عمومی

آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید استفاده کنید؟

آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید
استفاده کنید؟

یکی از خواننده ها می پرسد:

اخیراً من به عنوان دفتردار برای یک کارخانه کوچک استخدام شدم کسب و کار. رئیس من، مالک، از حساب بانکی تجاری برای استفاده شخصی استفاده می کند — و این مرا دیوانه می کند! او با یک کارت نقدی برای هزینه های شخصی پول برداشت می کند.

هفته گذشته همسرش با استفاده از چک سفیدی که از حساب تجاری امضا کرده بود، یک تلویزیون صفحه بزرگ برای خانه آنها خرید. از روزی به روز دیگر هرگز نمی‌دانم کسب‌وکار چقدر پول خواهد داشت.

من توضیح داده‌ام که بهترین روش جدا کردن سرمایه‌های تجاری و شخصی است، اما او به من می‌گوید. مهم نیست زیرا کسب و کار یک LLC است و او تنها مالک آن است. حق با کیست؟ رئیس من؟ یا من؟ و چه کار کنم؟

— روکسان از نیویورک

چرا نباید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کرد

< div class="flex flex-grow flex-col gap-3">

در اینجا ۷ دلیل قانع کننده وجود دارد که چرا صاحبان مشاغل کوچک باید از حساب بانکی تجاری برای استفاده شخصی استفاده نکنید. ادغام وجوه، یا ترکیب امور مالی شخصی و تجاری، خطرات زیر را به همراه دارد:

۱٫ مدیریت جریان نقدی را سخت‌تر می‌کند

وقتی سرمایه‌های تجاری و شخصی را با هم ترکیب می‌کنید، وضعیت جریان نقدی شرکت ممکن است گیج‌کننده و پیش‌بینی آن دشوارتر شود.

برای مثال، ممکن است کسب‌وکار نتواند. هنگام سررسید یک صورت حساب تجاری ضروری، بودجه کافی داشته باشید. این ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که مالک تصمیم می‌گیرد همزمان هزینه‌های شخصی را از حساب کسب‌وکار بپردازد.

بعضی از صاحبان کسب‌وکار به سادگی به موجودی بانکی خود نگاه می‌کنند، رقم مثبتی را مشاهده می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند آزادانه هزینه کنند. این طرز فکر می تواند به سرعت به یک بحران جریان نقدی منجر شود و ثبات مالی کسب و کار را مختل کند.

۲٫ حفاظت از مسئولیت شخصی را از بین می برد

یک مالک یک شرکت یا شرکت با مسئولیت محدود (LLC) ممکن است شخصاً در قبال بدهی های تجاری در صورت ترکیب وجوه شخصی و تجاری مسئول شناخته شود.

بسیاری از مالکان شرکت های LLC ایجاد می کنند. یا شرکت ها دقیقاً برای محدود کردن مسئولیت شخصی خود در قبال بدهی های تجاری. با این حال، اگر مالک خطوط بین امور مالی شخصی و تجاری را محو کند، این حفاظت از مسئولیت ممکن است به خطر بیفتد.

در برخی موارد، دادگاه‌ها معروف شده اند که “پرده شرکت را سوراخ می کند” و مالک را در قبال بدهی های تجاری مسئول می داند.

این خطر به ویژه وجود دارد. برای شرکت‌های محدود و شرکت‌های تک مالکی که ممکن است صاحبان آن فکر کنند جداسازی وجوه مهم نیست زیرا تنها مالک آن هستند.

این می‌تواند به طور قابل توجهی نتیجه معکوس داشته باشد، به‌ویژه اگر کسب‌وکار تعطیل شود و بدهی کسب‌وکار باقی بماند. پشت آن است که طلبکار پرداخت نشده ممکن است مالک را برای بازیابی تعقیب کند.

svg%3E - آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید
استفاده کنید؟

۳٫ کسورات مالیاتی را بیش از حد یا کمتر نشان می دهد

برای اینکه کسر مالیات کسب و کار در نظر گرفته شود، هزینه ها باید برای اهداف تجاری باشد. وقتی صورت‌حساب‌های شخصی با یک حساب بانکی تجاری پرداخت می‌شود، شناسایی هزینه‌های واقعی کسب‌وکار را پیچیده می‌کند.

در نتیجه، ممکن است کسورات قانونی را از دست بدهید. از طرف دیگر، می‌توانید به اشتباه هزینه‌های شخصی را به‌عنوان مربوط به کسب‌وکار طبقه‌بندی کنید، که در صورت حسابرسی شدن، منجر به جریمه‌ها و صورت‌حساب مالیاتی سنگین از IRS می‌شود.

شدت این مشکل زمانی تشدید می‌شود که صاحبان کسب‌وکار از حفظ هزینه‌های خود غفلت می‌کنند. سوابق مالی به روز است.

اغلب، مالکان برای طبقه بندی هزینه ها تا زمان مالیات صبر می کنند. وقتی آن زمان فرا می رسد، خاطرات محو شده اند و صاحبان خود را در حال بررسی انبوهی از رسیدها می بینند و در تلاش برای تمایز بین هزینه های تجاری و شخصی هستند. این سناریو برای خطاهای پرهزینه آماده است.

۴٫ حسابداری را به صورت غیر ضروری پیچیده می کند

۵٫ منجر به اعتراض سایر ذینفعان می شود

داشتن تمایز واضح بین امور مالی شخصی و تجاری برای حفظ شفافیت و اعتماد با سایر سهامداران بسیار مهم است.

سهامداران، سرمایه گذاران و شرکای تجاری می توانند به سرعت تبدیل شوند. نگران هستند اگر آنها درک کنند که شما با کسب و کار مانند قلک شخصی خود رفتار می کنید.

چنین رفتاری می تواند سؤالات جدی در مورد یکپارچگی مدیریت مالی کسب و کار ایجاد کند و اعتماد را در بین کسانی که برای موفقیت آن سرمایه گذاری کرده اند از بین ببرد.

>

موسس WeWork این را به سختی کشف کرد . این شرکت پرمخاطب که زمانی ارزش آن به ۴۷ میلیارد دلار می‌رسید، در تابستان ۲۰۱۹ برای عرضه اولیه عمومی درخواست داد. افشای پرونده‌ها نشان می‌دهد که بنیانگذار خود معامله کرده است، از جمله وام‌های شخصی که از شرکت با نرخ‌های پایین‌تر از بازار دریافت کرده است.

به عبارت دیگر، بنیانگذار سرمایه‌های شرکت را به اهداف شخصی منحرف می‌کرد.

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار شرکت او را به عنوان مدیر عامل مجبور کرد. در نهایت، او مجبور شد از شرکتی که تأسیس کرده بود استعفا دهد!

WeWork یک نمونه برجسته است. با این حال، به یاد داشته باشید که حتی در یک تجارت کوچک که هیچ برنامه ای برای عرضه اولیه عمومی ندارد، سهامداران می توانند برای سوء استفاده از وجوه، کلاهبرداری یا نقض تعهدات امانتداری شکایت کنید.

بنابراین، اگر مالکان یا سرمایه گذاران دیگری وجود داشته باشند، هزینه های شخصی را پرداخت کنید. یک حساب تجاری در نهایت با شما تماس خواهد گرفت.

۶٫ می‌تواند بخشی از مزیت فصل S را نفی کند

حساب‌های ترکیبی می‌توانند آچار میمونی را در بهترین طرح مالیاتی زیرفصل S بیاندازند.

فصل فرعی S انتخاباتی است که شما با IRS برای درمان انتخاب می‌کنید. مالیات ها به عنوان یک انتقال و اجتناب از مالیات مضاعف برای شرکت و مالک.

یکی دیگر از مزیت های زیرفصل S این است که می تواند مالیات اشتغال (مالیات مدیکر و تامین اجتماعی) را برای مالک کاهش دهد.< /p>

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است. مالک کارمند شرکت می شود. تا زمانی که او حقوق معقولی دریافت می کند، مالک مجبور نیست مالیات استخدامی برای توزیع های شرکتی بیش از حقوق بپردازد.

svg%3E - آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید
استفاده کنید؟

اما، اگر مالک آن را قبول نکند -توزیع حقوق و دستمزد بدون پیگیری دقیق میزان هزینه‌های او، ممکن است با IRS مخالفت کند.

چگونه؟ با گرفتن توزیع هایی که بسیار بیشتر از حقوق اوست. قانون مالیات ایجاب می کند که حقوق مالک در مقایسه با توزیع سود به طور غیرمنطقی پایین نباشد.

آنچه ممکن است اتفاق بیفتد این است که مالک اطلاعاتی را از دست بدهد که چه مقدار از شرکت را برای اهداف شخصی خارج می کند. وقتی هزینه‌های شخصی و تجاری را با هم ترکیب می‌کنید و کنترل‌های حسابداری خوبی ندارید، انجام این کار آسان است.

به عنوان Nolo.com بیان می کند، “اگر IRS به این نتیجه برسد که یک مالک شرکت S تلاش کرده است فرار از مالیات بر حقوق و دستمزد با پنهان کردن حقوق کارکنان به عنوان توزیع‌های شرکتی، می‌تواند توزیع‌ها را مجدداً به عنوان حقوق مشخص کند و نیاز به پرداخت مالیات و جریمه‌های شغلی داشته باشد که می‌تواند شامل جریمه‌های مالیات بر حقوق تا ۱۰۰٪ به علاوه جریمه‌های سهل‌انگاری باشد.»

۷ . سود و رشد را سخت‌تر می‌کند

هر چه یک کسب‌وکار در امور مالی نظم بیشتری داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتر می‌شود. اگر حساب‌های بانکی را به‌خوبی مدیریت می‌کنید، می‌تواند باعث شود که کسب‌وکار شما از جهات دیگر انضباط مالی نداشته باشد. و این یک مانع غیرضروری را پیش روی شما قرار می دهد.

هر گزارش مالی ممکن است تصویر نادرستی از کسب و کار را نشان دهد، زیرا ممکن است شامل هزینه های شخصی باشد. در دنیا چگونه می‌توانید یک صورت سود و زیان (P&L) مفید بدون داده‌های تمیز ایجاد کنید؟

حداقل، ابتدا باید متوقف شوید تا داده‌های خود را تمیز کنید. این کار توانایی گزارش‌دهی هم‌زمان را از شما سلب می‌کند.

به طور کلی، با اختلاط سرمایه‌های شخصی و تجاری و عدم رعایت نظم، مدیریت کسب‌وکار به سمت سود و موفقیت سخت‌تر می‌شود.

بهترین است. روش‌هایی برای کسب و کار و هزینه‌های شخصی

برای کسب‌وکارهای کوچک معمول است که با مالک شروع به کار کنند و از سرمایه شخصی برای راه‌اندازی سریع شرکت استفاده می‌کنند. بنابراین، از دیدگاه مالک، ممکن است ادامه اختلاط امور مالی شخصی و تجاری کاملاً قابل قبول به نظر برسد.

در واقع، یک نظرسنجی نشان داد که ۲۷٪ از صاحبان مشاغل به استفاده از همان حساب هم برای اهداف شخصی و هم برای اهداف تجاری.

با این حال، ترکیب کردن زمانی که کسب و کار در حال فعالیت کامل باشد، وجوه مشکل ساز می شود. بنابراین، برای حفظ شفافیت مالی و جلوگیری از مشکلات احتمالی، توصیه می‌شود این هشت روش برتر را دنبال کنید:

حساب‌های بانکی شخصی و تجاری جداگانه

یک صاحب کسب‌وکار کوچک باید همیشه دو چک داشته باشد. حساب‌ها: یک حساب شخصی و یک حساب تجاری.

وقتی کسب و کار و زندگی شخصی خود را جدا و به خوبی سازماندهی می‌کنید، بسیار آسان‌تر است. درباره اینکه چرا باید تفکیک امور مالی کسب و کار خود را انجام دهید، از باربارا ولتمن، کارشناس مالیاتی بیشتر بخوانید..

  • باز کردن یک حساب تجاری اختصاصی: با باز کردن یک حساب جاری جداگانه به طور انحصاری برای معاملات تجاری شروع کنید تا از ترکیب وجوه جلوگیری کنید.
  • <. قوی>از کارت های اعتباری مختلف استفاده کنید: برای کارت اعتباری تجاری درخواست دهید و از آن صرفاً برای هزینه های تجاری استفاده کنید تا ردیابی و گزارش دهی را ساده کنید.
  • جداسازی وجوه اضطراری: متمایز را حفظ کنید. پس انداز اضطراری برای استفاده شخصی و تجاری برای اطمینان از امنیت مالی در هر دو جبهه.
  • ساختار حقوق و دستمزد واضح: یک ساختار حقوق و دستمزد مشخص یا ساختار قرعه کشی مالک ایجاد کنید و برای حفظ یک مرز ثابت به آن پایبند باشید. بین امور مالی تجاری و شخصی.
  • انتقالات منظم برای استفاده شخصی: به‌جای برداشت‌های تصادفی، انتقال‌های منظم از حساب تجاری به حساب شخصی خود را برای هزینه‌های شخصی تنظیم کنید.
  • حقوق بگیرید

    یک صاحب کسب و کار کوچک باید حقوق ثابتی برای خود تعیین کند. اگر ساختار کسب و کار یک شرکت یا زیرفصل S باشد، مالک باید کارمند شود. این یک جریان درآمد منظم ایجاد می‌کند و جداسازی سرمایه‌های تجاری و شخصی را تقویت می‌کند.

    برای یک مالک انحصاری، ایجاد برداشت منظم یا انتقال هر دو هفته به یک حساب شخصی مفید است.

    این رویکرد ساختاریافته از فرو رفتن غیرقابل پیش بینی در حساب های تجاری برای نیازهای شخصی جلوگیری می کند. این نه تنها نظم و انضباط مالی خوب را ترویج می‌کند، بلکه شفافیت مالی را نیز افزایش می‌دهد، دو عامل مهم برای رشد پایدار و طول عمر کسب‌وکار.

    svg%3E - آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید
استفاده کنید؟

    توزیع سود را با مبالغ مقطوع دریافت کنید

    بسیاری از مالکان انحصاری و صاحبان LLC معمولاً توزیع سود را نیز اضافه می‌کنند. به حقوق آنها این عمل کاملاً قابل قبول است و می‌تواند انعطاف‌پذیری مالی بیشتری ایجاد کند.

    با این وجود، انجام این کار مسئولانه بسیار مهم است. برداشت های نامنظم یا پرداخت صورت حساب های شخصی به صورت تصادفی از حساب های تجاری می تواند هرج و مرج مالی ایجاد کند. درعوض، توزیع ها باید به عنوان مبالغ یکجا برنامه ریزی شده در نظر گرفته شوند، یک یا چند بار در سال.

    چنین رویدادهای برنامه ریزی شده را می توان در برنامه ریزی مالیاتی و بازنشستگی گنجاند و بخشی از استراتژی رشد کسب و کار را تشکیل داد.

    >

    این رویکرد به حفظ شفافیت سلامت مالی کسب‌وکار کمک می‌کند و تضمین می‌کند که وجوه به‌طور عاقلانه استفاده می‌شود و در هزینه‌های تکان‌دهنده هدر نمی‌رود.

    از کارت‌های اعتباری جداگانه استفاده کنید

    سوابق خوب را برای خود نگه دارید. مالیات

    سوابق مالیاتی خود را در طول سال به روز نگه دارید. تأثیر اهمال‌کاری می‌تواند پرهزینه باشد.

    نگهداری خوب به شما کمک می‌کند از مشکلات مالیاتی دور بمانید. اغلب این نیت بدی نیست که صاحبان مشاغل کوچک را به آب گرم با IRS و سایر مقامات مالیاتی سوق دهد. در عوض، حسابداری ضعیف و فقدان مستندات باعث ایجاد مشکلات غیر ضروری می شود. این یک خطای اجباری است.

    نگهداری ضعیف سوابق همچنین می‌تواند باعث شود مالیات بیشتری بپردازید.

    برنامه‌ریزی مالیاتی خوب زمانی که تصویر مالی واضحی ندارید دشوار می‌شود. بنابراین احتمالاً به زمان مالیات می‌رسید و متوجه می‌شوید که استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌توانستید برای کاهش مالیات‌ها استفاده کنید.

    اما چون کتاب‌های خوبی نداشتید و توانایی نگاه کردن به آینده را قبل از سال مالیاتی نداشتید. به پایان رسید، شما از دست داده اید.

    در اینجا چند نکته خوب وجود دارد:

    • نگهداری منظم حسابداری: سوابق مالی را به روز کنید به طور مداوم، از جمله درآمد، هزینه ها و تراکنش های بانکی. برای دقت و کارایی از نرم افزار حسابداری استفاده کنید.
    • دریافت و صورتحساب اسنادی: همه رسیدها و فاکتورها را مرتب نگه دارید. اسکن دیجیتالی و ذخیره آن‌ها می‌تواند برای دسترسی آسان و مرجع مفید باشد.
    • ردیابی هزینه‌های کسب‌وکار: برای اطمینان از گزارش‌دهی مالی دقیق و تهیه آسان‌تر مالیات، تمام هزینه‌های کسب‌وکار را به‌طور سیستماتیک طبقه‌بندی و ثبت کنید.< /li>
    • بررسی مالی منظم: برای ارزیابی سلامت کسب‌وکار و شناسایی زمینه‌های بهبود، بررسی‌های ماهانه یا فصلی صورت‌های مالی را برنامه‌ریزی کنید.
    • سازمان ثبت مالیات
    • قوی>: سازماندهی و نگهداری سوابق جداگانه برای اهداف مالیاتی. این شامل صورت‌حساب درآمد، گزارش هزینه‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی است.

    بودجه را حفظ کنید

    در کسب‌وکار اگر اهدافی را تعیین کنید، احتمال پیشرفت و موفقیت شما بیشتر است. و یک بودجه.

    این شامل تنظیم بودجه برای پرداخت «حقوق» به خودتان می‌شود.

    فقط از حساب بانکی‌تان به صورت نقدی و کلی پول خارج نکنید. شما تصویر واضحی از میزان هزینه های ماهانه خود برای کسب و کار ندارید. میزان سوختگی شما باید در مغز شما سوزانده شود!

    به عنوان یک مالک، همچنین باید بدانید که برای پوشش میزان سوختگی خود هر ماه باید چند فروش داشته باشید.

    شما هستید. اگر همیشه بدانید که برای کسب سود در هر ماه دقیقاً چه چیزی لازم است، احتمال دستیابی به اهدافتان بسیار بیشتر است. به طور خلاصه، همیشه باید بدانید:

    • کسب و کار شما چقدر باید درآمد کسب کند و
    • چه مقدار می تواند هزینه کند.

    حتما صورت سود و زیان ماهانه و سایر گزارش های مالی را اجرا کنید. آنها به شما کمک می کنند در مسیر خود بمانید.

    svg%3E - آیا می توانید از حساب بانکی تجاری برای شخصی استفاده کنید
استفاده کنید؟

    Always Payligations به موقع

    پرداخت به موقع تعهدات در مدیریت کسب و کار بسیار مهم است. غفلت از انجام این مسئولیت‌های مالی می‌تواند باعث ایجاد علائم قرمز در مورد استفاده شخصی از سرمایه‌های تجاری شود.

    ممکن است همه چیز خوب به نظر برسد تا زمانی که کسب‌وکار شروع به از دست دادن پرداخت‌ها کند و سپس به سرعت گلوله برفی را منتشر کند. از این رو، این یک قانون اساسی در تجارت است که به هرکسی که بدهکار هستید به موقع پرداخت کنید.

    این رویه مسئولانه کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات حقوقی اجتناب کنید و اعتماد بین کسب و کار شما و شرکا یا طلبکاران آن را تقویت می کند. همچنین، عملکرد بی‌نقص کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند و از هرگونه اختلال به دلیل عدم پرداخت خدمات یا لوازم حیاتی جلوگیری می‌کند.

    به سایر ذینفعان احترام بگذارید

    اگر کسب‌وکار شما شامل سرمایه‌گذاران، شرکا، سهامداران، یا اعضای LLC، رسیدگی به وجوه با نهایت صداقت از اهمیت بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید که این سهامداران به نحوه استفاده از وجوه تجاری علاقه مند هستند.

    آنها به شفافیت نیاز دارند و حق دارند در تصمیم گیری های مربوط به مسائل مالی شرکت کنند. با جدا نگه داشتن مخارج تجاری و شخصی و رعایت بهترین شیوه ها، از یک رویکرد تجاری شفاف و پاسخگو حمایت می کنید.

    این نه تنها اعتماد ذینفعان را افزایش می دهد، بلکه از درک رفتار مالی نامناسب جلوگیری می کند و شهرت کسب و کار شما را تقویت می کند.

    در پایان، استفاده از یک حساب تجاری برای برآوردن نیازهای مالی شخصی یک عمل نابخردانه و خطرناک است.

    این رویکردی است که می‌تواند سلامت مالی و ثبات کسب‌وکار را تضعیف کند و به طور بالقوه منجر شود. به پیامدهای قانونی.

    صاحب کسب و کار باهوش تری باشید. انضباط مالی را در آغوش بگیرید، مرزهای مشخصی را بین امور مالی شخصی و تجاری حفظ کنید و از بهترین شیوه ها برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار خود پیروی کنید.

    در اینجا یک جدول مقایسه ساده برای خلاصه کردن مشکلات احتمالی استفاده از حساب بانکی تجاری برای افراد شخصی وجود دارد. استفاده کنید، و بهترین روش ها برای اجتناب از آنها:

    مشکلات احتمالی بهترین شیوه
    جریان نقدی گیج کننده و مدیریت کردن آن دشوار است حساب‌های بانکی شخصی و تجاری جداگانه نگهداری کنید
    از دست دادن حفاظت از مسئولیت شخصی برقراری برداشت منظم حقوق برای هزینه های شخصی
    بیش از حد یا کمتر از میزان کسر مالیات توزیع سود را به صورت مبالغ مقطوع دریافت کنید، نه برداشت های پراکنده
    پیچیدگی غیر ضروری در حسابداری از کارت های اعتباری جداگانه برای تجارت استفاده کنید و استفاده شخصی
    اعتراضات ذینفعان و از دست دادن اعتماد پرداخت تعهدات به موقع برای جلوگیری از سوء ظن
    مشکلات حقوقی به دلیل استفاده نادرست از منابع مالی احترام به همه ذینفعان، حفظ شفافیت در مدیریت وجوه

    تمام پاسخ‌ها به سؤالات خوانندگان از هیئت تحریریه «روندهای کسب‌وکار کوچک» با بیش از ۵۰ سال تجربه تجاری ترکیبی می‌آید. اگر می‌خواهید سؤالی ارسال کنید، لطفاً آن را در اینجا ارسال کنید.

    تصویر: DepositPhotos.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی