عمومی

دموکرات ها بدون توافق بر سر قانون کاهش تورم به توافق رسیدند افزایش مالیات بر مشاغل کوچک

دموکرات ها بدون توافق بر سر قانون کاهش تورم به توافق رسیدند
افزایش مالیات بر مشاغل کوچک

خبر خوبی ممکن است در افق باشد: دموکرات های سنا از بن بست درون حزب خود خارج شدند و به توافقی دست یافتند که هدف آن تورم بالا را رام کنید و موارد دیگر.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و جو مانچین، سناتور ویرجینیای غربی، روز چهارشنبه اعلام کردند که به توافقی برای کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی و همچنین غلبه بر مشکلات تغییر اقلیم–همه بدون افزایش مالیات بر مشاغل کوچک.

مفاد کلیدی لایحه پیشنهادی، که قانون کاهش تورم (IRA) 2022 نامیده می‌شود، با کاهش کسری بودجه فدرال، بستن منافذ مالیاتی و کاهش قیمت دارو، تورم بالا را برطرف کنید. این لایحه همچنین کاهش هزینه های انرژی را پیشنهاد می کند.

“زمان آن گذشته است که آمریکا شروع به پرداخت ۳۰ تریلیون دلار بدهی ملی خود کند و مانچین در بیانیه ای گفت: تورم بی سابقه ای را که دستمزد کارگران آمریکایی را زیر پا می گذارد، جدی بگیرید. او افزود که این قانون «سیاست مالیاتی را اتخاذ می‌کند که از کسب‌وکارهای کوچک و آمریکایی‌های طبقه کارگر محافظت می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ و افراد فوق‌ثروتمند سهم عادلانه خود را در مالیات پرداخت می‌کنند».

در واقع، این لایحه هیچ گونه مالیات جدیدی علیه کسب و کارهای کوچک وضع نمی کند، اگرچه این مورد برای شرکت های بزرگ صدق نمی کند. IRA یک مالیات داخلی ۱۵ درصدی وضع خواهد کرد – که به عنوان حداقل مالیات شرکتی–در شرکت های میلیارد دلاری. همچنین با اعمال کد مالیاتی موجود از سوی سرویس درآمد داخلی، اجرای مالیات و انطباق را تقویت می‌کند.

این قانون بیشتر کسانی را هدف قرار می دهد که از به اصطلاح غفله مالیات بر بهره حمل شده. سود انتقالی که مدت‌ها مورد بهره‌مندی صنعت سهام خصوصی بود، به مدیران صندوق اجازه می‌دهد تا سود وجوه خود را با نرخ مالیات پایین‌تری به دست آورند. این سودها به جای اینکه به‌عنوان درآمد عادی با نرخی که روی ۳۷ درصد محدود شده است، با ۲۰ درصد نرخ مالیات بر عایدی سرمایه بلندمدت مشمول مالیات می‌شوند. این شکاف نیز مورد بحث شدید قرار گرفته است، جایی که طرفداران آن استدلال می کنند که معافیت مالیاتی یک بازی منصفانه است زیرا سرمایه گذاری در استارتاپ ها با ریسک بالایی همراه است.

کسری بودجه فدرال ۳۰۰ میلیارد دلار کاهش می یابد در حالی که ۳۶۹ میلیارد دلار برای رسیدگی به بحران آب و هوا اختصاص می یابد. IRA همچنین اعتبارات مالیاتی بر برق را گسترش می دهد و در انرژی پاک سرمایه گذاری می کند که رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه گفت که هزاران شغل جدید ایجاد می کند. متن خلاصه این لایحه، که هنوز منتشر نشده است، همچنین نشان‌دهنده پتانسیلتقویت اعتبارات مالیاتی کسب‌وکارهای کوچک و تخفیف برای ارتقای کارآمد انرژی در ساختمان‌های تجاری است.

<. div class="standardText" readability="38">

مشکل زنجیره تامین نیز ممکن است تحت قانون IRA بهبود یابد، زیرا این قانون به دنبال بازگرداندن تولید بیشتر به آمریکا در اقدامی برای تقویت زنجیره تامین است. ایده در اینجا این است که زیرساخت‌ها و فناوری‌های کلیدی، مانند وسایل نقلیه و تجهیزات امنیت ملی، در برابر هرگونه رفتار ضدرقابتی که می‌تواند از کشورهای دیگر ظاهر شود، کمتر آسیب‌پذیر شود.

این لایحه همچنین به مدیران برنامه مدیکر اجازه می‌دهد در مورد قیمت داروها مذاکره کنند و در عین حال هزینه‌های از جیب خود را با سقف ۲۰۰۰ دلار در سال محدود کنند. این امر شرکت‌های دارویی را به دلیل دریافت قیمت‌های بسیار بالا برای داروها بیشتر مجازات می‌کند.

اعلامیه روز چهارشنبه برخی از مولفه های کلیدی دستور کار بایدن را احیا می کند که قبلاً مانچین در اواخر سال گذشته هنگامی که از رای مثبت به آن رای نداد آن را لغو کرد. Build Back Better، بسته ای نزدیک به ۲ تریلیون دلار.

به‌رغم حمایت دموکرات‌ها، قانون هنوز راه‌هایی در پیش دارد تا به قانون راه پیدا کند. . مشخص نیست که آیا حزب به طور کامل پشت این پیشنهاد قرار خواهد گرفت یا خیر. و بعید است که این لایحه مورد حمایت جمهوری خواهان سنا قرار گیرد. IRA همچنین باید قبل از اینکه رئیس جمهور بتواند آن را به قانون امضا کند، مجلس نمایندگان را تصویب کند. این قانون به زودی هفته آینده به صحن مجلس سنا می رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی