عمومی

آخرین نمونه های NFT از مشاغل و کارآفرینان

آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT راهی برای نمایش داده‌های دیجیتال منحصربه‌فرد هستند. با این حال، اکنون فراتر از دنیای دیجیتال است. اکنون می‌تواند هر چیزی باشد، از یک اثر هنری گرفته تا موسیقی، ویدیو، کفش‌های کتانی، املاک و مستغلات تقسیم‌بندی شده و تقریباً هر چیزی در دنیای واقعی. آخرین نمونه‌های NFT به شما نشان می‌دهند که این فناوری معمولاً به چه چیزهایی معروف است، و همچنین برنامه‌های کاربردی دیگری که ممکن است از آن‌ها مطلع نباشید.

 


آخرین نمونه های NFT

آخرین نمونه های NFT به شما نشان می دهد که امکان ایجاد NFT برای تقریباً هر چیزی وجود دارد. و به‌عنوان یک خالق، کارآفرین یا کسب‌وکار کوچک، امکانات زیادی را برای ایجاد درآمد برجسته می‌کند.

به این نمونه‌های NFT نگاهی بیندازید و الهام بگیرید.

 

هنر NFT

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است محبوب ترین NFT ها را هنر نخوانند، اما برای افرادی که آنها را دارند ارزش دارند. و بسیاری از آنها میلیون ها دلار ارزش دارند. با این حال، آنها تنها نوع هنری نیستند که به عنوان NFT ساخته می شوند. هنر بسیار سنتی نیز به عنوان NFT فروخته می شود. بنابراین، درست مانند دنیای واقعی، هنگام انتخاب هنر NFT گزینه‌های زیادی دارید.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: فوق العاده نادر

یک کفش ورزشی

انتظار می‌رود بازار فروش مجدد کفش‌های کتانی به ۳۰ میلیارد دلار افزایش یابد. تا سال ۲۰۳۰، از ۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰٫ اکنون می توانید فروش NFT را به این روند اضافه کنید زیرا کفش های کتانی به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار و بیشتر به عنوان NFT فروخته می شوند.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: cdn.rtfkt

مورد درون بازی

در در سال ۲۰۲۱، اندازه بازار جهانی بازی های ویدیویی ۱۹۵٫۵ میلیارد دلار ارزش گذاری شد و انتظار می رود که از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ با نرخ رشد مرکب سالانه ۱۲٫۹ درصد رشد کند. هنگامی که خریدهای درون بازی را اضافه کنید، ارزش بازار حتی بسیار بالاتر خواهد بود. . داشتن موارد NFT در بازی فروش آنها را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: decentraland

مورد دنیای واقعی

از نام آن بر می آید، آیتم های دنیای واقعی می توانند هر چیزی باشند. از ساعت رولکس تا ماشین.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: مشهود

املاک و مستغلات تقسیم بندی شده

فروش NFT های کسری به فروشنده این امکان را می دهد که کالا را به بخش های مختلف تقسیم کند. . این بدان معناست که یک خانه تکه تکه شده می تواند متعلق به ۱۰، ۱۰۰، ۱۰۰۰، ۱۰۰۰۰ یا حتی یک میلیون نفر باشد. برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات، این بدان معناست که اکنون می توانند سرمایه گذاری را برای افرادی با درآمد محدود مقرون به صرفه کنند. بسته به تعداد دفعاتی که فروشنده می‌خواهد دارایی را جزء به جزء کند، می‌تواند از ۵۰ دلار یا بیشتر شروع شود.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: realt
فراتر از این NFTها، شما همچنین می توانید ایجاد کنید:
  • یک مقاله
  • یک مجموعه دیجیتال
  • نام دامنه
  • بلیتی که به شما امکان دسترسی به یک رویداد یا یک کوپن را می‌دهد
  • گواهی‌های مدرک
  • حق امتیاز موسیقی از طریق NFTs
  • Move 2 کسب درآمد
  • هویت دیجیتالی

از آنجایی که افراد و کسب و کارهای بیشتری به انعطاف پذیری و امنیت NFT ها پی می برند، فناوری در دنیای واقعی و دیجیتالی همه جا حاضر باشید.

نمونه قرارداد هوشمند NFT

یک قرارداد هوشمند NFT راهی برای اجرای قرارداد فروش بین مالک NFT و خریدار است. از آنجایی که قراردادهای هوشمند خوداجرا هستند، می توانند بررسی کنند که شرایط قراردادها رعایت شده است. این بدان معنی است که آنها می توانند شرایط را بدون نیاز به معامله با یک واسطه یا مرجع مرکزی اجرا کنند.

در اینجا یک نمونه کد NFT برای یک قرارداد هوشمند توسط اتریوم وجود دارد.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: اتریوم

کارکرد NFTها در دنیای دیجیتال و فیزیکی

با یک NFT که می‌توانید مالکیت هر قطعه منحصربه‌فردی از داده‌های دیجیتال را اختصاص دهید. به طور مشابه، شما همچنین می توانید همین کار را برای دارایی های غیر دیجیتال انجام دهید. یک NFT می تواند هنر دیجیتال، موسیقی، ویدیو، GIF و موارد دیگر را در دنیای دیجیتال نشان دهد. در دنیای واقعی، NFTها می‌توانند امضا، اسناد قانونی، اقلام، بلیط‌های یک رویداد، و حتی اسناد یک خودرو را نشان دهند.

Coachella در حال فروش NFT با Key to the VIP Compound با مجوزهای مهمان مادام العمر است. برای دو نفر همراه با مزایای بسیار.

svg%3E - آخرین نمونه های NFT از مشاغل و
کارآفرینان

تصویر: coachella
بلیت برای رویدادها امن تر خواهد بود و نگهداری آن آسان تر خواهد بود. پیگیری کنید، و بهتر است مدت ها پس از پایان آن با شرکت کنندگان در ارتباط باشید. مروجین قادر خواهند بود کالاهای بیشتر و رویدادهای اضافی را به صورت منحصر به فرد برای هر فرد ارائه دهند.

پذیرش اولیه NFT برای کسب و کار

فناوری NFT در مراحل اولیه پذیرش توسط مشاغل است، اما پتانسیل زیادی وجود دارد اگر به درستی اعمال می شود. با اجرای صحیح، صاحبان مشاغل کوچک می توانند از مزایای بسیاری که NFT ارائه می دهد و در آینده ارائه خواهد کرد، استفاده کنند. به عنوان یک کارآفرین، کاوش در هر گزینه ای برای افزایش جریان درآمد، بقای طولانی مدت کسب و کار شما را تضمین می کند. و NFT یکی از ابزارهایی است که اگر همین الان شروع کنید می‌تواند آن را ممکن کند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: NFT
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی