عمومی

کمک های مالی از کسب و کارهای جدیدی که در طول کووید-19 راه اندازی شده اند حمایت می کند پاندمی

کمک های مالی از کسب و کارهای جدیدی که در طول کووید-۱۹ راه اندازی شده اند حمایت می کند
پاندمی

در چند سال گذشته، بسیاری از جوامع کمک های بلاعوض برای مشاغل کوچک به کسب و کارهای کوچکی که تحت تأثیر منفی این همه گیری قرار گرفتند. اما کسب و کارهایی که در این دوره راه اندازی شدند اغلب از این برنامه ها کنار گذاشته می شدند. اکنون، ایلینوی در حال کار بر روی یک برنامه جدید برای حمایت از مشاغلی است که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شروع به کار کرده‌اند. درباره این برنامه و موارد بیشتر در فهرست زیر بخوانید.

svg%3E - کمک های مالی از کسب و کارهای جدیدی که در طول کووید-19 راه اندازی شده اند حمایت می کند
پاندمی

B2B ایلینوی برنامه کمک هزینه کسب و کار جدید

وزارت بازرگانی و فرصت های اقتصادی ایلینوی شریک با Lendistry برای اجرای یک برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک با هدف کسب و کارهایی که در طول همه گیری COVID-19 شروع شده اند. برنامه کمک مالی بازگشت به کسب و کار جدید، وجوه بازپرداختی بین ۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار را برای مشاغل کوچک واجد شرایط فراهم می کند. هدف این برنامه به طور خاص حمایت از مشاغل در صنایعی است که بیشترین تأثیر منفی را از همه‌گیری داشتند و به دلیل وضعیت راه‌اندازی‌شان واجد شرایط دریافت کمک‌های بلاعوض ایالتی یا حمایت اضطراری فدرال نیستند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید بین ژانویه ۲۰۲۰ و دسامبر ۲۰۲۱ تاریخ ادغام داشته باشند. وام‌دهی و ایالت هنگام تعیین مبالغ کمک هزینه، عوامل بسیاری را در نظر می‌گیرند، از جمله تاریخ ادغام و اینکه آیا کسب‌وکار دارای آجر و ملات یا خانه است. مکان مبتنی بر.

برنامه بهبود املاک مشاغل کوچک آبشار نیاگارا

ایالت نیویورک ارائه کمک‌های بلاعوض تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار برای کمک به شرکت‌های کوچک Falara بهبودهای مختلف را ایجاد کنید. این برنامه در مجموع شامل ۵ میلیون دلار بودجه است که برای مشاغل در امتداد خیابان کاج، خیابان اصلی و جاده پرتیج تخصیص داده شده است. برنامه بهبود املاک مشاغل کوچک آبشار نیاگارا کمک های بلاعوض را برای پوشش نیمی از کل هزینه های هر پروژه، تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار به ازای هر ملک، ارائه می دهد. هزینه های واجد شرایط شامل بازسازی نما و سایر ارتقاء ساختمان با کاربری مختلط است.

برنامه کمک هزینه BLOOM کانتی یورک ۲۰۲۳

کانتی یورک، پنسیلوانیا حمایت از کسب و کارهای کوچک محلی متعلق به زنان از طریق برنامه کمک مالی BLOOM 2023. مرکز توانمندسازی کسب و کار بلوم، برنامه ای از اتحادیه اقتصادی کانتی یورک، این برنامه را تسهیل می کند. کسب‌وکارهای واجد شرایط که توسط زنان اداره می‌شوند، می‌توانند برای کمک هزینه تا سقف ۱۵۰۰ دلار درخواست دهند. سازمان نیازهای هر کسب و کار و تأثیر بالقوه پروژه خود را هنگام تعیین مبالغ کمک مالی در نظر می گیرد. ۱ دسامبر آخرین مهلت درخواست برای این برنامه است.

صندوق تثبیت کسب و کار اقلیت سن مارکوس

سن مارکوس، تگزاس به کارآفرینان اقلیت و صاحبان مشاغل کوچک که تحت تأثیر منفی قرار گرفته اند کمک های مالی ارائه می دهد. همه گیری COVID-19 شورای شهر تخصیص حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا به صندوق تثبیت کسب و کار اقلیت. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید حداقل ۱۲ ماه قبل از تاریخ درخواست در سن مارکوس در حال فعالیت مستمر باشند. مبالغ کمک مالی می تواند از ۱۰۰۰ دلار برای کارآفرینان خوداشتغال تا ۱۰۰۰۰ دلار برای مشاغل با حداکثر ۲۵ کارمند تمام وقت متغیر باشد.

کمک هزینه کسب و کار کوچک راه آهن آدیرونداک

<شرکت توسعه اقتصادی شهرستان فرانکلین با شهرهای Tupper Lake و Harrietstown، نیویورک برای درخواست برای کمک مالی برای بهبود راه آهن آدیرونداک و راه آهن آدیرونداک. در حالی که شهرها از این کمک مالی بودجه دریافت می کنند، در دسترس بودن بودجه می تواند به بهبود زیرساخت ها و خدمات منجر شود که همچنین به نفع مشاغل محلی است. و برنامه باید نیاز و علاقه کافی را از سوی مشاغل محلی نشان دهد. بنابراین کسب و کارها می توانند فرم علاقه و واجد شرایط بودن آنلاین را برای ارائه پیشنهادات پروژه پر کنند. آخرین مهلت برای مشاغل محلی برای ارسال پیشنهادات 11 دسامبر است.

کمک هزینه های برنامه ریزی آموزشی بنیاد SCORE

بنیاد SCORE، بازوی بشردوستانه سازمان راهنمایی کسب و کار SCORE، اخیرا اعلام دریافت حمایت مالی از برنامه های آموزشی و آموزشی مختلف به نفع صاحبان مشاغل کوچک. به طور خاص، بنیاد گلن دبلیو بیلی از کارگاه آموزشی «گام‌های ساده برای یافتن بودجه مناسب» حمایت مالی می‌کند. و بنیاد مالی LPL از مجموعه سه قسمتی وبینارهای ملی در زمینه برنامه ریزی تجاری حمایت می کند. هر دو سازمان در سال های گذشته نیز از برنامه نویسی SCORE پشتیبانی کرده اند.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی