خبر

صعود قیمت دلار و سکه /سیگنال هرات به بازار تهران

صعود قیمت دلار و سکه /سیگنال هرات به بازار تهران

363526 738 - صعود قیمت دلار و سکه /سیگنال هرات به بازار تهران

اقتصاد۲۴– امروز سه شنبه ۷ تیر ماه قیمت دلار برخلاف روز گذشته صعودی بود. نرخ دلار امروز نزدیک به ۶۰۰ تومان بالا رفت. عده‌ای از معامله گران معتقد بودند که بازار اصلاح شده است. البته قیمت دلار هرات هم امروز ۴۰۰ تومان بالاتر از دیروز بود که می‌تواند سیگنال صعودی برای تهران باشد.

سایه برجام بر سر بازار ارز

معامله گران می‌گفتند سایه برجام همچنان بر سر بازار ارز است. امروز سفارت آمریکا در قطر اعلام کرد نماینده واشنگتن در امور ایران با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» درباره «تلاش‌های دیپلماتیک مشترک برای رسیدگی به مسائل با ایران» گفتگو کرده است. امروز همچنین هیات مذاکره کننده ایران به ریاست علی باقری برای انجام دور جدید گفتگو‌های احیای برجام وارد قطر شدند. بازار امروز در انتظار اخبار جدید است.

طبق خبر‌ها قرار است مذاکرات هسته‌ای غیرمستقیم ایران و آمریکا با میانجی گری اتحادیه اروپا امروز سه‌شنبه ۲۸ ژوئن (هفتم تیرماه) پس از سه ماه تأخیر در دوحه قطر آغاز شود.

قیمت دلار رسمی ثابت مان

قیمت دلار در ابتدای کار صرافی ملی ۲۷ هزار و ۷۰۶ تومان بود. نرخ دلار صرافی قبل از ظهر ۲۷ هزار و ۷۱۴ تومان معامله شد و در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۷۱۷ تومان رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود.
نرخ دلار متشکل هم صبح امروز ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان بود. اسکناس آمریکایی در بازار متشکل قبل از ظهر به قیمت ۲۷ هزار و ۵۷۹ تومان معامله شد و در نیمه روز هم با همین قیمت مبادله شد. نرخ مذکور نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود.

قیمت طلا و سکه صعودی شد

قیمت اونس طلا ظهر امروز نوسان صعودی محدودی را تجربه کرد. قیمت طلای جهانی امروز با ۲ دلار رشد در محدوده ۱۸۲۷ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار ۲۰۰ تومان از دیروز بالاتر بود و در محدود ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.
قیمت سکه هم امروز بالاتر از روز گذشته به فروش رسید. این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز بیش از ۲۰۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد. با قیمت یاد شده حباب سکه در محدوده ۹ درصد بود و ارزش ذاتی سکه بر روی ۱۳ میلیون و ۱۸۳ تومان قرار گرفت.

منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی