عمومیمقالات

جان دیگز بازیکن سابق NFL از یک بحران برگشت و با تکنیک “Mapineering” خود به موفقیت دست یافت

جان دیگز بازیکن سابق NFL از یک بحران برگشت و
با تکنیک “Mapineering” خود به موفقیت دست یافت

برای مدت طولانی، همه چیز برای جان دیگز کاملاً عالی بود. او که در لس آنجلس به دنیا آمد و بزرگ شد، بورسیه ای را برای فوتبال در دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد و چندین سال در NFL بازی کرد. این حرفه در سال ۱۹۹۵، زمانی که زانوی راست او بازسازی شد، به پایان رسید – اما این تنها آغازی بود برای دیگز، که به سرعت چرخید. و زیرک به عنوان یک دونده، به یک حرفه وام مسکن. در نهایت، او یکی از بزرگترین کارگزاری‌های وام مسکن را در جنوب کالیفرنیا ساخت و با همسر و فرزندانش سبک زندگی میلیونر راحتی داشت.

«سپس همه چیز در فروپاشی وام مسکن آب شد. من به معنای واقعی کلمه همه چیز را از دست دادم. او شغل، همسرش، دسترسی به فرزندانش را از دست داد. “من اساساً مجبور شدم به خانه مادرم برگردم و روی کاناپه ای که او را خریدم بخوابم.”

همه چیزی که او در این حرکت با خود برد چند لباس ورزشگاه، دوچرخه و یک “بزرگ” بود. جعبه الاغ» پر از سی‌دی، دی‌وی‌دی و کتاب‌های انگیزشی که در طول سال‌ها انباشته کرده بود. بسیاری از آن کتاب‌ها و سایر رسانه‌ها به او کمک کردند تا به زندگی‌ای که قبل از اینکه همه چیز به هم ریخته بود دست یابد. او می‌گوید: «می‌دانستم برای بازسازی زندگی‌ام باید اطلاعات موجود در آن جعبه را دوباره مرور کنم.

در داخل تونی رابینز و وین دایر در مجموعه ، دیگز چیزی به نام کتاب نقشه ذهنی پیدا کرد. کسی آن را در جایی از خط به او هدیه داده بود، و او هرگز واقعاً به آن نگاه نکرده بود… تا حالا. و به او ایده داد. او تصمیم گرفت محتویات جعبه بزرگ خود را نقشه برداری کند.

«نقشه ذهنی» چیست؟

اگر با این مفهوم آشنا نیستید، «نقشه برداری ذهن” روشی برای سازماندهی و نمایش اطلاعات به صورت تصویری است. یک نقشه ذهنی ساده با یک موضوع در مرکز شروع می‌شود، و تداعی‌های مرتبط با موضوع از آنجا منشعب می‌شوند، با شاخه‌های اضافی مربوط به هر ایده تا زمانی که چیزی شبیه وب به دست آورید.

سه ماه طول کشید تا دیگز همه چیز را در جعبه بهبود خود بخواند و نقشه‌برداری کند، و تا پایان کار، رکوردی بصری از چندین دهه خرد از نویسندگان و کارشناسان برجسته در زمینه انگیزه ایجاد کرد. و خود بهبود. چند ماه پس از آن، او از محل مادرش نقل مکان کرد و شغل جدیدی با حقوق شش رقمی پیدا کرد.

او می‌گوید: «این واقعاً من را متحول کرد. من در عرض ۸، ۹ ماه از پولده شدن به ثروت رسیدم و می دانم که این به طور خاص به دلیل فرآیند نقشه برداری ذهنی بود.

این تجربه به او چسبید، و با گذشت زمان، او به استفاده از نقشه‌های ذهنی برای هدایت تصمیم‌گیری و مقابله با چالش‌های سخت ادامه داد. دیگز کشف کرد که تجسم اطلاعات از این طریق به او احساس وضوح می دهد – و از انجام آن لذت می برد! در نهایت، او چرخش خود را در نقشه برداری ذهنی ایجاد کرد – که به او “نقشه نگاری” لقب داده است – که اکنون با دیگران به اشتراک می گذارد تا به آنها کمک کند تا به زندگی مورد علاقه خود دست یابند.

در مورد اهداف خود با نقشه برداری جدی بگیرید

اکنون ، اگر با مفهوم نقشه برداری ذهنی آشنا باشید، متوجه خواهید شد که روشی که Diggs آن را تفسیر و آموزش می دهد با کاربردهای سنتی آن کمی متفاوت است.

او توضیح می‌دهد: «بیشتر افرادی که آن را می‌شناسند از آن برای مدیریت پروژه، طوفان فکری، یادداشت‌برداری استفاده می‌کنند.

شاید شما یک استاد کالج داشته اید که آن را به عنوان راهی برای تجسم یک سخنرانی تشویق کرده است یا رئیسی که در طول جلسه طرحی را روی تخته سفید ترسیم کرده است. “در مورد مسائل گذشته خود کامل شوید، یا تعیین هدف، یا تصمیم گیری، یا مشکل- دیگز می‌افزاید که بیشتر مردم از آن به این شکل استفاده نمی‌کنند.

به همین دلیل است که او به روش‌های خود با نام نقشه‌برداری اشاره می‌کند – نمونه‌ای از «نقشه‌برداری» و «مهندسی». نقشه برداری به جای یک برگه راکد از یادداشت ها که به منظور تضعیف حافظه شما یا کمک به مطالعه برای یک آزمون است، به مجموعه فعالی از کلمات و عبارات اشاره دارد که در سطح شخصی برای کمک به افراد برای رسیدن به رویاهای خود به کار می روند.

نقشه ذهنی “I Am” جان دیگز

دیگز بهترین و تاثیرگذارترین را می گوید روشی که او برای اجرای این کار برای خودشکوفایی یافته است این است که با چیزی شروع کند که به آن نقشه ذهنی من هستم. . در این مثال، شمامضمون نقشه خود هستید.

او توضیح می‌دهد که ایده این است که “اول از همه مشخص شود که چه کسی هستید”. و چیزی که من می‌بینم این است که اکثر مردم هرگز آگاهانه ننشسته‌اند و آنچه را که در زندگی‌شان برایشان مهم است، ترسیم کنند. مؤلفه‌های کلیدی زندگی شما در رابطه با سلامتی، ثروت، موفقیت و خوشبختی چیست؟»

«من افرادی را دارم که با آن شروع می‌کنند، زیرا زمانی که آن‌ها را با آن روشن کنند، برایشان راحت‌تر می‌شود که تصمیم بگیرند. او ادامه می‌دهد که اهدافی که بیشتر با آن‌هایی که می‌خواهند باشند مطابقت دارند.

برای مثال، وقتی وارد این زمان برنامه‌ریزی و خود-بهبود سال می‌شویم، فرض کنید تصمیم شما این است که «بیشتر به باشگاه بروید» یا «به تناسب اندام برسید». این یک هدف خوب و مشخص است – و یک چیز نجیب برای تلاش!

اما چند روز یا چند هفته بعد، متوجه می شوید که تعهد شما شروع به تزلزل می کند. رفتن به باشگاه شما را برآورده نمی کند، و وقتی هر جلسه تمرین با وزنه را ترک می کنید، متوجه می شوید که چیزی جز خستگی احساس نمی کنید. اگر پایبندی به این هدف را چالش برانگیز می‌دانید، ممکن است به این دلیل باشد که واقعاً با کسی که هستید همسو نمی‌شود یا مکمل آن نیست.

جان دیگز می خواهد به همه کمک کند تا راه خود را به سوی خوشبختی نقشه برداری کنند

تکمیل نقشه جان دیگز نقشه I Am ابتدا به مردم کمک می کند تا درک بهتری از اینکه در هسته خود چه کسی هستند و در نتیجه، چه می خواهند داشته باشند. شاید آنچه واقعاً برای شما مهم است این باشد که سالم باشید، نه لزوماً به باشگاه بروید. چه چیز دیگری می تواند شبیه باشد؟ آیا پختن غذاهای سالم در خانه به جای خوردن بیرون از خانه می تواند شما را غنی تر کند؟ شاید پیاده روی در اطراف محله برای حرکت دادن مغز و حرکت دادن پاهای خود عملی تر و مفیدتر باشد؟ یا شاید، در مورد شما، “سلامت” حتی به اندازه سلامت جسمانی صدق نمی کند. شاید مهمترین چیزی که امسال برای شما مهم است، تمرکز بر سلامت روانی یا روحی خود باشد.

نقشه نگاری به این منظور است که به شما در مورد چیزهایی که در واقع باعث شادی شما می شود و با انجام این کار، کنترل بیشتری بر زندگی خود به شما می دهد، شفافیت می بخشد.

این طرز تفکر همچنین می‌تواند چارچوبی باشد که فرآیند تصمیم‌گیری شما را به طور گسترده‌تری هدایت می‌کند، خواه مربوط به اهداف مشخصی باشد که تعیین کرده‌اید یا اینکه چگونه زندگی روزمره خود را هدایت می‌کنید.

نقشه نگار راه خود را به سوی موفقیت

بگذارید فرض کنیم تصاویر را به هم متصل کرده اید از کتاب‌هایی که می‌خواهید بخوانید به بخش «شادی» نقشه من هستم. این تصویری است که ممکن است با ورود به ساعت دوم جلسه پیمایش TikTok در ذهن شما ظاهر شود و به شما کمک کند زمان و انرژی خود را مجدداً متمرکز کنید.

«همچنین برای من بسیار مفید بوده است که زندگی به شما کمک کند. دیگز می افزاید. نقشه‌های ذهنی و ابزارهای تجسم بیشتری در وب‌سایت او وجود دارد که به افراد کمک می‌کند تا در زمان‌های بسیار دشوار پیمایش کنند. ، چه درگیری با یک همکار یا عزیز یا از دست دادن شغل باشد—یا مجبور باشید با مادرتان به خانه برگردید.

«وقتی فکر می کنم مردم مشکل خاصی را ترسیم می کنند، این مشکل برطرف می شود. دیگز توضیح می‌دهد که احساس این مشکل، چون دیگر مسئله اول شخص نیست. آن‌ها مشکل را در موقعیت سوم شخص می‌بینند.»

در نهایت، نقشه‌برداری به شما کمک می‌کند تا زندگی‌ای را که دوست دارید مهندسی کنید، نه فقط زندگی‌ای که در آن هستید زیرا راحت است یا اینرسی به همراه دارد. تو اونجا همه چیز به مضامینی برمی گردد که دیگز در حین حفاری آن جعبه بزرگ دیده بود و حکمت مشوقان مشهور از برایان تریسی را به لس براون متصل می کرد.

«من شروع کردم به دیدن این که هدف نهایی همه چیز است. دیگز می گوید که ما باید زندگی را دوست داشته باشیم. “دوست داشته باشید و بهترین زندگی خود را داشته باشید.”

عکس توسط JLC Imagery.

191485455cb5041b8d912bf19ab2eb48?s=150&d=mp&r=g - جان دیگز بازیکن سابق NFL از یک بحران برگشت و
با تکنیک "Mapineering" خود به موفقیت دست یافت

Cassel یک نویسنده و ویراستار مستقر در مینیاپولیس، یکی از مالکین Racket MN، و یک گردآورنده VHS است.

< /div>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی