عمومی

فروشندگان Etsy پس از سیلیکون ولی تاخیر در پرداخت را تجربه می کنند سقوط بانک

فروشندگان Etsy پس از سیلیکون ولی تاخیر در پرداخت را تجربه می کنند
سقوط بانک

فروشندگان Etsy تحت تاثیر سقوط بانک سیلیکون ولی به بدترین شکل ممکن قرار گرفته اند. بازار تجارت الکترونیک محبوب هنرمندان دست‌ساز در ایمیلی به فروشندگان گفت که پردازش پرداخت‌ها به حساب‌هایشان ممکن است به تأخیر بیفتد.

NBC News گزارش می‌دهد که Etsy جدول زمانی برای پرداخت‌ها به فروشندگان ارائه نمی‌کند. به گفته یکی از فروشندگان که اعلام کرد این پیام را در Reddit:

“سلام، می‌خواستیم به شما اطلاع دهیم که وجود دارد تاخیر در سپرده شما که برای امروز برنامه ریزی شده بود. این تاخیر ناشی از تحولات اخیر در مورد بانک سیلیکون ولی است که Etsy از آن برای تسهیل پرداخت به برخی از فروشندگان استفاده می کند. ما با سایر شرکای پرداخت خود کار می کنیم تا سپرده شما را در اسرع وقت صادر کنیم. از هر گونه ناراحتی یا اختلالی که ممکن است ایجاد کرده باشد پوزش می خواهیم. ما می دانیم که برای کمک به راه اندازی کسب و کار خود روی ما حساب می کنید و درک می کنیم که چقدر برای شما مهم است که وجوه خود را در صورت نیاز دریافت کنید. لطفاً بدانید که تیم‌های ما سخت کار می‌کنند تا این مشکل را حل کنند و وجوه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کنند. در حال حاضر نیازی به اقدام بیشتری از جانب شما نیست. لطفاً در صورت داشتن هرگونه سؤال، ۲۴/۷ با مرکز راهنمایی ما تماس بگیرید.”

نه هر فروشنده Etsy تحت تأثیر سقوط SVB قرار گرفته است.

SVB Collapse پرداخت ها به برخی از فروشندگان Etsy را به تاخیر می اندازد

 

svg%3E - فروشندگان Etsy پس از سیلیکون ولی تاخیر در پرداخت را تجربه می کنند
سقوط بانک

SVB در روز جمعه پس از یک هفته پر فراز و نشیب برای بانک توسط بخش حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا تصاحب و بسته شد. همه سپرده های بیمه شده تا سقف ۲۵۰,۰۰۰ دلار در صبح دوشنبه پس از FDIC در دسترس خواهند بود بعداً روز جمعه اعلام کرد که به عنوان گیرنده SVB نامگذاری شده است.

FDIC می‌گوید که مکان‌های بانک سیلیکون ولی در کالیفرنیا و ماساچوست در روز دوشنبه، ۱۳ مارس فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

«تصویر چک‌های رسمی بانک سیلیکون ولی ادامه خواهد یافت. FDIC اعلام کرد بر اساس قانون بیمه سپرده فدرال، FDIC ممکن است یک DINB ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان همچنان به وجوه بیمه شده خود دسترسی دارند.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.


اطلاعات بیشتر در: Etsy
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی