عمومی

ستاره های فروش نامحتمل در تیم شما

ستاره های فروش نامحتمل در تیم شما

فرهنگ فروش را ایجاد کنید.

شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را دارند، شرکت‌هایی هستند که همه در آنها نقش فعالی در رشد کسب‌وکار دارند. از شخصی که به تلفن ها پاسخ می دهد تا مدیر عامل و همه افراد در این بین. یک فرهنگ شرکتی وجود دارد که در صورت امکان فروش را انجام می دهد. این کار با کمک به همه اعضای تیم شما شروع می‌شود که ببینند فرهنگ فروش به همه منفعت می‌رساند – به ایجاد فرصت، امنیت و ثبات برای همه اعضای تیم، صرف‌نظر از عنوان رسمی آنها کمک می‌کند. داستان‌های اعضای تیم را که به مشتریان فروخته می‌شوند به اشتراک بگذارید و به جشن پیروزی‌های شرکت در سراسر شرکت کمک کنید.

کوچک شروع کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای وارد کردن تیم خود از طریق تمرین توصیه‌ها است. هرکسی که از Trader Joe’s خرید کرده باشد احتمالاً با این تکنیک آشنا است. صندوقدار اغلب توصیه های خود را بر اساس محتویات سبد خرید شما به اشتراک می گذارد، یا به سرعت به محصولات موجود در سبد شما اشاره می کند که شخصاً آنها را امتحان کرده و دوست داشته اند. چنین کاری ساده و طبیعی برای یک کارمند در صورت استفاده صحیح می تواند ابزار فروش بسیار قدرتمندی باشد. و فشار برای “بستن” فروش بسیار کم است، بنابراین حتی نگران ترین اعضای تیم می توانند این تکنیک را به راحتی اتخاذ کنند.

«نقشه سرب» را تمرین کنید.

یکی دیگر از راه‌های افزایش فروش خود در سراسر جهان این است که در مجموع در تشخیص سرنخ بهتر شوید. اینجاست که متوجه سیگنال‌هایی می‌شوید مبنی بر اینکه مشتری آماده خرید است یا به دنبال ارتقا یا یک محصول اضافی است. به تیم خود آموزش دهید که شروع به پرسیدن سؤالات درست در تعاملات روزمره کند و سپس فرآیندی را به آنها ارائه دهید تا آنها را به یکی دیگر از اعضای تیم تحویل دهند تا فروش را پیگیری و بسته کنند. این نه تنها تعداد سرنخ‌هایی را که تیم فروش شما به دست می‌آورد افزایش می‌دهد، بلکه به کل تیم شما فرصتی می‌دهد تا بدون توجه به عنوان خود، فعالانه در فرآیند فروش شرکت کنند.

پیچ آسانسور را تمرین کنید.

تیم فروش شما از صمیم قلب می داند. اما وقتی کسی از فرد فناوری اطلاعات شما در آسانسور می پرسد که برای چه کسی کار می کند، آیا می دانید چه می گویند؟ این یکی را به شانس نگذارید در عوض یک اسکریپت بنویسید و آن را اغلب با کل تیم خود تمرین کنید. ما از چیزی شبیه به این استفاده می کنیم:

فرمول: “شما می دانید چگونه __[درج #۱ بزرگترین نقطه درد بازار هدف خود را که حل می‌کنید]___، کاری که ما انجام می‌دهیم این است که ___[بزرگ‌ترین راه‌حل خود را وارد کنید و به آن نقطه دردناک نفع ببرید]___.”

این ساده است، موضوعی است و به همه کمک می کند تا در یک صفحه قرار بگیرند.

با کمی تمرین، همه می توانند به یک فروشنده در شرکت شما تبدیل شوند. با تمرکز بر فرهنگ فروش، شروع کوچک‌ترین نقطه‌یابی و تمرین در آسانسور، ممکن است از اینکه چه کسی می‌تواند ستاره فروش غیرمحتمل در تیم شما شود شگفت زده شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی