عمومی

سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند کسب و کار؟

سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

سیستم مدیریت محتوا چیست؟ سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که برای ایجاد، ویرایش، سازماندهی و انتشار محتوای دیجیتال طراحی شده است. اگر یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید از استفاده از فناوری CMS برای ایجاد و مدیریت محتوا بدون دانش فنی زیاد یا بودجه هنگفت سود زیادی کسب کنید.

به سیستم مدیریت محتوا دقیقاً نگاهی بیندازید. این است که مزایای آن چیست و کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

svg%3E - سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

یک CMS از کدنویسی یک وب سایت مراقبت می کند. CMS ها با ایجاد قالب ها به چندین کاربر اجازه می دهند محتوا، اطلاعات و داده های یک وب سایت، پروژه یا برنامه اینترنتی را مدیریت کنند. با استفاده از یک کنترل پنل یا مدیریت، یک CMS به کسب‌وکارها امکان می‌دهد محتوا را ایجاد، ویرایش، انتشار، بایگانی کنند و سپس چنین محتوا، داده‌ها و اطلاعاتی را به سرعت و کارآمد توزیع کنند.

از طریق یک CMS با کاربری آسان، کسب و کارها می توانند صفحات وب و همچنین وبلاگ ها، مقالات، بیانیه های مطبوعاتی و رویدادها را ایجاد، ویرایش، انتشار و بایگانی کنند. آنها همچنین می‌توانند توضیحات محصول و خدمات، مشخصات محصول، قیمت‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و موارد دیگر را با استفاده از CMS اضافه و ویرایش کنند.

آمارهای وب‌سایت را نیز می‌توان از طریق یک CMS مشاهده و گزارش کرد. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند کاربران مختلفی را برای سیستم ایجاد و ویرایش کنند که دارای سطوح مختلف مجوز و مدیریت هستند.

چرا کسب‌وکارهای کوچک باید درباره CMS بدانند

svg%3E - سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

حضور آنلاین برای کوچک ضروری است موفقیت تجاری وب‌سایت‌ها به «ویترین مغازه‌های» بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک تبدیل شده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا محصولات و خدمات خود را بدون هزینه‌ای برای داشتن یک فروشگاه آجری به مخاطبان جهانی تبلیغ کنند و بفروشند.

داشتن یک وب‌سایت اجازه می‌دهد کوچک‌تر باشد. کسب و کارها رقابتی باقی بمانند مزایایی که حضور آنلاین برای کسب و کارهای کوچک به ارمغان می آورد، چندان تعجب آور نیست که تحقیقات نشان می دهد درصد فزاینده ای از کسب و کارهای کوچک در حال ساخت وب سایت و سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال هستند.

همانطور که همه صاحبان مشاغل کوچک اینگونه نیستند. با تکنولوژی راحت است، زیبایی یک CMS این است که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد ساخت و مدیریت یک وب سایت به روشی آسان و مقرون به صرفه.

svg%3E - سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

هنگامی که فقط از عملکردهای اساسی یک CMS استفاده می کنید، زمان کمی برای تیم های آموزشی در مورد نحوه استفاده و یک وب سایت کسب و کار کوچک و محتوای دیجیتال را مدیریت کنید. متعاقباً، یک کسب‌وکار کوچک با پول یا زمان کمی برای سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال می‌تواند با رقبایی که آنلاین فعال هستند و بدون بودجه سنگین به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا می‌کنند رقابت کند.

 

مزایا. سیستم های مدیریت محتوا

svg%3E - سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

سیستم‌های مدیریت محتوا انقلابی در چشم‌انداز دیجیتال ایجاد کرده‌اند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا حضور آنلاین خود را با سهولت و کارایی ایجاد، مدیریت و بهینه کنند. در اینجا پنج مزیت کلیدی استفاده از CMS آورده شده است:

  • راه حل مقرون به صرفه: CMS ها حذف می شوند. نیاز به مشارکت مداوم توسعه دهندگان وب، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری. به ویژه CMS های منبع باز برای دانلود و استفاده رایگان هستند و آنها را به گزینه ای جذاب برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود تبدیل می کند.
  • رابط کاربر پسند: پلتفرم های CMS، مانند وردپرس، جوملا و دروپال با در نظر گرفتن کاربرانی طراحی شده‌اند که با فناوری آشنا نیستند. داشبوردهای بصری آنها کاربران را قادر می سازد تا محتوا را به روز کنند، تصاویر اضافه کنند، یا طراحی وب سایت را بدون نیاز به دانش فنی عمیق تغییر دهند.
  • سفارشی سازی و سازگاری: پلتفرم های CMS طیف وسیعی از موارد را ارائه می دهند. پلاگین ها، تم ها و افزونه ها. کسب‌وکارها می‌توانند وب‌سایت‌های خود را طوری تنظیم کنند که نشان‌دهنده برندشان باشد و از ظاهری ثابت و حرفه‌ای در همه صفحات اطمینان حاصل کنند.
  • قابلیت‌های یکپارچه‌سازی: CMS‌های مدرن می‌توانند به‌طور یکپارچه با سایر برنامه‌های کاربردی تجاری ضروری، از جمله دارایی، ادغام شوند. ابزارهای مدیریت، سیستم‌های CRM و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی جامع.
  • SEO و بهینه‌سازی موبایل: بسیاری از پلتفرم‌های CMS دارای ابزارهای سئو داخلی و پاسخگوی تلفن همراه هستند. تم ها این تضمین می‌کند که وب‌سایت در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد و تجربه کاربری مطلوبی را در دستگاه‌ها، گسترش دسترسی و تعامل بالقوه مشتری ارائه دهد.

<چه نوع CMS برای کسب و کار شما مناسب است؟

svg%3E - سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند
کسب و کار؟

به طور موثر دو نوع سیستم مدیریت محتوا برای کسب و کار شما در نظر بگیرید — پلتفرم‌های منبع باز و پلت‌فرم‌های اختصاصی.

CMS‌های متن‌باز، مانند وردپرس، جوملا و دروپال، محبوب‌ترین انواع CMS هستند، زیرا استفاده از آنها آسان است و می‌توان آن‌ها را بر اساس شما سفارشی کرد. الزامات کسب و کار این پلتفرم‌ها مرتباً توسط کدنویس‌ها به‌روزرسانی و بهبود می‌یابند و دانلود و استفاده رایگان هستند.

مقرون به صرفه بودن CMS های منبع باز آنها را به گزینه ای جذاب برای مشاغل کوچک تبدیل می کند. با این حال، امنیت و خطر هک همچنان یکی از نگرانی‌های مبرم این نوع سیستم‌های مدیریت محتوا است.

پلت‌فرم‌های CMS اختصاصی توسط یک شرکت توسعه و به‌روزرسانی می‌شوند. این CMS ها برای رفع نیازهای فردی یک کسب و کار طراحی شده اند. با این حال، CMS های اختصاصی با هزینه صدور مجوز همراه هستند و بنابراین نوع گران تری از CMS برای یک کسب و کار هستند.

این که کدام نوع از CMS را انتخاب می کنید به بودجه بازاریابی شما و شرایط و نیازهای فردی شما بستگی دارد. کسب و کار شما.

اگر می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را بدون نیاز به سرمایه گذاری هنگفت در مدیریت وب سایت بهبود بخشید، دستیابی به CMS می تواند ابزار عالی برای کمک به کسب و کار شما برای بهینه سازی حضور دیجیتالی خود باشد. .

CMS منبع باز در مقابل CMS اختصاصی

< td class="column-3">به روز شده توسط شرکت در حال توسعه، به طور بالقوه کمتر

< td class="column-2">برخی از خطرات به دلیل استفاده گسترده که آن را به یک هدف تبدیل می کند

< td class="column-1">پشتیبانی و نگهداری
جنبه CMS منبع باز CMS اختصاصی
نمونه‌ها وردپرس، جوملا، دروپال طراحی شده توسط شرکت‌های خاص
محبوبیت بیشترین محبوب به دلیل دسترسی و پشتیبانی جامعه به دلیل نصب کمتر و هزینه های بالاتر محبوبیت کمتری دارد
سهولت استفاده معمولا کاربرپسند با پشتیبانی انجمن متناسب با نیازهای کسب و کار فردی؛ ممکن است منحنی یادگیری داشته باشد
سفارشی سازی بسیار قابل تنظیم با افزونه ها و تم های گسترده ویژگی های سفارشی را می توان ساخت، اما اغلب با هزینه اضافی
به روز رسانی ها و بهبودها به طور منظم توسط انجمنی از کدنویس ها به روز می شود
هزینه دانلود رایگان است، اما ممکن است برای افزونه های ممتاز هزینه داشته باشد همراه با هزینه صدور مجوز; به طور کلی TCO بالاتر (هزینه کل مالکیت)
نگرانی های امنیتی به طور کلی ایمن تر است اما به دقت شرکت بستگی دارد
مقیاس پذیری متفاوت است، اما برخی می توانند سایت های بسیار بزرگ را مدیریت کنند اغلب برای مقیاس پذیری ساخته می شود، به خصوص اگر برای شرکت های بزرگتر طراحی شده باشد
پشتیبانی مبتنی بر جامعه. توسعه دهندگان شخص ثالث در دسترس هستند پشتیبانی اختصاصی از شرکت اختصاصی، اغلب به عنوان بخشی از هزینه صدور مجوز
قابلیت های ادغام گسترده، با توجه به گستره وسیع افزونه ها و طبیعت باز ادغام های خاصی را می توان ایجاد کرد، اما ممکن است پرهزینه تر و وقت گیرتر باشد
مالکیت و کنترل کنترل و مالکیت کامل، بدون قفل فروشنده برخی سطح وابستگی به شرکت در حال توسعه؛ بالقوه برای قفل فروشنده
بهترین مناسب برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط، و حتی برخی از شرکت های بزرگ که به دنبال انعطاف پذیری و مجموعه ویژگی های گسترده هستند کسب و کار با نیازهای خاص و منحصر به فرد، یا کسانی که ترجیح می دهند یک نقطه تماس واحد برای مشکلات، و بودجه ای برای هزینه های مجوز

 

عکس از طریق < a href="https://www.shutterstock.com/image-photo/old-wooden-card-catalog-one-opened-36087067" target="_blank" rel="nofollow">Shutterstock


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی