عمومیمقالات

پتانسیل خود را باز کنید: 14 پادکست توسعه شخصی به زندگی خود را ارتقا دهید

پتانسیل خود را باز کنید: ۱۴ پادکست توسعه شخصی به
زندگی خود را ارتقا دهید

برای باز کردن پتانسیل کامل خود به تعهد نیاز دارید. کمک برترین استراتژی های رشد شخصی شما تکنیک های تمرکز حواس را توسعه می دهید، مهارت های هدف گذاری و موارد دیگر را توسعه می دهید. ابزارهای آنلاین خودسازی راهنمایی ارائه می دهند، اما ممکن است فاقد حمایت و تشویق روزانه باشند که اغلب برای ادامه مسیر و تمرکز به آن نیاز دارید. اینجاست که پادکست‌های برتر توسعه شخصی می‌توانند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید ارائه دهند.

بهترین پادکست‌های توسعه شخصی ما را هر روز از جایی که دانش و تجربه داریم تشویق می‌کند. آنها همچنین ابزارها، روش‌ها و استراتژی‌هایی را ارائه می‌کنند که به ما کمک می‌کنند بهترین زندگی خود را داشته باشیم. در اینجا ۱۴ مورد از بهترین پادکست های رشد شخصی وجود دارد که امروز شما را توانمند می کند و به شما کمک می کند فردای شادتر و انعطاف پذیرتری داشته باشید.

۱٫ Happier with Gretchen Rubin

به میزبانی Gretchen Rubin

آیا دوست دارید هر روز کمی شادتر باشید؟ با پادکست توسعه شخصی Happier، این نویسنده پرفروش The Happiness Project و بهتر از قبل ترکیبی عالی از استراتژی ها، بینش ها و تشویق برای رشد پایدار را فراهم می کند.

جایی که باید گوش داد: > وب‌سایت روبین، پادکست های اپل و Spotify

۲٫ پادکست با عملکرد بالا

به میزبانی جیک هامفری و دامیان هیوز

برای بسیاری، هدف توسعه شخصی عملکرد بهینه است. . هامفری و هیوز با مهمانانی با عملکرد بالا از صنایع مختلف، نگرش‌ها، طرز فکر و رفتارهایی را که افراد را به اوج می‌رساند و در آنجا نگه می‌دارد، بررسی می‌کنند.

از کجا باید گوش داد: وب‌سایت با عملکرد بالا، پادکست های اپل و >Spotify

۳٫ در جزئیات

به میزبانی Karen M. Allen

تغییرات کوچک در رفتار روزانه نتایج شگفت‌آوری بزرگی به همراه دارد. مربی ذهنیت رشد و سخنران اصلی آلن به تفصیل تغییرات در طرز فکر را بررسی می کند< /a> و رفتاری که می‌تواند شکست‌ها را به پیروزی‌های تأییدکننده زندگی تبدیل کند.

از کجا باید گوش داد: شبکه پادکست SUCCESS، پادکست های اپل و Spotify

۴٫ نمایش تیم فریس

به میزبانی تیم فریس

فریس میزبان چیزی است که اغلب اولین پادکست تجاری اپل است. اما پادکست به جای توصیه های سرمایه گذاری، ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای توسعه شخصی را بررسی می کند. فریس، همراه با مهمانان برتر، رژیم‌ها، تاکتیک‌ها و ابزارهای مورد استفاده برای بهینه‌سازی زندگی شما را بررسی می‌کند.

از کجا گوش کنید: وب سایت Ferriss، پادکست های اپل و Spotify

۵٫ زندگی رویایی خود را طراحی کنید

به میزبانی ناتالی بیکن

توسعه شخصی پیچیده است زیرا ما هستیم. برای اینکه بهترین زندگی خود را داشته باشیم، باید به بسیاری از چالش‌ها بپردازیم که لزوماً مرتبط به نظر نمی‌رسند. بیکن از پذیرش ناقص‌هایمان گرفته تا تربیت فرزندان، مسائلی را که برای ما مهم‌تر است با گرمی و شوخ طبعی بررسی می‌کند.

از کجا گوش کنیم: وب سایت بیکن، پادکست های اپل و pot=”_blank”>pot=”_blank”

۶٫ On Purpose with Jay Shetty

به میزبانی Jay Shetty

ما چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد ذهن آگاهی، تمرکز و هدفمند بودن داریم از یک راهب سابق مانند شتی. خرد بصیر و مهربانی او او را به یک سخنران انگیزشی برتر تبدیل کرده است در حالی که پادکست او مهمانانی از جمله رئیس جمهور جو بایدن و ریک روبین را دعوت می کند.

کجا باید گوش داد: وب‌سایت شتی، Amazon Music، پادکست های اپل و S

۷٫ Straight Up with Trent Shelton

میزبانی شده توسط Trent Shelton

همانطور که Shelton یک گیرنده گسترده NFL، پادکست و سخنران اصلی می داند که توسعه شخصی مستلزم زندگی سالم و سختی است. هرگز مردی برای مشت زدن نیست، شلتون هم صداقت سخت را فراهم می کند و هم ابزارهایی را که برای برنده شدن شما نیاز دارید وجود خود را.

از کجا باید گوش داد: پادکست‌های اپل، Podcasts” podcast target=”_blank”>Spotify

۸٫ مدرسه مربی زندگی

به میزبانی بروک کاستیلو

گاهی اوقات، یادگیری نحوه رشد شخصی با کمک به دیگران آغاز می‌شود. در حالی که پادکست کاستیلو برای کمک به رشد دیگران برای تبدیل شدن به مربیان معتبر زندگی طراحی شده است، هر قسمت به بررسی درس‌های مهربانی و بخشش می‌پردازد که زندگی ما را نیز بهبود می‌بخشد.

کجا گوش کنیم: وب‌سایت پادکست، پادکست های اپل و Spotify

۹٫ پادکست Daily Mastery

میزبانی شده توسط رابین شارما

غول های تجاری، ورزشی یا سرگرمی ممکن است متفاوت به نظر برسند. اما یک چیز مشترک آنها را به موفقیت رساند. پادکست توسعه شخصی شارما با بینش در مورد استراتژی‌ها، روش‌ها و تاکتیک‌های مورد استفاده توسط تغییردهنده‌های بازی در صحنه جهانی، شما را راهنمایی می‌کند تا به‌عنوان استاد وجودتان رشد کنید.

جایی که باید گوش دهید: قوی> پادکست های اپل و شناسه Spotify

۱۰٫ افکار درخشان

به میزبانی Tristan Ahumada

هیچ انسانی به تنهایی وجود ندارد. روابط هم زندگی شخصی و هم شغل ما را هدایت می کند. پادکست Ahumada با به اشتراک گذاشتن بینش در مورد چگونگی گسترش خودمان از طریق درک بهتر تعاملاتمان با دیگران، پتانسیل ما را باز می کند.

مکان گوش دادن: شبکه پادکست SUCCESS، پادکست های اپل و S /p>

۱۱٫ چگونه انسان بهتری باشیم

به میزبانی کریس دافی

انسان بودن همراه با راهنمای دستورالعمل همراه نیست. در طول سفر زندگی، رنجش‌ها و سایر نگرش‌های منفی را جمع می‌کنیم که رشد شخصی را محدود می‌کند. دافی، همراه با مهمانانی از جمله بلندگوهای محبوب TED، بازنشانی لازم برای رشد، موفقیت و تبدیل شدن به فرد بهتری را فراهم می‌کند.

جایی گوش کنیم: وب سایت TED، پادکست های اپل و Spotify

۱۲٫ پادکست Manifestation Babe

به میزبانی کاترین زنکینا

کمبود و فراوانی برای همیشه در تضاد به نظر می رسد. با این حال، یک دانه می تواند در یک مزرعه فراوان ظاهر شود. نیاز به پرورش دارد. چه می شد اگر بتوانیم یاد بگیریم خودمان را به همین شکل پرورش دهیم؟ در این پادکست توسعه شخصی، Zenkina حکمت شفابخشی را به اشتراک می‌گذارد که شما را از طریق تغییرات ذهنی لازم برای یک زندگی سرشار از فراوانی راهنمایی می‌کند.

از کجا گوش کنید: وب سایت پادکست، پادکست‌های اپل و Spotify 

۱۳٫ Tiny Leaps, Big Changes

میزبانی شده توسط Gregg Clunis

چالش‌های کوچک ممکن است طاقت فرسا به نظر برسند. اگر آنها را نادیده بگیریم، تکثیر می شوند و رشد می کنند تا زمانی که ما غرق شویم. نتیجه اضطراب و احساس ناتوانی است. دلیلی برای اینگونه زندگی کردن وجود ندارد Clunis شما را از طریق راهبردهای ساده مورد نیاز برای بازپس گیری زندگی و دستیابی به اهدافتان راهنمایی می کند.

جایی گوش کنیم: اپل پادکست و Spotify

۱۴٫ تئوری تاثیر با تام بیلیو

به میزبانی تام بیلیو

به عنوان یکی از ۲۵ فرد تاثیرگذار برتر مجله SUCCESS در سال ۲۰۱۸، بیلیو معرفی شد. می داند که برای بهبود دنیا، ابتدا باید خودمان را بهبود ببخشیم. که شامل ذهن، بدن و روح می شود. پادکست او به موضوعات دشوار با رویکردی صریح و مبتنی بر علم برای توسعه شخصی می پردازد.

کجا باید گوش داد: وب سایت پادکست، Amazon Music، پادکست های اپل و Spotify

عکس توسط Oleksii Didok/shutterstock.com

Bryan Lindenberger 150x150 - پتانسیل خود را باز کنید: 14 پادکست توسعه شخصی به
زندگی خود را ارتقا دهید

برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی