عمومی

نحوه فروش کارت های بیسبال

نحوه فروش کارت های بیسبال

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

آیا کارتهای بیسبال دارید که گرد و غبار را در جعبه جایی؟ اگر چنین است، وقت آن رسیده است که کارت های قدیمی خود را بیرون بیاورید و شروع به پول نقد کنید! چند روش برای فروش کارت بیسبال وجود دارد، اما بسته به شرایط و نوع کارت، برخی از روش ها سود بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت. در این مقاله، نحوه فروش کارت های بیسبال را با بیشترین پول کشف خواهید کرد. بیایید شروع کنیم!



کارت های بیسبال بازار در سال ۲۰۲۳

بر اساس ReportLinker، انتظار می رود بازار جهانی کارت تجارت ورزشی رشد کند. حدود ۶٫۷۱ میلیارد دلار بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۶٫

این رشد توسط کارت‌های ورزشی قدیمی انجام می‌شود. به عنوان مثال، در ۲۷ آگوست ۲۰۲۲، یک کارت تازه کار SGC 9.5 Mint+ 1952 Mickey Mantle به قیمت ۱۲٫۶ میلیون دلار فروخته شد که بزرگترین مبلغی است که تا به حال برای یادگاری های ورزشی یا یک کالای مرتبط با ورزش پرداخت شده است.

این نیز وجود دارد. اولین بار است که هر کارت ورزشی هشت رقمی فروخته می شود. و در ۱۸ آگوست ۲۰۲۲، یک کارت تازه کار PSA 9 Mint 1954 Hank Aaron به قیمت ۷۲۰۰۰۰ دلار فروخته شد که ۳۶ درصد بیشتر از کارت قبلی فروخته شده در کمتر از یک سال قبل بود.

svg%3E - نحوه فروش کارت های بیسبال

 

چرا باید به فروش کارت های بیسبال فکر کنید؟

آیا از طرفداران کارت های بیسبال قدیمی هستید؟ اگر چنین است، ممکن است تعجب کنید که چرا باید آنها را بفروشید. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید به فروش کارت های بیسبال در سال ۲۰۲۳ فکر کنید:

  • این کارت ها می توانند ارزش پول زیادی داشته باشند. همانطور که مثال‌های بالا نشان می‌دهند، کارت‌های بیسبال قدیمی می‌توانند ارزش پول زیادی داشته باشند و می‌توانند سود خوبی برای شما به همراه داشته باشند. کارت‌های قدیمی، بسته به شرایط و نادر بودنشان، می‌توانند بیشتر از ارزش اسمی اصلی ارزش داشته باشند.
  • این یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر است. فروش کارت های بیسبال می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد. چه نیاز به پرداخت بدهی داشته باشید، فقط بخواهید مقداری پول خرج کنید، یا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار کامل هستید، فروش کارت های بیس بال می تواند راهی عالی برای انجام آن باشد.
  • این یک سرگرمی است. سرگرمی اگر یک کلکسیونر مشتاق هستید، فروش کارت های بیسبال می تواند یک سرگرمی سرگرم کننده و مفید باشد. می‌توانید با مجموعه‌داران دیگر تعامل داشته باشید، کارت‌ها را مرور کنید و نکات ظریف این سرگرمی را بیاموزید.
  • انجام این کار آسان است. فروش کارت های بیس بال نسبتاً آسان است و به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد. می توانید به سرعت آنها را به صورت آنلاین با کمترین تلاش فهرست کنید و شروع به فروش کنید. می‌توانید پولی را که به دست می‌آورید دوباره سرمایه‌گذاری کنید تا کارت‌های بیشتری بخرید تا بفروشید، یا فقط آن را برای بعد ذخیره کنید.
  • آنها یک سرمایه‌گذاری هستند. کارت های بیس بال می توانند یک سرمایه گذاری بلند مدت عالی باشند، زیرا ارزش ها اغلب در طول زمان افزایش می یابد. اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری های خود یا شرط بندی ایمن و طولانی مدت هستید، کارت های بیس بال قدیمی می توانند راه خوبی برای انجام این کار باشند.

 

<. span class="ez-toc-section" id="How_to_Sell_a_Baseball_Card">چگونه یک کارت بیسبال بفروشیم

اگر مجموعه کارت های ورزشی دارید که برای پول نقد آماده هستید، چند روش وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در اینجا نحوه فروش کارت های بیسبال با بیشترین پول آمده است:

۱٫ کارت هایی را که می خواهید بفروشید شناسایی کنید

وقتی نوبت به فروش کارت های بیسبال می رسد، شناسایی کارت هایی که می خواهید بفروشید بسیار مهم است. هزاران نوع مختلف کارت بیسبال وجود دارد، و مقادیر بسته به سال، شرایط، نادر بودن و عوامل دیگر می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

اگر مجموعه کارت‌های بیسبال موجود دارید، وقت بگذارید. شناسایی کنید که کدام یک را می خواهید بفروشید.

۲٫ نوع کارت هایی که دارید را تعیین کنید

بعد از شناسایی کارت هایی که می خواهید بفروشید، تعیین نوع کارت هایی که دارید مهم است. انواع مختلف کارت های بیس بال ارزش های متفاوتی خواهند داشت، بنابراین مهم است که قبل از شروع فروش بدانید چه چیزی دارید.

برخی از محبوب ترین انواع کارت ها عبارتند از کارت های تازه کار، کارت های امضا شده، کارت های یادگاری، درج، و موازی ها همچنین کارت هایی از دوره های مختلف مانند کارت های بیسبال قبل از جنگ و کارت های بیسبال جنگ جهانی دوم وجود دارد.

۳٫ ارزش کارت های خود را تعیین کنید

بعد، باید ارزش بازار فعلی کارت های خود را تعیین کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، مانند جستجوی کارت‌ها در eBay یا سایر بازارهای آنلاین یادگاری ورزشی.

همچنین می‌توانید به وب‌سایت Professional Sports Authenticator (PSA) یا راهنمای قیمت Beckett مراجعه کنید. که آخرین اطلاعات قیمت کارت های ورزشی را ارائه می دهد.

۴٫ بهترین روش را برای فروش کارت های خود انتخاب کنید

اکنون که ارزش کارت های خود را می دانید، زمان آن رسیده است که بهترین روش را برای فروش آنها انتخاب کنید. . اگر می‌خواهید سریع بفروشید، می‌توانید آن‌ها را در eBay یا سایر بازارهای آنلاین فهرست کنید.

برای کارت‌های با ارزش‌تر، ممکن است بخواهید آنها را به صورت محموله یا به فروشنده‌ای که در کارت‌های قدیمی متخصص است بفروشید.

نکته های برتر برای فروش موفق کارت های بیس بال

چه کارت های بیسبال مدرن می فروشید یا کارت های قدیمی، چند نکته و ترفند وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن سود خود از آنها استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای فروش موفق کارت های بیسبال وجود دارد:

  • انتظارات واقع بینانه داشته باشید. وقتی نوبت به فروش کارت های بیسبال می رسد، داشتن انتظارات واقع بینانه مهم است. ارزش کارت ها می تواند از چند دلار تا صدها یا حتی هزاران دلار متغیر باشد. درک بازار و تعیین قیمت های واقعی برای کارت های خود بسیار مهم است.
  • خریدار خود را بشناسید. قبل از شروع فروش، باید مدتی را صرف شناخت خریدار خود کنید. آنها چه کسانی هستند؟ چه چیزی جمع می کنند؟ دانستن اینکه به چه کسی می فروشید به شما کمک می کند ارزش کارت های خود را بهتر ارزیابی کنید و قیمت های مناسب را تعیین کنید.
  • قیمت ها را بررسی کنید. قبل از اینکه کارتی را برای فروش فهرست کنید، کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بیشترین پول ممکن را به دست می آورید. به فروش های اخیر کارت های مشابه نگاه کنید و قیمت ها را مقایسه کنید تا ایده ای از ارزش کارت خود داشته باشید.
  • خدمات رتبه بندی پژوهشی را جستجو کنید. خدمات درجه بندی می تواند با ارائه ارزیابی عینی از وضعیت کارت شما به افزایش ارزش کارت شما کمک کند. در مورد خدمات درجه بندی مختلف تحقیق کنید تا بهترین مطابق با نیازهای شما را بیابید.
  • صبور باشید. فروش کارت های بیسبال یک فرآیند است و یافتن خریداران مناسب ممکن است کمی طول بکشد. اگر فوراً هیچ پیشنهادی دریافت نکردید تسلیم نشوید و در انتظار فروش کارت‌های خود صبور باشید.

کارت های بیسبال را کجا بفروشیم

پیدا کردن مکان‌های خوب و معتبر برای فروش کارت‌های معاملاتی، کلید کسب بیشترین پول برای آنها است. در زیر چند مکان وجود دارد که باید هنگام فروش کارت خود در نظر بگیرید.

نه تنها می توانید بیسبال بفروشید در این مکان‌ها کارت دارید، اما می‌توانید کارت‌های هاکی، یادگاری‌های ورزشی، کارت‌های بسکتبال، کارت‌های فوتبال و حتی کارت‌های غیرورزشی را نیز بفروشید.

Facebook Marketplace

بازار فیس بوک مکانی عالی برای فهرست کردن مجموعه کارت های شما برای فروش است. این به شما امکان می دهد به مخاطبان زیادی از خریداران بالقوه دسترسی پیدا کنید و روشی آسان برای مدیریت لیست های خود ارائه می دهد.

eBay

بزرگترین سایت حراج آنلاین جهان است و مکانی عالی برای فروش انواع کارت است. ویژگی هایی مانند بهترین پیشنهاد را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پیشنهادات خریدارانی را که می خواهند کارت های شما را خریداری کنند بپذیرید.

Beckett Marketplace

Beckett Marketplace یک بازار آنلاین است که در آن می توانید کارت های بیسبال بخرید و بفروشید. این سایت ویژگی هایی مانند راهنمای قیمت، خدمات کارت درجه بندی شده، و سیستم حراج را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بیشترین استفاده را از کارت های خود ببرید.

کارت های دین

Dean’s Cards یک شرکت آنلاین است که در خرید و فروش کارت های بیسبال قدیمی تخصص دارد. Dean’s Cards قیمت های رقابتی را ارائه می دهد و آنها را به گزینه ای عالی برای کسانی که به دنبال فروش کارت خود هستند تبدیل می کند.

فروشندگان کارت های ورزشی محلی

فروشگاه های کارت محلی مکان عالی دیگری برای فروش کارت های شما هستند. آنها نه تنها کارکنان آگاه دارند که می توانند به شما در ارزیابی ارزش کارت هایتان کمک کنند، بلکه یک پایگاه مشتری داخلی از خریدارانی نیز دارند که به دنبال کارت هایی برای افزودن به مجموعه های خود هستند.

پیون‌فروشی‌ها

پیون‌فروشی‌ها به دلایلی آخرین لیست ما هستند. . اگرچه آنها می‌توانند مکانی مناسب برای فروش کارت‌های شما باشند، اما ممکن است بهترین قیمت‌ها را ارائه ندهند.

که گفته می‌شود، اگر به سرعت به پول نقد نیاز دارید، ممکن است ارزش بررسی را داشته باشند.

چگونه می توانید ارزش کارت های بیسبال خود را تعیین کنید؟

برای تعیین ارزش کارت های مدرن و کارت های قبل از جنگ، می توانید به راهنمای قیمت بکت مراجعه کنید، که آخرین اطلاعات قیمت گذاری کارت های ورزشی را ارائه می دهد.

همچنین می توانید با نگاه کردن به آن تحقیق کنید. کارت‌ها را در eBay یا سایر بازارهای آنلاین افزایش دهید و قیمت‌های فعلی را با قیمت‌های ذکر شده در راهنمای قیمت بکت مقایسه کنید.

به‌علاوه، خدمات درجه‌بندی می‌تواند به شما در تعیین ارزش کارت‌هایتان با ارائه ارزیابی عینی از وضعیت آنها کمک کند. .

بهترین راه برای فروش کارت های ورزشی چیست؟

بهترین راه برای فروش کارت های ورزشی بسته به نوع شما متفاوت است. نیازهای فردی.

برای کارت‌هایی که ارزش بالایی ندارند، فهرست کردن آنها در eBay یا یک بازار آنلاین دیگر معمولاً سریع‌ترین و کارآمدترین گزینه است.

اما، اگر دارید. کارت‌های ارزشمندتر، بهتر است آن‌ها را از طریق یک فروشنده قابل اعتماد یا خانه حراجی که در تجارت کارت‌های ورزشی تخصص دارد، بفروشید.

این خدمات می‌تواند به شما کمک کند قیمت بیشتری برای کارت‌هایتان داشته باشید و همچنین دسترسی به آن‌ها را فراهم کند. به مجموعه بزرگتری از خریداران بالقوه.

کدام کارت های بیسبال ارزش فروش را دارند؟

همانند هر کالای کلکسیونی، کارت های بیس بال که کمیاب و در شرایط بهتری هستند، تمایل دارند قیمت‌های بالاتری دریافت کنید.

اگر به‌دنبال کسب درآمد هستید، باید روی فروش کارت‌هایی تمرکز کنید که در شرایط تقریباً مناسب یا بهتر و دارای ارزش بالاتر هستند.

برای به عنوان مثال، مجموعه های دهه ۱۹۲۰ یا ۱۹۳۰، کارت های تازه کار بازیکنان محبوب، و کارت های امضا شده احتمالاً ارزش بیشتری نسبت به کارت های رایج در همان دوران دارند.

چگونه یک مجموعه کارت بیسبال بزرگ را می فروشید؟

فروش مجموعه بزرگی از کارت های بیسبال می تواند کاری دلهره آور باشد، اما لزومی ندارد.

اگر می خواهید به سرعت مجموعه خود را منحل کنید، می توانید کارت ها را فهرست کنید. در eBay یا یک بازار آنلاین دیگر.

با این حال، اگر می‌خواهید بهترین قیمت ممکن را برای مجموعه خود دریافت کنید، بهتر است با یک فروشنده یا خانه حراج متخصص در تجارت کارت ورزشی کار کنید.

آنها می توانند به شما کمک کنند ارزش مجموعه خود را بررسی کنید و بهترین راه برای فروش آن را تعیین کنید.

آیا فروش کارت های بیسبال ارزشش را دارد؟

اگر به دنبال فروش آنلاین کارت برای کسب درآمد بیشتر هستید، مطمئناً می تواند ارزش آن را داشته باشد.

اما، میزان سودی که به دست می آورید به شرایط و نادر بودن کارت های شما و همچنین قیمت هایی که آنها می توانند در بازار داشته باشند بستگی دارد.

علاوه بر این، در نظر گرفتن هزینه های مربوط به فروش آنلاین کارت یا در نظر گرفتن هزینه های مربوط به آن بسیار مهم است. از طریق یک فروشنده یا خانه حراج.

در حالی که پتانسیل کسب سود وجود دارد، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و همه گزینه های خود را قبل از فروش کارت خود بسنجید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: چگونه بفروشیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی