عمومیمقالات

7 سوالی که قبل از شروع یک کسب و کار جدید باید به آنها پاسخ دهید

۷ سوالی که قبل از شروع یک کسب و کار جدید باید به آنها پاسخ دهید

صاحب کسب و کار شدن یک ماجراجویی به سمت جدید است، قلمرو هیجان انگیز برای موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار جدید، ترکیب خاصی از رویاها، حس تجاری و جستجوی درون برای آنچه برای شما مهم است، نیاز دارد.

اگر Shark Tank را تماشا می‌کنید، می‌دانید که کارآفرینان به دنبال تأمین مالی جلوی پانل متخصص می‌روند. این سرگرمی عالی است، اما همچنین فرصتی برای یادگیری برای دیدن اینکه آیا این کارآفرینان رویاهای خود را با طرحی مطابقت داده اند که دیگران را به سرمایه گذاری در کسب و کار جدیدشان ترغیب می کند.

اکنون که به مدت ۱۹ سال کارآفرین هستم، تماس های زیادی برای مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه یک کسب و کار جدید را با موفقیت شروع کنید. در حقیقت، هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد. اما اگر بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید، می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که شروع یک کسب و کار نه تنها تصمیم درستی است، بلکه زمان مناسبی برای انجام آن است.

۱٫ چرا می خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید؟

دلیل واقعی و عمیقی که می خواهید این کسب و کار جدید را ایجاد کنید را بدانید. این باید بیشتر از داشتن شغل یا شغلی باشد که می خواهید پشت سر بگذارید. انگیزه از آنچه می‌خواهید ناشی می‌شود، چه میل به دستیابی به چیزی باشد یا برای جلوگیری از یک نتیجه منفی، نه اجتناب از چیزی که دوست ندارید.

اگر به‌دنبال برنامه‌ای کاملاً منعطف یا یک بازده مالی سریع هستید، با صاحبان کسب‌وکار دیگر صحبت کنید و قبل از اینکه جهش کنید، تصویری واقع‌بینانه از آنچه در انبار است دریافت کنید. با خودتان صادق باشید و مطمئن شوید که دلایل شما را به انجام خواهد رساند پیچ و خم هایی که به عنوان یک کارآفرین تجربه خواهید کرد.

۲٫ چرا بازار به محصول یا خدمات شما نیاز دارد؟

بدانید چرا محصول یا خدمات جدید شما نیازی را در بازار برآورده می کند. لزومی ندارد که در نوع خود بی نظیر باشد، اما چیزی را بیابید که کسب و کار شما را به روش های بسیار واقعی و عملی از بقیه متمایز کند.

۳٫ چگونه مشتریان یا مشتریان خود را به دست خواهید آورد؟

تعیین کنید که مشتریان شما از کجا می آیند و چگونه در مورد کسب و کار شما خواهند شنید. اگر محصول یا خدماتی دارید که به مشتریان زیادی نیاز دارد تا بتوانید به اهداف مالی خود برسید، به یک طرح بازاریابی با حجم بالا.

به عنوان مثال، اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جواهرات یا یک فروشگاه خرده فروشی هستید، برای موفقیت به آگاهی و کسب و کار مستمر افراد زیادی نیاز دارید. در مقابل، اگر در حال راه‌اندازی یک کسب و کار مشاوره یا متخصص هستید، احتمالاً تأکید بیشتری بر روابط کلیدی در حال رشد با مشتریان هدف و کسانی که شما را به دیگران توصیه می کند.

چگونه مشتریان خود را جذب می‌کنید و به چه تعداد نیاز دارید، تعیین می‌کند چگونه زمان خود را صرف کنید و چه مدت طول می‌کشد تا به اهداف درآمدی خود برسید. دانستن این موضوع برای برنامه شما اساسی است و می تواند به شما کمک کند تا تأیید کنید که اهداف مالی شما واقع بینانه هستند.

۴٫ وقتی به وضعیت دلخواه خود برای کسب و کار رسیدید، چگونه خواهد بود؟ چقدر طول می کشد تا به آنجا برسید؟

رویا. ستاره شمالی خود را بشناسید. وضعیت مورد نظر شما باید منحصر به فرد باشد، نه فقط یک هدف درآمد. بنویسید که چگونه خواهد بود، چه اتفاقی خواهد افتاد و شواهدی را که در شروع رسیدن به هدف خود خواهید دید. این چشم انداز در طول زمان به روز می شود، اما بزرگ فکر کنید و به یاد داشته باشید که در مراحلی به آن خواهید رسید. این وضوح به شما کمک می کند تا تصمیمات کوتاه مدت عاقلانه بگیرید و با انگیزه بمانید.

اگر می‌دانید قبل از اینکه کسب‌وکارتان را به آن وضعیت مطلوب برسانید، زمان زیادی دارید، هرچه زودتر شروع کنید. انتقال به کسب و کار جدید خود را با شروع آن در نظر بگیرید در حالی که در شغل فعلی خود هستید یا قبل از اتمام مدرسه.

۵٫ چه امکانات مالی برای راه اندازی یک کسب و کار ضروری است؟

اگر به نظر می‌رسد در بهترین حالت برای کسب‌وکار شما در دو یا سه سال آینده، درآمد کافی برای شما فراهم نمی‌کند، باید برنامه خود را تنظیم کنید.

همچنین در نظر بگیرید: حداکثر مقداری که می خواهید در یک یا دو سال اول سرمایه گذاری کنید چقدر است؟ آیا کسب و کار شما با این سرمایه گذاری می تواند موفق باشد؟ برای ایجاد یک برنامه واقع بینانه وقت بگذارید. برای کسب و کار خود برنامه ریزی مالی داشته باشید و از رسیدن به جایی که هرگز قصد ندارید بپرهیزید.

۶٫ مشاوران متخصص شما چه کسانی هستند تا به شما در تحقق آن کمک کنند؟

در سال ۲۰۱۲ درباره نیاز به ترکیبی از مشاوران نوشتم. الف>—تیم رویایی شما—مخصوصاً هنگام شروع یک کسب و کار جدید. با چندین متخصص ارتباط برقرار کنید تا به شما در مورد بازاریابی، کلیدهای عملیاتی برای اداره یک کسب و کار و بازار مشاوره بدهند و کارآفرین دیگری را که می تواند مشاور عاقل شما باشد، بگنجانید. ممکن است برخی مشاوران حقوق بگیر باشند، اما برخی دیگر باید مربیانی باشند که به شما راهنمایی کنند.

این شکاف در دانش یکی از بزرگترین شگفتی‌های من به‌عنوان یک کارآفرین بود، زیرا چیزهای زیادی برای دانستن وجود داشت—به‌قدری که در ابتدا حتی نمی‌دانستم چه چیزی را نمی‌دانم. مربیان و مشاوران در آموزش من در این مسیر ضروری بودند.

۷٫ اگر قرار باشد چیزی مانع راه اندازی یک کسب و کار شود، چه چیزی خواهد بود؟

این را صادقانه پاسخ دهید. اگر می‌خواهید مطابق با آن پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کنید، انجام این کار ضروری است.

من پاسخ هایی مانند “عدم آگاهی من در مورد این بازار”، “ناراحتی من از فروش”، “اینکه پول سرمایه گذاری ندارم” و “خودم را حدس دوم” شنیده ام. اگر فروش ایده‌ها یا محصولاتتان باعث ناراحتی شما می‌شود و می‌خواهید کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید که باید این کار را انجام دهید، چند گزینه دارید:

  • برای بهبود چشمگیر مهارت ها و سطح راحتی خود کمک بگیرید
  • با فردی که این کار را به خوبی انجام می دهد شریک شوید
  • برنامه های خود را دوباره جمع کنید

فقط این سوال را نادیده نگیرید. عدم توجه به این امر تضمین می کند که مشکل دوباره در آینده ظاهر شود. این کار به سختی مخزن کوسه نیست، اما یافتن پاسخ ها کمی فکر و کار می خواهد.

رویاهای خود را دنبال کنید. ریسک کن. جسور باش اما همچنین مطمئن شوید که هوشمند باشید، برنامه ریزی کنید و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت کنید. این یکی یا دیگری نیست. این تعادل رویاپردازی و برنامه ریزی کاری است که صاحبان کسب و کار موفق انجام می دهند.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۳ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Prostock-studio/Shutterstock

52d553d9eb6e7c71990506afb48d98e6?s=150&d=mp&r=g - 7 سوالی که قبل از شروع یک کسب و کار جدید باید به آنها پاسخ دهید

پتی جانسون یک کارشناس شغلی و محل کار و مدیر عامل شرکت PeopleResults، یک شرکت مشاوره تغییر و منابع انسانی است که او در سال ۲۰۰۴ تأسیس کرد. پیش از این، او یکی از مدیران ارشد Accenture بود و اخیراً به عنوان یک متخصص در معرفی شده است. وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، NBC، مجله پول و مادر کارگر. پتی همچنین یک مربی آموزش اجرایی SMU و یک سخنران اصلی در مورد “تغییر پیشرو” است. اولین کتاب او، Wave Waves: The One to Start Change at Work & in Life، در ماه می ۲۰۱۴ وارد بازار شد. از وب سایت او در PattiBJohnson.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی