عمومی

12 امتیاز زیر 10 هزار که می توانید در سال 2023 شروع کنید

۱۲ امتیاز زیر ۱۰ هزار که می توانید در سال ۲۰۲۳ شروع کنید

یک مدل حق رای، سیستم های اثبات شده و نام های تجاری قابل اعتماد را ارائه می دهد، اما همچنان به شما آزادی عمل می دهد تا کسب و کار خود را اداره کنید. فرنچایز اغلب شامل یک سرمایه گذاری اولیه سنگین است، اما چندین حق امتیاز کمتر از ۱۰ هزار وجود دارد که به شما امکان می دهد با سرمایه کم یا بدون سرمایه اولیه شروع کنید.

< hr class="clear"/>


هزینه خرید حق رای چقدر است؟

هزینه خرید فرنچایز بسیار متفاوت است، از فرنچایزهای زیر ۱۰ هزار تا آنهایی که میلیون ها دلار هزینه دارند. قیمت بسیاری از فرنچایزها بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ دلار است. اما هزینه‌های دقیق بسته به صنعت و مکان متفاوت است.

مزایای افتتاح امتیاز برای کمتر از ۱۰ هزار دلار

اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستید، در اینجا چند دلیل برای در نظر گرفتن امتیازات زیر ۱۰ هزار وجود دارد:

  • کمتر ریسک: سرمایه گذاری اولیه کمتر به معنای ریسک کمتری برای فرنچایز است. بعید است که به وام یا پول اضافی از خانواده و دوستان نیاز داشته باشید. بسیاری از این فرنچایزها هزینه های عملیاتی پایینی نیز دارند.
  • احتمال سوددهی بالا: از آنجایی که شما با سرمایه گذاری کوچک شروع به کار می کنید، برای رسیدن به آن نیازی به کسب درآمد زیادی ندارید. سودآوری.
  • دسترسی به سیستم های اثبات شده: به جای شروع یک کسب و کار کاملاً جدید از ابتدا، حق رای دادن دسترسی به فناوری، آموزش و پشتیبانی کسب و کارهای موفق را ارائه می دهد.
  • <شناسایی برند: حق امتیاز همچنین به شما امکان دسترسی به نام تجاری موفقی را می دهد که اعضای جامعه محلی شما ممکن است قبلاً با آن آشنا باشند.

  • آزادی مکان و زمان:< /strong> بسیاری از فرنچایزهای مقرون به صرفه کم هزینه هستند زیرا نیازی به مکان فیزیکی ندارند. اغلب می‌توانید آنها را از خانه یا در حین سفر اجرا کنید و از تعادل سالم بین کار و زندگی لذت ببرید.

svg%3E - 12 امتیاز زیر 10 هزار که می توانید در سال 2023 شروع کنید

فرانسه های برتر زیر ۱۰ هزار دلار

اگر به‌دنبال شرکت‌های دارای امتیاز کم هزینه برای سرمایه‌گذاری هستید، در اینجا چندین امتیاز زیر ۱۰ هزار وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

۱٫ جغد اجتماعی

Social Owl یک مدل کسب و کار بازاریابی شبکه های اجتماعی کلید در دست ارائه می دهد. این شرکت یک سیستم تجاری با برچسب سفید ارائه می دهد که می توانید با نام تجاری خود به صورت آنلاین راه اندازی کنید. سپس بسته‌های رسانه‌های اجتماعی را به کسب‌وکارها می‌فروشید و درآمد ماهیانه تکراری را به ارمغان می‌آورید. هیچ هزینه فرنچایز اولیه وجود ندارد. شما فقط ۲۷۹ دلار ماهانه پرداخت می کنید یا بسته سالانه را به قیمت ۱۹۹۷ دلار خریداری می کنید.

۲٫ برنامه ریزان کروز

A Cruise Planners شامل یک شبکه خانگی از مشاوران سفر است. این شرکت فعالیت‌های آموزشی و نمایشی را همراه با یک سیستم نرم‌افزاری کامل ارائه می‌کند تا به شما امکان می‌دهد امتیاز خود را از خانه اجرا کنید. هزینه حق رای فعلی ۶۹۹۵ دلار است.

۳٫ کمپ کفش کودک

Baby Boot Camp یکی از برترین امتیازهای تناسب اندام برای مادران جدید است. این مجموعه ارزان قیمت که توسط Momleta اداره می شود، کلاس های تناسب اندام کالسکه را در فضای باز ارائه می دهد. هزینه امتیاز اولیه بسته به جمعیت منطقه شما از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار متغیر است.

۴٫ اخبار قهوه

A Coffee News به شما امکان می دهد با مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید و فرصت های تبلیغاتی را در سراسر جامعه خود بفروشید. این تجارت را می توان از خانه اداره کرد و برای کسانی که روابط تجاری موجود دارند و می خواهند رئیس خودشان باشند ایده آل است. بسته های حق رای براساس مکان متفاوت است، اما هزینه حق رای اولیه معمولاً کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار است.

۵٫ BuildingStars

BuildingStars خدمات نظافت تجاری را برای ساختمان های اداری و سایر مشاغل محلی ارائه می دهد. این یک مدل انعطاف پذیر است که می توانید در طول زمان آن را مقیاس کنید. هزینه شروع به کار فقط ۷۹۵ دلار است.

۶٫ MobileStamp

MobileStamp یک گزینه حق رای دادن کلید در دست ارائه می دهد که در آن به مشتریان تجاری محلی کمک می کنید تا برنامه های وفاداری و پاداش ایجاد کنند. صاحبان حق امتیاز به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با برنامه های موبایل کارت پانچ، معاملات و جوایز اجتماعی کمک می کنند. MobileStamp به جای هزینه حق رای سنتی، یک هزینه ماهانه جمع آوری می کند.

۷٫ Jazzercise

Jazzercise یک فرنچایز تمرین رقص است که دو فرصت فرانچایز متفاوت را ارائه می دهد. حق امتیاز مالک کلاس مسئول هزینه های تسهیلات و طرف تجاری است. و حق امتیاز مربی عمدتاً مسئولیت تدریس کلاس ها را بر عهده دارد. برای گزینه دوم، سرمایه گذاری اولیه فقط شامل یک بار حق رای دادن به مبلغ ۱۲۵۰ دلار، به علاوه چند هزینه مداوم مانند حق امتیاز موسیقی و تجهیزات است.

۸٫ Octoclean

Octoclean یکی از امتیازات برتر سرایداری است که به صاحبان مشاغل کوچک و امکانات پزشکی خدمت می کند. شما قلمرو انحصاری خود را به دست می آورید و می توانید تعیین کنید که چند ساعت و منابع را می خواهید در کسب و کار بگذارید. هزینه های اولیه متفاوت است، اما ممکن است به ۸۰۰۰ دلار برسد.

۹٫ سایت ساز SiteSwan

سایت ساز SiteSwan یک فرصت فروشنده برای خدمات وب و راه حل های تجاری در جعبه خود ارائه می دهد. شما می توانید کل کسب و کار خود را حول این راه حل با برچسب سفید ایجاد کنید یا آن را به سایر پیشنهادات خود مانند پشتیبانی بازاریابی و خدمات رسانه های اجتماعی اضافه کنید. برنامه ها از ۱۴۹ تا ۳۰۰ دلار در ماه متغیر است.

۱۰٫ Fit4Mom

Fit4Mom نسبت به بسیاری از برندهای تناسب اندام، امتیازی ارزان‌تر ارائه می‌دهد. این شرکت در کلاس های تمرینی برای مادران تخصص دارد. هزینه ماهانه متفاوت است و هزینه های تخمینی از حدود ۵۵۰۰ دلار شروع می شود.

۱۱٫ کارت حیاط من

کارت حیاط من کارت های تبریک و تابلوهای حیاط را ارائه می دهد و یکی از برترین فرانچایزهای تولد و تعطیلات است که می تواند تا حد زیادی از خانه بنابراین هزینه های اولیه از حدود ۳۷۲۵ دلار شروع می شود.

۱۲٫ RugbyTots

RugbyTots یک امتیاز جهانی است که بازی راگبی را برای کودکان ارائه می دهد. می توانید بدون مکان اختصاصی یا تجهیزات گران قیمت زیادی شروع کنید. هزینه اولیه تخمینی از حدود ۶۵۰۰ دلار شروع می شود.

نحوه انتخاب بهترین حق امتیاز برای کمتر از ۱۰ هزار دلار

اگر آماده راه اندازی یک کسب و کار موفق هستید، فرصت های فرانشیز کم هزینه زیادی وجود دارد. در اینجا نکاتی برای انتخاب بهترین مسابقه وجود دارد:

  • تحقیق در مناطق موجود : بسیاری از فرنچایزهای زیر ۱۰k، مناطق انحصاری را ارائه می دهند. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که منطقه شما در دسترس است.
  • هزینه های مداوم را در نظر بگیرید: هزینه اولیه حق رای تنها بخشی از هزینه است. هزینه های ماهانه، تجهیزات و ابزارهای بازاریابی را نیز در بودجه خود در نظر بگیرید.
  • به دنبال فرصت هایی باشید که متناسب با سبک زندگی شما هستند: آیا یک کسب و کار تمام وقت می خواهید یا کسب و کاری که بتوانید آن را اداره کنید. در اوقات فراغت؟ فرنچایزهای مختلف سطوح مختلفی از تعهد دارند.
  • رقبا را تجزیه و تحلیل کنید: آیا کسب و کارهای مشابهی در منطقه شما وجود دارد یا فرصت هایی برای متمایز کردن پیشنهاد شما وجود دارد؟
  • فرصت های متناسب با مهارت های خود را بیابید: اگر بازاریاب ماهری هستید، ممکن است منطقی باشد که به دنبال حق امتیازهایی باشید که خدمات مرتبط ارائه می دهند. اما دیگران ممکن است در کارهای دیگری مانند نظافت یا برنامه ریزی برای تعطیلات رویایی برتری داشته باشند.

ارزانترین حق رای برای خرید کدامند. ?

ارزان‌ترین امتیازهای خرید معمولاً از خانه قابل اجرا هستند. و نیاز به تجهیزات کمی دارند. اینها عبارتند از SiteSwan، MobileStamp، SocialOwl، و BuildingStars.

کدام فرنچایز کمترین حق امتیاز اولیه را دارد؟

برنامه های فرانشیز یا صدور مجوز متعددی وجود دارد که به جای هزینه های گران حق رای دادن، هزینه ماهانه را شامل می شود. اینها عبارتند از SiteSwan، MobileStamp، SocialOwl، و BuildingStars.

هزینه راه اندازی یک کسب و کار حق رای نظافت تجاری چقدر است؟

هزینه ها بسته به امتیازی که انتخاب می کنید و مکان شما متفاوت است. مدل فرنچایز BuildingStars فقط ۷۹۵ دلار قیمت دارد. و امتیازات Octoclean از حدود ۸۰۰۰ دلار شروع می شود.

آیا می توانید امتیازات بازاریابی دیجیتال را با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار خریداری کنید؟

بله، چندین برنامه کسب و کار دیجیتال مارکتینگ و حق رای دادن وجود دارد که می توانید با کمتر از ۱۰ هزار دلار خریداری کنید، از جمله SocialOwl، MobileStamp، و SiteSwan.

داشتن کدام امتیاز ارزان قیمت سودآورترین است؟

سودآوری بر اساس نوع کسب و کار و مکان بسیار متفاوت است. لیست بالا شامل چندین فرصت بالقوه سودآور است، از جمله Cruise Planners، Card My Yard، و Fit4Mom.

بیشتر بخوانید: 

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: فرانچایز فرصت‌ها
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی