عمومیمقالات

برخی از ژنرال زرها از جمله رسانه های اجتماعی خود هستند رزومه – آیا شما باید؟

برخی از ژنرال زرها از جمله رسانه های اجتماعی خود هستند
رزومه – آیا شما باید؟

روزهایی که متقاضیان کار تلاش می‌کردند تنظیمات حریم خصوصی خود را به‌روزرسانی کنند و عکس‌های مخرب شب‌های مهمانی را قبل از مصاحبه شغلی از حساب‌های اجتماعی خود حذف کنند، گذشته است. اکنون، برخی از نسل زیر از رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای متمایز کردن خود از سایر نامزدها استفاده می‌کنند و از پلتفرم‌ها به عنوان راهی اضافی برای معرفی خود، استعدادها و ارزش‌هایشان به کارفرمایان آینده استفاده می‌کنند. آنها حتی از رسانه های اجتماعی برای ایجاد رزومه خود استفاده می کنند.

در واقع، نداشتن شبکه‌های اجتماعی یا یافتن آن بسیار سخت است، ممکن است به شانس شما آسیب برساند از رسیدن به موقعیتی که برای آن رقابت می کنید. ۲۰۲۲ research revealed that in a large آزمایش مقیاس، داوطلبانی که «اطلاعات موجود در رسانه‌های اجتماعی از طریق هشتگ‌ها و صفحات لایک شده را دارند، می‌تواند تأثیر مهمی بر شانس یک نامزد برای کسب رتبه خوب» از سوی کارفرما داشته باشد. این گزارش می افزاید که “نامزدهای بدون پروفایل رسانه های اجتماعی حتی رتبه های پایین تری نسبت به نامزدهای دارای مشکلات سلامت روان دریافت می کنند” – این افراد “امتیازات پایین تری را به میزانی معادل اثر داشتن سه سال تجربه کاری دریافت کردند.” با این حال، «محتوای غیرجذاب رسانه‌های اجتماعی منجر به شدیدترین کاهش رتبه‌بندی شد، معادل ارزش نه سال تجربه در حین کار». بنابراین حضور اجتماعی ضروری بود، اما برای مفید بودن باید جذاب باشد.

اهمیت رسانه های اجتماعی در معرفی خود به عنوان یک کارمند عالی این سوال را مطرح می کند: آیا رسانه های اجتماعی باید بیشتر در رزومه نمایش داده شوند؟ کارشناسان جوانب مثبت، منفی، بایدها و نبایدهای این پدیده عصر مدرن را بررسی می کنند.

روایات با دقت تنظیم شده برای نمایش به کارفرمایان آینده

به گفته کریستی پرویت هینز، رئیس جهانی استعداد و عملکرد در مؤسسه NeuroLeadership، بسیاری از کارفرمایان نمی‌خواهند وقتی در شبکه‌های اجتماعی برای نامزدهای آینده خود جستجو می‌کنند، خالی از کار درآیند، و نمی‌دانند چرا حساب‌های خود را پشت دیوارهای حریم خصوصی پنهان کرده‌اند. .

«بسیاری از متخصصان کسب استعداد، نمایه های رسانه های اجتماعی متقاضیان را جستجو می کنند. به اشتراک گذاشتن فعالانه پیوندها به آنها این امکان را می دهد که بدانند با جستجوی آنها راحت هستید، و مهمتر از همه، به نامزد راهی رایگان و آسان برای به اشتراک گذاشتن نمایه های با دقت سرپرستی شده که شخصیت، مهارت ها و علایق آنها را نشان می دهد، می دهد. با دقت تنظیم شده است.» بنابراین، در حالی که مجبور نیستید شخصیت خود را تغییر دهید، در طول جستجوی شغلی خود به این نکته توجه داشته باشید که کارفرمایان آینده ممکن است از طریق حساب‌های عمومی شما و درک پیامدهای احتمالی پست‌های موجود در آن حساب‌ها می‌توانند روی شغل شما تأثیر بگذارند.

عادات استخدام‌کنندگان را در نظر می‌گیرد

پرویت هاینز می گوید که استخدام کنندگان نیز انسان هستند و طبیعتاً مانند بقیه ما بیشتر در شبکه های اجتماعی پیمایش می کنند. پس چرا بر خلاف میانگین ۷٫۴ ثانیه ای که برای اسکن رزومه برای استخدام کنندگان طول می کشد، بر روی این گرایش سرمایه گذاری نکنید، طبق گفته Ladders 2018 “مطالعه ردیابی چشم”؟

«بیشتر ما عادت داریم ساعت‌ها را در رسانه‌های اجتماعی بگذرانیم، از سوراخ خرگوش پایین بیاییم تا درباره یک شخص بیشتر بدانیم. این کنجکاوی طبیعی فرصت مناسبی را برای یک نامزد ایجاد می‌کند تا اطلاعات بیشتری را با کارفرمایان بالقوه به اشتراک بگذارد و داستانی را بسازد که بیشترین سود را برای آنها دارد.

علاوه بر این، او به ایده کاندیداهایی که فرهنگ شرکت را مدل می کنند، با اشاره به آمار DDI که “دریافت که ۴۰٪ از مدیران عامل در Harvard Business Review… بهترین مدیران اجرایی ۲۰۱۹ در این زمینه فعال هستند. لینکدین، توییتر یا هر دو.» این افزایش نسبت به لیست سال ۲۰۱۶ است، جایی که تنها ۲۰ درصد گزارش کرده اند که در این پلتفرم ها فعال هستند. با افزایش حضور رهبران در رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد برای کاندیداهای شغلی این کار را در رزومه انجام دهند.

اما اشکالی ندارد که برخی از حساب ها را برای خود نگه دارید

شاید اینستاگرام فضای شخصی شما باشد تا خودتان باشید و فیس بوک تصاویر شخصی و خانوادگی زیادی برای به اشتراک گذاشتن با کارفرمای شما دارد. کریستی مک کان فلین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل SkillCycle که بیش از دو دهه تجربه به عنوان رهبر منابع انسانی دارد، می گوید که مشکلی نیست.

“LinkedIn انتظار می رود. این در اصل یک مکمل دیجیتالی است رزومه و به شرکت ها و مدیران استخدام کمک می کند تا نامزدها را به عنوان افراد و همکاران بالقوه در یک محیط حرفه ای بشناسند. «همه چیز دیگر؟ خیر. تعادل سالم بین کار و زندگی برای یک محیط کاری مثبت ضروری است بنابراین خوب است که بین زندگی شخصی و حرفه ای خود مرزهایی ایجاد کنید.

McCann Flynn پیمایش در رسانه‌های اجتماعی نامزدها را در مقایسه با سؤالات هدفمند در مورد شایستگی‌ها و اهداف، همراه با مثال‌ها و داستان‌گویی، «اتلاف وقت» می‌داند.

این به صنعت شما و فرصت شغلی بالقوه بستگی دارد

به گفته کیتی بودرو، مدیر عملیات CallerSmart، همه زمینه‌ها نمی‌توانند بخش کاملی از یک رزومه را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهند. او می‌گوید: «علاوه بر گنجاندن پروفایل لینکدین در رزومه‌تان، که این روزها یک ضرورت کاملاً ضروری است، اشتراک‌گذاری هر پیوند دیگری – مانند نمایه فیس‌بوک یا توییتر شما – واقعاً به نوع موقعیت و صنعتی که برای آن درخواست می‌دهید بستگی دارد.» .

برای مثال، دیوید متنی، استراتژیست روابط عمومی و دیجیتال در DJM Consulting LLC.، که در صنعت روابط عمومی و رسانه های اجتماعی فعالیت می کند، حساب های رسانه های اجتماعی “حرفه ای” را در رزومه ها و نامه های پوششی شامل می شود. او مطمئن نیست که در طول مدتی که به عنوان جویای کار به او کمک کرده یا به شانس او ​​لطمه زده است.

“من حساب‌های رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای دارم که از آنها برای شبکه‌سازی حرفه‌ای استفاده می‌کنم، توسعه، درخواست، و غیره… و سپس من حساب های شخصی جداگانه ای دارم که برای آنها از یک ایمیل خصوصی استفاده می کنم و چیزی را منتشر نمی کنم که کسی بتواند شخصاً به من متصل شود.

در زمینه کاملاً مخالف، ایمانی مااتوکا، یکی از شرکای دعاوی تجاری و اختلافات در Sidley Austin LLP، نیز از رسانه های اجتماعی برای اثبات شایستگی در زمینه خود استفاده کرده است. توانایی یک وکیل در استفاده موثر از لینکدین نشان دهنده توانایی آنها در تقویت ارتباطات و حفظ تعامل با مشتریان است. رسانه‌های اجتماعی همیشه یک ابزار قدرتمند توسعه کسب و کار بوده است، و این همه‌گیری فقط باعث ایجاد بیشتر فعالیت‌های حرفه‌ای و ارتباطات آنلاین ما شده است.»

تصمیم گیری در مورد گنجاندن رسانه های اجتماعی در رزومه خود

Boudreau دستورالعمل‌های زیر را برای تعیین اینکه آیا صنعت شما با این رویه مطابقت دارد یا خیر، توصیه می‌کند:

  • اگر به طور معقولی در توییتر فعال هستید و با محتوای مرتبط با دامنه صنعتی خاص خود یا شغلی که برای آن درخواست می کنید درگیر هستید، منطقی است که آن را به اشتراک بگذارید.
  • پیوندهای پروفایل شخصی فیس بوک یا پیوندهای توییتر که با محتوای حرفه‌ای مرتبط شما همخوانی ندارند، یک «نه نه دقیق» هستند.
  • پیوندهای اینستاگرام یا یوتیوب که کارهای حرفه‌ای، نمونه‌های کار، وب‌سایت‌های شخصی یا وبلاگ‌های شما را نشان می‌دهند مفید هستند.

او هشدار می‌دهد که رزومه خود را – و بنابراین، استخدام‌کنندگان – را با پیوندهای بیش از حد پر نکنید. “این می تواند باعث ایجاد یک برداشت منفی شود، بنابراین محدود کردن رزومه خود به حداکثر ۱-۲ پروفایل رسانه های اجتماعی و حداکثر ۲-۳ لینک بهینه است.”

قبل از تصمیم گیری در مورد حضور در رسانه های اجتماعی و جایگاه آن در رزومه خود، جسیکا موندی، یکی از بنیانگذاران و متخصص منابع انسانی، توصیه های سفارشی نئون را در نظر بگیرید: او نامزدی را به خاطر می آورد که سابقه شغلی یا تجربه زیادی ندارد، با رزومه ای که “اینطور نبود” بسیار جامع است.» اما وقتی موندی نمایه فیسبوک نامزد را که در رزومه خود گنجانده بود بررسی کرد، نظرش تغییر کرد. موندی او را از انبوه «نه» به «بله» بر اساس آنچه که پیدا کرد منتقل کرد.

“او چند پست عالی از کارهایی که انجام داده بود و پروژه هایی که در آنها مشارکت داشت به اشتراک گذاشته بود. من از پست های او می توانستم ببینم که او در واقع تجربیات خوبی در نقش قبلی خود داشته است که در مورد او چندان آشکار نبوده است. از سرگیری. همین برای دعوت او برای مصاحبه کافی بود.» “مردم همیشه در فروش خود عالی نیستند، اما با کمی حفاری بیشتر ممکن است یک الماس در خشن پیدا کنید.”

عکس توسط GaudiLab/Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - برخی از ژنرال زرها از جمله رسانه های اجتماعی خود هستند
رزومه - آیا شما باید؟

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی