عمومی

فروشندگان بازار آمازون به قیمت بلو-ری و دی وی دی اعتراف کردند طرح رفع

فروشندگان بازار آمازون به قیمت بلو-ری و دی وی دی اعتراف کردند
طرح رفع

دو فروشنده در بازار آمازون به اصلاح قیمت اعتراف کردند دی وی دی و دیسک های بلوری پس از متهم شدن به فروش محصولات با قیمت های تبانی و غیررقابتی.



اعتراف گناه در طرح اصلاح قیمت Blu-Ray و DVD

Bruce از هایفیلد، مینه سوتا، و ویکتور بتش از بروکلین، نیویورک، هر دو اعتراف کردند که برای تثبیت قیمت ها از طریق شرکت های خود در بازار آمازون توطئه کردند. Fish’s BDF Enterprises همراه با سه نهاد شرکتی دیگر متعلق به شرکت Btesh اولین متهمان شرکتی هستند که به این اتهامات خاص اعتراف کردند.

amazon sellers pleaded guilty to price fixing dvds and blu ray discs - فروشندگان بازار آمازون به قیمت بلو-ری و دی وی دی اعتراف کردند
طرح رفع

شرمن نقض قانون

متهمان متهم به تخلف کیفری از قانون شرمن – یک قانون ضد انحصار که حاکمیت رقابت آزاد را در میان کسانی که در تجارت فعالیت می کنند تجویز می کند. این جرم دارای حداکثر مجازات قانونی ۱۰ سال زندان، یک میلیون دلار جریمه کیفری برای افراد، و ۱۰۰ میلیون دلار جریمه برای نهادهای شرکتی است.

حداکثر جریمه نیز می تواند به دو برابر مبلغی که از آن به دست می آید افزایش یابد. فعالیت غیرقانونی در صورتی که مبلغ به دست آمده بیشتر از حداکثر جریمه قانونی باشد.

محافظت از مصرف کنندگان در برابر تقلب

جاناتان کانتر دستیار دادستان کل وزارت دادگستری بخش ضد تراست در مورد اهمیت رقابت منصفانه در تجارت آنلاین صحبت کرد و گفت: از آنجایی که تجارت الکترونیک به سنگ بنای اقتصاد تبدیل شده است، حفاظت از رقابت منصفانه و باز در بازارهای آنلاین حیاتی است. توطئه برای تثبیت قیمت‌ها، هر جا که این رفتار ممکن است رخ دهد، به رقابت آسیب می‌زند.

دستیار مدیر بخش تحقیقات جنایی اف‌بی‌آی، لوئیس کوسادا، اضافه کرد: «مواردی از این دست نشان دهنده تعهد FBI به تحقیق در مورد کسانی است که به دنبال فعالیت در خارج از محدوده هستند. قانون توطئه برای تثبیت قیمت ها در بازار مصرف. FBI و شرکای مجری قانون ما همچنان متعهد به حمایت از مصرف کنندگان در برابر انواع کلاهبرداری، طرح ها و فعالیت های غیرقانونی هستند و کسانی که این جنایات را سازماندهی می کنند به عدالت می کشانند.

مدافعان در انتظار صدور حکم هستند

یک قاضی دادگاه منطقه فدرال پس از بررسی حکم ایالات متحده درباره احکام متهمان تصمیم گیری خواهد کرد. دستورالعمل ها و سایر عوامل قانونی هر کسی که اطلاعاتی در مورد تثبیت قیمت در بازار آمازون دارد، باید با دفتر شیکاگو بخش ضد تراست تماس بگیرد.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی