریخ تبدیل کردند، اگرچه ممکن است این رکورد از آن زمان شکسته شده باشد. من از آن تجربه و تحقیقاتی که از آن زمان انجام داده ام، چیزهای زیادی یاد گرفته ام. در اینجا بهترین توصیه من برای زنده ماندن از سفرهای هوایی در این تابستان است.

۱٫ فناوری واقعا می تواند به شما کمک کند…

کمتر از ۲۴ ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده من به تورنتو، تلفن هوشمند من با یک تماس خودکار زنگ خورد از طرف شرکت هواپیمایی که به من هشدار داده بود که در پرواز من “تغییر” رخ داده است و از هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کند. صدای تولید شده توسط رایانه اطلاعات بیشتری ارائه نمی‌دهد، بنابراین وب‌سایت شرکت هواپیمایی را باز کردم تا ببینم چه خبر است. معلوم شد که کلمه “تغییر” کمی حقیقت را گسترش می دهد. من در ابتدا قرار بود با یک توقف کوتاه در کلگری، سیاتل-تورنتو پرواز کنم. آنها اکنون دومین پرواز کالگری-تورنتو را به عنوان پرواز به وینیپگ با توقف ۲۷ ساعته رزرو کرده بودند و به دنبال آن پروازی به تورنتو انجام شد که من را یک روز کامل دیرتر از برنامه ریزی به مقصد می رساند. هیچ پیشنهادی برای قرار دادن من برای شب در وینیپگ وجود نداشت.

در ابتدا، علاوه بر عصبانیت از پرواز لغو شده ، من هم از این که با یک انسان تماس نگرفته بودم که این موضوع را به من بگوید اذیت شده بودم. اما وقتی در مورد آن فکر کردم، متوجه شدم که چه چیزی در آن سیستم فوق‌العاده است: این سیستم خیلی سریع‌تر از آنچه انسان‌ها می‌توانستند متوجه این مشکل شوند، به ویژه با توجه به اینکه چه تعداد از مردم احتمالاً تحت تأثیر این و سایر لغو پروازهای آخر هفته قرار گرفتند. فوراً به اطلاعاتی که نیاز داشتم رسید، و زمان برای پروازهای لغو شده بسیار مهم است.

۲٫ … اما به کمک انسان نیز نیاز دارید.

اخیراً، خدمت پرواز کریستی کوربه توصیه هایی را برای زنده ماندن از وحشت سفرهای هوایی تابستان امسال به اشتراک گذاشت. از جمله پیشنهادات او: سفر خود را مستقیماً با خطوط هوایی رزرو کنید. ایده این است که اگر پرواز شما لغو شود یا به شدت تاخیر داشته باشد، از این طریق اهرم مذاکره بهتری خواهید داشت.

Koerbe یک پرواز است. خدمتکار و او مطمئناً سیستم را بهتر از من می شناسد، اما من با احترام با این توصیه مخالفم. یا حداقل، من موافق نیستم که اولویت اصلی شما رسیدن به جایی است که می خواهید تا حد امکان به زمان برنامه ریزی شده اولیه نزدیک شوید. اگر اولویت اصلی شما به حداقل رساندن هزینه‌های اضافی است، شاید رویکرد او بهتر باشد، مطمئن نیستم.

چیزی که من دارم می‌دانم این است که با وجود اینکه تمام تلاشم را کردم، دسترسی به کسی در خطوط هوایی ممکن نبود. این مشکلی است که حداقل یک مدیر عامل شرکت هواپیمایی محاصره شده به صورت عمومی تصدیق کرد. خوشبختانه برای من، من پروازم را مستقیماً از طریق شرکت حمل و نقل رزرو نکرده بودم – از یک سایت مسافرتی آنلاین استفاده کرده بودم، سایتی که در طی سال‌ها توانسته‌ام به طور کاملاً قابل اعتمادی از طریق چت یا تلفن نمایندگان را دریافت کنم. بنابراین اکنون این کار را انجام دادم و یک بار دیگر توانستم با سهولت نسبی به کسی برسم. نماینده ای که در چت دریافت کردم، مبلغی را برای پرواز “تغییر شده” من بازپرداخت کرد و من از سایت سفر برای رزرو یک سفر جایگزین در ترکیبی از دو خط هوایی استفاده کردم. مسلماً، این منجر به کرایه بسیار بالاتری شد، اما از طرف دیگر باعث شد مجبور شوم به اتاق هتلی در وینیپگ بروم. و زمانی که قرار بود آنجا باشم، مرا به جایی رساند که قرار بود آنجا باشم.

این دلیل است که یک شرکت مسافرتی با خطوط هوایی متعدد و همچنین هتل‌ها، اجاره‌ای ماشین و بسیاری از اشکال دیگر سفر، آنچنان تحت تأثیر افزایش تقاضای خدمات مشتریان قرار نخواهند گرفت که یک شرکت هواپیمایی در طول مدت زمان لغو پرواز بالا، تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. حداقل، برای من اینطور کار کرد.

۳٫ اگر می توانید در یک بافر ۲۴ ساعته بسازید.

در این مورد، من قصد داشتم یک روز قبل از خودم به تورنتو برسم. تا حدی لازم بود، زیرا نمی‌خواستم روزی را شروع کنم که چندین بار روی صحنه باشم با یک مورد بد جت لگ. اما به طور کلی، اگر در یک روز خاص باید حتماً در جایی باشم، یک شبه اضافه می‌کنم زیرا پروازها و تأخیرها اتفاق می‌افتد.

این نیز توصیه کوربه است. او خانواده‌ای هشت نفره را به یاد می‌آورد که به دلیل لغو پروازی که در برنامه خود اجازه نداده بودند، یک سفر دریایی را از دست دادند. در مورد آن فکر کنید. اگر یک رویداد تجاری به اندازه‌ای مهم است که مجبور شوید برای حضور در هواپیما به جای صحبت با تلفن یا چت ویدیویی، سوار هواپیما شوید، احتمالاً آنقدر مهم است که مطمئن شوید به آنجا می‌رسید. و اگر برای تعطیلات مورد انتظار بیرون می روید، اگر یک روز زودتر سفر خود را شروع کنید، اوقات بهتر و آرام تری خواهید داشت.

۴٫ مراقب توقف های کوتاه باشید.

کوربه می گوید که این روزها یک ساعت توقف کافی نیست و من موافقم، به خصوص اگر شما از خطوط هوایی متعدد استفاده می کنید فقط به این دلیل که یک شرکت هواپیمایی یا یک سایت مسافرتی مایل است سفری را با یک توقف کوتاه به شما بفروشد، به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید. (و آیا واقعاً می خواهید آن شخصی باشید که دیوانه وار در فرودگاه می دود و چمدان دستی خود را می کشد و احتمالاً نمی توانید آن را در بالای سر خود جا دهید زیرا تمام اتاق قبلاً گرفته شده است؟) اکثر سفرهای این روزها می توانند با یک یا دو پرواز مدیریت شود – توقف های متعدد ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شود، اما خطرات ناشی از تاخیر یا لغو پرواز که سفر شما را به هم می ریزد را نیز چند برابر می کند. بنابراین در صورت امکان بدون توقف یا مستقیم، یا تنها با یک توقف پرواز کنید.

۵٫ بارهای تحویل‌شده خود را مجدداً بررسی کنید.

اگر یک مسافر باتجربه هستید، ممکن است نسبت به چک کردن چمدان‌ها تا حدودی نگرش سرسختانه داشته باشید. حداقل، من می دانم که دارم. در تعداد بیشماری پرواز، من فقط دو بار نتوانستم چمدانم را در چرخ و فلک پیدا کنم که از هواپیما پیاده شدم، و در هر دو مورد، ایرلاین کیف من را یک روز بعد به من تحویل داد.

<. div class="standardText" readability="30.027700831025">

اما زمانه در حال تغییر است. ما اغلب به خدمه زمینی به‌عنوان بخشی از کمبود شدید کارکنان فکر نمی‌کنیم، و با این حال خطوط هوایی، همان‌طور که خلبان و مهماندار هواپیما کم دارند، پرسنل دروازه، مکانیک و جابجایی چمدان‌ها را کم می‌کنند. به گفته کارشناسان، نتیجه این است که همه ما باید انتظار داریم چمدان‌هایمان خیلی بیشتر از گذشته گم شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، فکر کنید با دقت در مورد آنچه در چمدان تحویل‌شده خود قرار می‌دهید، و آنچه با خود حمل می‌کنید، باشید. یک دستگاه Tile یا Apple AirTag را در چمدان خود قرار دهید تا در صورت مفقود شدن، ردیابی آن آسان‌تر شود. و البته بهترین شرط شما این است که اصلا چمدان را چک نکنید. سفر تنها با چمدان‌های دستی می‌تواند زندگی شما را ساده‌تر کند، به گونه‌ای که شستن جوراب‌هایتان در سینک هتل ارزش این مشکل را داشته باشد، به‌ویژه اگر پروازی لغو شود یا زمانی که در وسط سفر هستید به تأخیر بیفتد. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی با افزایش اندازه محفظه‌های بالای سر خود این کار را آسان‌تر کرده‌اند. از این فضای اضافی استفاده کنید و از سردرد چک کردن چمدان خلاص شوید.

آنها به من یادآوری می‌کنند که این یک دنیای بزرگ است. در آنجا، و دیدن آن از طریق سفر هوایی یک امتیاز است. متأسفانه، خود سفر اغلب یک تجربه تلخ است. پیروی از این اقدامات احتیاطی می تواند کار را کمی آسان تر کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی