عمومی

پس از جذب دو ورزشکار ستاره به عنوان سرمایه گذار، این برنامه است در حال حاضر مقابله با فضای سلامت روان

پس از جذب دو ورزشکار ستاره به عنوان سرمایه گذار، این برنامه است
در حال حاضر مقابله با فضای سلامت روان

همراه با آخرین دور بودجه خود که ۳۷ میلیون دلار جمع آوری کرد، سلامت روان، رئال همچنین یک ورزشکار برجسته را به عنوان مشاور به مجموعه ورزشکاران و سرمایه گذاران مشهور خود اضافه می کند.

بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی، برنده جام جهانی و مگان راپینو المپیکی به عنوان مشاور آریلا سافیرا، بنیانگذار و مدیر عامل رئال، به رئال مستقر در نیویورک می‌پیوندد. Rapinoe درباره موضوعات مختلف در بحث خواهد کرد. سلامت روان، تجربیات خود را با Real به اشتراک بگذارد، و به حمایت از دسترسی شرکت کمک کند زیرا به نظر می‌رسد دسترسی به مراقبت را گسترش دهد.

از آنجایی که ورزشکاران بیشتری در مورد اهمیت سلامت روان صحبت می‌کنند، بسیاری از آنها به نقش‌های گسترده‌ای در فضای سلامت روان می‌پردازند. صراحت ستاره تنیس نائومی اوزاکا در مورد سلامت روان حامیان مختلفی را به خود جلب کرد، در حالی که سیمون بایلز المپیکی به عنوان مدیر ارشد تاثیرگذار شرکت مشترک سلامت روان Cerebral پیوست. اریک کندریکس، مدافع خط مینیاپولیس وایکینگ‌ها به عنوان ورزشکار ستاره دیگری که در رئال سرمایه‌گذاری می‌کند به Rapinoe می‌پیوندد.

 “من از دیدن پیشرفت در صنعت خود هیجان‌زده هستم. راپینو در ایمیلی به Inc. 

نوشت، در حالی که همچنین می‌دانیم که هنوز راه درازی برای کاهش انگ پیرامون چالش‌های سلامت روان و فراهم کردن دسترسی همه آمریکایی‌ها به مراقبت‌های بهداشت روان با کیفیت وجود دارد. >

تعدادی از عوامل وجود دارد که افراد را از جستجوی خدمات بهداشت روان بازمی‌دارد: مقرون به صرفه بودن، دسترسی و انگ در صدر فهرست قرار دارند. اتحاد ملی برای بیماری روانی، یک گروه مدافع مستقر در آرلینگتون، ویرجینیا، تخمین می‌زند که تقریباً نیمی از ۶۰ میلیون بزرگسال و کودک آمریکایی که دارای شرایط سلامت روان هستند، بدون مراقبت می‌روند.

سفیرا ۲۷ ساله از رئال، نیاز آشکاری برای رفع آن می بیند، نیازی که برای اولین بار در طول سال های کالج خود در استنفورد، زمانی که دوست اقدام به خودکشی کرد. “چرا اولین باری که دوستم با یک پزشک بهداشت روان ملاقات کرد، زمانی بود که او قصد داشت جان خود را بگیرد؟” او می پرسد. و او می‌پرسد: اگر کسی برای اولین بار فقط در صورت ابتلا به سرطان یا حمله قلبی به پزشک مراقبت‌های اولیه مراجعه کند، چگونه خواهد بود؟

Safira سال‌ها را صرف یادگیری در مورد سیستم مراقبت‌های روانی کرد، که شامل تحقیق در مورد درمان‌ها و روش‌های پیشگیری از خودکشی و طراحی مجدد کلینیک‌های درمانی بود. او حتی در کشورهای مختلف دوچرخه سواری کرد تا برای پیشگیری از خودکشی پول جمع کند. قبل از تأسیس Real، سفیرا در یک برنامه تحصیلات تکمیلی روانشناسی بالینی در دانشگاه کلمبیا ثبت نام کرد و در آنجا مشغول تحصیل بود تا یک درمانگر شود. اما او در سال ۲۰۱۹ برنامه را ترک کرد تا به جای آن Real را راه اندازی کند.

“کل سیستم خراب است.” “ما در حال ساختن یک سیستم مراقبت از سلامت روان با این فرض هستیم که درمانگران با پزشکان قابل مقایسه هستند. اما ما به طور چشمگیری کمتر از پزشکان در آموزش درمانگران سرمایه گذاری می کنیم.”

- پس از جذب دو ورزشکار ستاره به عنوان سرمایه گذار، این برنامه است
در حال حاضر مقابله با فضای سلامت روان

سفیرا رئال را که اکنون ۴۷ کارمند دارد، در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرد. تا به امروز، این شرکت ۵۳ میلیون دلار جمع آوری کرده است. سفیرا از تقسیم درآمد سالانه شرکت خودداری کرد.

اولین برنامه حمله او این است که خدمات مراقبت از سلامت روان را در دسترس‌تر کند، به این معنی که آن را مقرون به صرفه کند. میانگین هزینه برای دیدن یک درمانگر بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار در هر جلسه است، اعدادی که برای کسانی که در مناطق شهری زندگی می کنند افزایش می یابد.

این یکی از موانعی است که رئال می خواهد آن را بشکند. برنامه تلفن همراه Real منویی از برنامه‌های پرداخت دارد: کاربران ۱۶۵ دلار برای طرح سالانه، ۱۰۵ دلار برای شش ماه یا ۲۴ دلار به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند. در عوض، کاربران به برنامه‌های Real، تمرین‌های سلامتی، رویدادهای تحت رهبری درمانگر و ردیابی سلامت روان دسترسی خواهند داشت. با توجه به اینکه ماه می، ماه آگاهی از سلامت روان است، رئال تا ۲۷ آوریل قیمت‌های با تخفیف ارائه می‌کند.

Real جلسات گروه درمانی بر اساس تقاضا را ارائه می‌کند. از آن به عنوان “مسیرهایی” یاد می شود که از طریق گروهی از درمانگران ارائه می شود. این مسیرها عبارتند از افسردگی، روابط و تصویر بدن. سفیرا می‌گوید که رئال با ۱۲۶ درمانگر مصاحبه کرده است، قبل از اینکه این گروه را به گروه پنج نفره بنیان‌گذارش برساند. تا به امروز، رئال پنج پزشک، چهار درمانگر و یک روانپزشک دارد.

دسترسی همچنین شامل انعطاف‌پذیری می‌شود، زیرا Real به کاربران اجازه می‌دهد جلسات را خارج از چارچوب معمولی ۹ به ۵ زمان‌بندی کنند. از طریق مسیرها، کاربران می توانند در برنامه خود به مراقبت دسترسی داشته باشند. سفیرا می‌گوید دسترسی به مراقبت در ساعات پایانی شب ممکن است به پیشرفت‌های بیشتری منجر شود.

مدل درمانی گروهی، که به کاربران اجازه می دهد تا از هویت خود محافظت کنند، همچنین برخی از ناهنجاری هایی که ممکن است افراد در طول جلسات درمانی یک به یک احساس کنند را کاهش می دهد. تحقیقات داخلی Real نشان می‌دهد که اکثر اعضای آن که مسیر جنسی رئال را بررسی می‌کنند، در طول جلسات درمانی انفرادی درباره جنسی خود صحبت نکرده‌اند.

سفیرا می‌گوید استارت‌آپی مانند Real به سرمایه‌گذار متفاوتی نیاز دارد. سفیرا می‌گوید: «باز بودن برای ایده‌های رویایی مانند این مستلزم جذب سرمایه‌گذاران رویایی است. این موارد شامل بازیگران/کارآفرینان می‌شود Gwyneth Paltrow از Goop و همچنین ورزشکاران حرفه ای مانند Kendricks. او درباره برخی از استرس‌های منحصربه‌فردی که ورزشکاران با آن مواجه هستند، به Inc. گفت. کندریکز در طول دوران حرفه‌ای خود می‌گوید که بازیکنان احساس می‌کردند که سلامت روان چیزی است که «شما باید نسبت به آن سخت‌گیری می‌کردید». او خوشحال است که می بیند ننگ در حال تغییر است، زیرا فوتبالیست بودن همیشه خوشایند نیست.

امنیت شغلی را رعایت کنید — این یک توپ بزرگ استرس زیرا نقاط در تیم به طور کلی تضمین نشده است و بیشتر مشاغل NFL نسبتاً کوتاه هستند. او می‌گوید: «شما پسرانی دارید که مشخصا ستاره‌های تیم هستند و شاید امنیت آنها در تیم کمی قوی‌تر باشد. و هر روز.”

دانستن این موضوع و توانایی اجرا یک چیز است، اما داشتن این فشار به عنوان یک امر ثابت می‌تواند بر ورزشکاران تأثیر بگذارد و آنها را سنگین کند. کندریکز می گوید. او می‌افزاید که توانایی صحبت کردن از طریق برخی از این فشارها یک مزیت واقعی دارد.

بهداشت روانی نیز می‌تواند آسیب ببیند. صدمات اتفاق می افتد برای کسی که قبلا قوی بود و بدنش در اوج شرایط فیزیکی بود، آسیب می تواند از نظر روحی ویرانگر باشد. کندریکز می گوید: «وقتی این آسیب ها به موقع به وجود می آیند، شما را متواضع می کند و در مکانی قرار می دهد که ممکن است برای چیزی به کمک نیاز داشته باشید. “کارهایی که کارهای عادی هستند به تنهایی بسیار دشوار یا تقریبا غیرممکن می شوند.”

همچنین پاسخ متفاوتی به یک ورزشکار با یک آسیب قابل مشاهده، مانند یک استخوان شکسته، و ورزشکاری که دچار آسیب دیدگی می شود که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. مانند بسیاری از بازیکنان فوتبال، کندریکس مجبور شده است با ضربه مغزی دست و پنجه نرم کند، آسیبی که ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد. اگرچه پروتکل‌های ضربه مغزی اکنون در بیشتر ورزش‌ها وجود دارد، کندریکز می‌گوید فشار برای انجام ورزش‌ها می‌تواند روی ورزشکاران فشار بیاورد تا آن را سخت کنند یا قدرت خود را زیر سوال ببرند.

“به‌عنوان یک مرد آلفا در موقعیت خود، یا به عنوان کسی که عادت دارد آن خانواده یا دوستان خود را ارائه دهد و باشد. او می‌گوید، [یک آسیب] می‌تواند نوعی زنگ بیدارباش باشد و گاهی اوقات مقابله با آن بسیار سخت است، و افزود که احساس می‌کند «مثل آسیب و درمان تقریباً دست به دست هم می‌دهند».
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی