عمومیمقالات

ایجاد محیطی برای موفقیت با دکتر عادل خان

ایجاد محیطی برای موفقیت با دکتر عادل
خان

عادل خان، M.D.، سفر حرفه ای خود را به عنوان یک مربی شخصی آغاز کرد، اما کمبود از تحریک فکری و میل او برای کمک به مردم به نقش فعلی به عنوان یک پزشک، کارآفرین و محقق. پس از فوت خواهر کوچکترش در حالی که او در دوره آموزش اقامت بود، خان تمایل به کمک به دیگران داشت. انگیزه بیشتری را برای او فراهم کرد تا در جهت اهدافش کار کند.

در طول تحصیل پزشکی و پس از آن، خان متوجه شد که مردم به جای ابزارهای سلامت و سبک زندگی که تاثیری ماندگار ایجاد می کند. او که می خواست بیشتر بیاموزد، به دنیا سفر کرد تا از کنفرانس ها و مردم کشورهایی از جمله اروپا و آسیا بیاموزد. گستردگی دانش و مهارت های او در پزشکی و مراقبت های احیا کننده باعث شد که او برای درمان چندین خانواده سلطنتی انتخاب شود.

در این قسمت از افکار درخشان، خان در مورد چگونگی بهبود وضعیت خود صحبت می کند. توانایی های درمانی طبیعی بدن است، اما می گوید که برای شروع این کار، باید محیط خود را دوباره کار کنید. یعنی باید راهی برای بازسازی جهان و محرک های اطراف خود بیابید تا موفقیت شما را تشویق کند نه اینکه مانع آن شود. خان و تریستان آهومادا میزبان Brilliant Thoughts همچنین درباره مدیریت توجه خود، اجتناب از میانبرها در زندگی و تحقیقات فعلی پزشکی احیا کننده، از جمله پروژه های کارآفرینی و تحقیقاتی خود خان.

عادل خان مدرک دکترای پزشکی خود را در دانشگاه اتاوا در کانادا به پایان رساند. پس از آموزش پزشکی ورزشی، او در پزشکی بازساختی تخصص یافت و یکی از اولین آزمایشات بالینی مورد تایید Health Canada را با سلول های استرومایی مزانشیمی انجام داد. او در سطح بین‌المللی به دلیل رفتار با افراد مشهور و ورزشکاران مشهور – از مشتریان روزمره گرفته تا ثروتمندترین مرد دبی، شناخته شده است. او با انگیزه اشتیاق خود برای بهبود سلامت، یکی از بنیانگذاران Xalt و مدیر ارشد علمی Science & Humans است. او علاقه خاصی به استفاده از روش های مداخله ای برای درمان آسیب های وزنه برداری و دردهای مزمن گردن و کمر دارد. او را در اینستاگرام پیدا کنید @dr.akhan< /em> و در YouTube در دکتر ادیل.

قسمت کامل را در زیر یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!< /p>

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - ایجاد محیطی برای موفقیت با دکتر عادل
خان

Tristan Ahumada ویراستار مردمی SUCCESS است، Lab Coat Agents را به‌عنوان مدیر عامل آن اداره می‌کند، با شرکت‌های Fortune 500 مشورت می‌کند، یک تیم موفق املاک در کالیفرنیا را اداره می‌کند، تیم‌های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری‌های مختلف)، مالک یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی