عمومیمقالات

10 کتاب مدیریت زمان که به شما کمک می کند پیشرفت کنید

۱۰ کتاب مدیریت زمان که به شما کمک می کند پیشرفت کنید

مدیریت زمان می تواند مشکل ساز باشد، مخصوصاً برای افراد پرمشغله ای که سعی می کنند راهی برای تطبیق اهداف تجاری، خانوادگی و شخصی در زندگی روزمره خود پیدا کنند. شما می خواهید به همسر و فرزندان خود زمان و توجهی را که شایسته است بدهید، روابط دوستانه خود را توسعه دهید، تمام تلاش خود را در محل کار صرف کنید و به نوعی همچنان به تمرین فوتبال فرزندتان برسید و شام را روی میز بخورید. می تواند طاقت فرسا باشد. متأسفانه، بدست آوردن ساعات اضافی در روز غیرممکن است. اما خواندن کتاب برای یافتن تکنیک‌هایی که به بهبود مدیریت زمان به شما کمک می‌کنند، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

بهترین کتاب های مدیریت زمان

بخشی از مبارزه با مدیریت زمان این است که تصمیم بگیرید کدام وظایف برای تمرکز روی هر روز با گزینه های به ظاهر نامحدود و حواس پرتی، یافتن اولویت های شما می تواند چالش برانگیز باشد.

در زیر، به ۱۰ مورد از بهترین کتاب های مدیریت زمان، اعم از کتاب های کلاسیک و پرفروش فعلی نگاه می کنیم که هر کدام دارای سیستم اولویت بندی و ساختار خاص خود هستند. نگاهی بیندازید و یکی از آنها را با استراتژی های مدیریت زمان بیابید که بهترین کار را برای شما دارد.

۱٫ کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان

توسط کال نیوپورت

در Deep Work نیوپورت، خوانندگان یاد می گیرند که چگونه پیدا کنند و ظرفیت تمرکز عمیق روی کارهای مهم را پرورش دهید. بخش اول کتاب نشان می‌دهد که چگونه توانایی تمرکز بر مشکلات پیچیده را از دست داده‌ایم و اجازه می‌دهیم چیزهای زیادی حواسمان را پرت کنند. بخش دوم استراتژی هایی را ارائه می دهد که به افزایش کار عمیق شما کمک می کند و در عین حال برنامه شلوغ خود را حفظ می کند. نیوپورت به جای اینکه بگوید همه حواس‌پرتی‌ها بد هستند، با اجرای چهار قانون که به خوانندگان کمک می‌کند عادت‌های خود را تغییر دهند، بیشتر بر روی ترکیب تمرکز شدید در صورت لزوم تمرکز می‌کند.

۲٫ چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای فانی ها

توسط الیور برکمن

فرض چهار هزار هفته: مدیریت زمان برای فانی ها این است که اگر شما تا ۸۰ سالگی زندگی می کنید، ۴۰۰۰ هفته فرصت دارید تا به اهداف و اولویت های خود برسید. همه ما می دانیم که زمان محدودی داریم، بنابراین بورکمن استدلال می کند که باید بیشتر بر این تمرکز کنیم که چگونه ۴۰۰۰ هفته (امیدوارم) خود را با معنی پر کنیم تا فقط لیست کارهایی که باید انجام دهیم، ایمیل ها و حواس پرتی ها. اگرچه این کتاب بر روی یک رویکرد معنوی و فلسفی به مدیریت زمان تمرکز دارد، اما ابزارهایی برای ساختن یک زندگی معنادار و رد این ایده ارائه می‌کند که ما می‌توانیم یا باید همه این کارها را انجام دهیم.

۳٫ بهره وری بدون استرس: یک جعبه ابزار شخصی برای به کارآمدترین و خلاق ترین خود تبدیل شوید

توسط آلیس بویز، دکترا

اگر یک سایز رویکرد مناسب برای مدیریت زمان به نظر نمی رسد مفید باشد، بهره وری بدون استرس را امتحان کنید. در آن، بویز استدلال می‌کند که هرکسی ویژگی‌های بهره‌وری منحصربه‌فرد خود را دارد که به آنها در انجام وظایف کمک می‌کند. و از آنجایی که هر کس روش خاص خود را برای مؤثر بودن دارد، احتمالاً سیستم های سفت و سخت کار نخواهند کرد. در عوض، Boyes چارچوبی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند یک سیستم شخصی از آخرین تحقیقات در مورد بهره‌وری ایجاد کنید و آزمون‌هایی را برای کمک به شما در یافتن نقاط قوت بهره‌وری ارائه می‌دهد.

توسط گری کلر و جی پاپاسان

بسیاری فکر می کنند مدیریت زمان به معنای گسترش تمرکز آنها برای انجام هر چه بیشتر است. کلر و پاپاسان استدلال می کنند که افراد موفق در یک زمان روی یک چیز تمرکز می کنند. هنگامی که اولویت اصلی خود را تعیین کردید، اعم از اهداف شغلی، خانوادگی یا مالی، می توانید حواس پرتی را حذف کنید که شما را به “یک چیز” نزدیکتر نمی کند. این کتاب نکاتی را در مورد یادگیری نحوه نه گفتن، ایجاد شتاب، ماندن در مسیر و یافتن آنچه مهم‌تر است را پوشش می‌دهد زیرا کشف «یک چیز» می‌تواند به شما کمک کند زمان بیشتری برای آنچه در زندگی مهم است پیدا کنید.

۵٫ مدیریت زمان< /h3>

توسط برایان تریسی

در کتاب خود، تریسی بر نکات عملی مدیریت زمان برای انجام کارهای بزرگ تمرکز دارد. بسیاری از مردم آرزوی یک یا دو ساعت بیشتر در روز را دارند، اما بسیاری از ما باور نداریم که رسیدن به آن ممکن است. با این حال، تریسی ۲۱ استراتژی برای کمک به افراد در یافتن دو ساعت در روز با استفاده از نکاتی مانند دسته بندی وظایف، اجتناب از به تعویق انداختن و شناسایی مناطق کلیدی نتیجه ارائه می دهد. فقط با ۱۱۲ صفحه، خواندن سریع آن به شما کمک می کند هر روز کمی بیشتر کار کنید.

۶٫ ۱۶۸ ساعت: شما بیشتر از آنچه فکر می کنید زمان دارید< /em>

نوشته لورا واندرکام

واندرکام به دلیل استراتژی‌های مدیریت زمان خود مشهور است. اولین کتاب از چندین کتاب او، ۱۶۸ ساعت یک کتاب کلاسیک برای کسانی است که به دنبال به حداکثر رساندن دستاوردهای خود هستند. در حالی که همه افراد ۱۶۸ ساعت یکسان در هفته دارند (۲۴ ساعت در روز، هفت روز در هفته)، واندرکام متوجه شد که افراد موفق از زمان خود متفاوت استفاده می کنند. آنها به جای اینکه بگذارند وقتی زندگی روزمره مانع از انجام کارهای مهمی مانند ورزش یا وقت خانواده می شود، از ۱۶۸ ساعت خود استفاده کنند تا همه چیز را در روزشان جا بدهند. با تنظیم مجدد برنامه خود، زمان بیشتری برای کارهای مهم خواهید داشت.

۷٫ این قورباغه را بخور!: ۲۱ روش عالی برای متوقف کردن تعلل و کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید

توسط برایان تریسی

دومین کتاب مدیریت زمان تریسی در فهرست ما بر کاهش تمرکز دارد. به تعویق انداختن کار تا بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید. این عنوان از جمله ای است که اغلب به مارک تواین نسبت داده می شود: “اگر وظیفه شما خوردن قورباغه است، بهتر است اول صبح این کار را انجام دهید.” اینکه آیا مارک تواین گفته است که قابل بحث است یا نه، اما پرداختن به مهمترین مشکل یا مهمترین وظیفه شما (یعنی “قورباغه”) اول صبح برای از بین بردن آن می تواند یک استراتژی مفید باشد. تریسی تکنیک هایی مانند تقسیم یک کار به قطعات کوچکتر و تمرکز روی یک جنبه را ارائه می دهد تا به شما در مدیریت “قورباغه های” روزانه کمک کند.

۸٫ هدف ۷ عادت افراد بسیار موثر: درس های قدرتمند در تغییر شخصی

نوشته استفن آر. کاوی

یک کتاب کلاسیک در توسعه شخصی و مدیریت زمان، این کتاب عادات روزانه را برای خوانندگان شرح می دهد تا آنها را در زندگی خود بگنجانند. این هفت عادت عبارتند از فعال بودن، اولویت دادن به چیزها، شروع با پایان در ذهن و تیز کردن اره. با اصول کاوی، خوانندگان می‌توانند یاد بگیرند که چگونه با تغییرات کنار بیایند، دست به اقدام بزنند، پاسخ‌های فعالانه ایجاد کنند و در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود مؤثرتر شوند.

۹٫ توقف به تعویق انداختن: راهنمای ساده برای هک کردن تنبلی، ساختمان انضباط شخصی و غلبه بر اهمال کاری

نوشته نیلز سالزگبر

ممکن است تعلل گران شدید این کتاب مدیریت زمان را مفید بدانند. Salzgeber به افراد کمک می کند تا بر اهمال کاری و احساس گناهی که می تواند همراه آن باشد غلبه کنند. او تفاوت بین معطل‌کنندگان و غیرتعلیق‌کننده‌ها را توضیح می‌دهد و بیش از ۲۰ استراتژی برای کمک به انجام کارها ارائه می‌کند – حتی زمانی که شما تمایلی به آن ندارید. اگر تا به حال احساس کرده اید که به دلیل تعویق بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته اید یا خود را مورد ضرب و شتم قرار داده اید، این کتاب می تواند به شما کمک کند تا در مبارزه خود تجدید نظر کنید و انگیزه لازم را برای انجام کارهای ضروری پیدا کنید.

۱۰٫ آرامش تا سه شنبه: ۹ راه برای آرام کردن آشوب و برای آنچه مهم است وقت بگذارید

نوشته لورا واندرکام

اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این است که دنیا و زندگی غیر قابل پیش بینی است در کتاب آرامش تا سه شنبه واندرکام، او استدلال می کند که اگر می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، باید زندگی خود را طوری طراحی کنید که آن اتفاق بیفتد. در حالی که نمی‌توانید هر بحران کاری، اورژانس کودک یا تعمیر خودرو را پیش‌بینی کنید، می‌توانید زمینه را برای اولویت‌بندی کارهای حیاتی به شما کمک کند. با ایجاد یک برنامه انعطاف‌پذیر به جای یک برنامه کامل، می‌توانید موارد ضروری را اولویت‌بندی کنید و هرج و مرج زندگی روزمره را مدیریت کنید.

پایین. خط

در حالی که هر کتاب بر تکنیک‌های مختلف مدیریت زمان تمرکز دارد، اغلب موضوعات مشترک تعیین اولویت‌های شما و ایجاد سیستمی است که برای شما کار می‌کند. همانطور که این کتاب ها را می خوانید، به دنبال یک سیستم مدیریت زمان باشید که با شما طنین انداز شود و روی تطبیق آن با زندگی خود کار کنید.

Photo by LightField. Studios/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی