کسب و کار

نحوه شروع کار شغل فروش کیف و کفش

مکان های زیادی برای شروع شغل فروش کیف و کفش وجود دارد. یک راه ارزان این است که یک فروشگاه کیف و کفش باز کنید یا وب سایت تجارت الکترونیک مستقل خود را بسازید. سایر مکان های خرده فروشی شامل بازارهای محلی، نمایشگاه های خیابانی، چرخ دستی یا کیوسک در مراکز خرید است. شما حتی می توانید ترکیبی از چندین مکان از این مکان ها را نیز پشتیبانی کنید. در حقیقت، رشد تجارت الکترونیکی باعث شده است كه حضور آنلاین قوی در ساختار كل سازمانی خود داشته باشید.

  • حتی اگر قصد تولید و توزیع آنها را دارید، با تولید کنندگان و توزیع کنندگان کیف و کفش تماس بگیرید. تولید کننده و توزیع کنندگان یکی از بهترین منابع مفید برای شروع کار شما خواهند بود؛ زیرا راه اندازی یک شرکت موفق به نفع شما است.
  • برنامه کسب و کار خود را بنویسید. محل فروش خود و اینکه چگونه تجارت خود را به بازار عرضه می کنید را مشخص کنید. تعیین نمایید که چگونه سفارشات و شکل قانونی تجارت خود مانند مشارکت، مالکیت شخصی یا شرکت را انجام می دهید. لیستی از هزینه های کالا، درآمد پیش بینی شده، هزینه های انواع بازاریابی و هزینه های عملیاتی را درج کنید. برنامه کسب و کار خود را به بانک و سرمایه گذاران بالقوه بسپارید تا بتوانند بودجه کافی جمع کنند تا کارتان راحت انجام شود.
  • اگر نمی دانید چگونه وب سایت خود را بسازید، یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای استخدام کنید. توسعه دهندگان وب سایت مستقل و با استعداد و با تجربه وجود دارند که می توانند با هزینه ای اندک سایتی عالی ایجاد کنند. بهتر است نسبت به راه اندازی یک وب سایت آماتوری، کمی بیشتر برای کارهای حرفه ای بپردازید. از یک آرم طراحی شده برای استفاده در سایت خود و در کلیه مواد بازاریابی خود استفاده کنید.
  • غرفه یا مغازه فروشگاه خود را اجاره کنید و دوبار چک کنید تا مطمئن شوید که کلیه مجوزها و بیمه مورد نیاز خود را دارید. بهتر است اجاره نامه خود را تا زمان رسیدن کالای خود به تعویق بیندازید. در حقیقت، قبل از اینکه مسئولیت اجاره فروشگاه را بر عهده بگیرید، کار خود را به صورت آنلاین و درآمد از ساختمان شروع کنید.

در اینجا مقدماتی درباره ی اصول کفش ها بخوانید.

چکمه ها (بوت)

بوت ها بسیار محبوبند، خصوصا در پاییز و زمستان، چرا که پاهایتان را گرم نگه می دارند. آن ها در طرح ها، بلندی و ارتفاع پاشنه های مختلفی عرضه می شوند. چکمه های زخیم و پرزدار بیشتر در زمستان پوشیده می شوند در حالی که چکمه هایی که تا مچ پا ارتفاع دارند، در بهار و تابستان ظاهرتان را دلرباتر می کنند.

سبک لباس پوشیدنتان را با پوشیدن چکمه های شیک از تابستانی به پاییزی تغییر دهید. می‌توانید بالاپوش مورد علاقه تان را با یک شلوارک و یک جفت چکمه ی چسبان بپوشید. چکمه ها قطعا برای قدم زدن ساخته شده اند!

کفش های تخت

این نوع کفش مورد علاقه ی من است. من عاشق پوشیدن کفش های تخت هستم، چون خیلی راحت اند. برای پوشیدن در روزهای عادی، یعنی زمانی که می خواهید شیک و خوش لباس به نظر بیایید اما نمی‌خواهید از راحتی تان هم بگذرید عالی است. با دامن، جین و پیراهن و تقریبا هرچه فکرش را بکنید، خیلی خوب می شوند. برای ظاهری دانش آموزی یا دانشجویی، کفش های کالج برایتان عالی خواهند بود.

پاشنه بلند

شاید کفش های تخت برای استفاده ی دم دستی انتخاب اول من باشند، ولی به این معنا نیست که عاشق کفش پاشنه بلند نیستم. این کفش های دوست داشتنی، قدم را بلندتر می کنند و پاهایم را هم کشیده تر نشان می دهند. آن ها در ارتفاع پاشنه و طرح های متنوعی نظیر پاشنه تیز، پاشنه بلند، رویه کوتاه و لژ یکسره وجود دارند.

انتخاب شما به نوع لباسی که پوشیده اید بستگی دارد. من شخصا عاشق پوشیدن صندل های پاشنه بلند با لباس شب هستم، خصوصا اگر با سنگ های تزئینی به زیبایی مزین شده باشند. وقتی از زیر لبه ی لباس شبتان به چشم می آیند، خیلی تاثیر گذار خواهند بود. اگر به پوشیدن پاشنه بلند عادت ندارید، با یک لژ کوتاه شروع کنید تا لمش دستتان بیاید.

صندل ها

صندل ها در مقایسه با کفش های بسته اغلب به دو نوع باز و بندی تقسیم می‌شوند. از کفش های دم دستی، تا شیک و برازنده متفاوتند. صندل های شیک می توانند پاشنه بلند باشند و برای مناسبت های رسمی عالی اند.

Bag and Shoes 300x166 - نحوه شروع کار شغل فروش کیف و کفش

هشدارها برای واردات در شغل فروش کیف و کفش

بسیاری از کیف و کفش دستی در خارج از کشور ساخته شده است که می تواند برای کارآفرینان بی تجربه در مشکلات موجود در تجارت واردات و صادرات مشکل ساز باشد. اگر یکی از محصولات اشتباه وارد شود، شادی صرفه جویی در چند ریال در خرید کالا می تواند به سرعت از بین برود.

نکات شغل فروش کیف و کفش

سعی کنید برنامه کاری که برای خود مشخص می کنید شفاف و روشن و همچنین باید منطقی و واقع گرا باشد. در مورد چگونگی شرکت به عنوان بهترین، سودآورترین یا الگوی جدید در فروش کیف و کفش دستی صحبت نکنید، مگر اینکه واقعیت هایی برای اثبات آن داشته باشید. خوش بینی خود را کنترل کنید. بهتر است برنامه خود را تغییر دهید تا اینکه یک اشتباه مالی ناامید کننده داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی