عمومی

3 نکته تخصصی برای صاحبان مشاغل کوچک برای ارتقای جایگاه خود برند در سال 2023

۳ نکته تخصصی برای صاحبان مشاغل کوچک برای ارتقای جایگاه خود
برند در سال ۲۰۲۳

شروع یک کسب‌وکار جدید می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و مفید باشد، و با طرز فکر و استراتژی مناسب، صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند در اقتصاد امروز پیشرفت کنند. اگرچه چالش هایی در این راه وجود خواهد داشت، اما فرصت ایجاد یک کسب و کار موفق در دسترس است.

<براساس تحقیق جدید از GoDaddy، شرکتی که به پیشرفت کارآفرینان کمک می‌کند، ۸۳ درصد از کسب‌وکارهای خرد (تعریف شده به عنوان مشاغلی با ۱۰ کارمند یا کمتر) کسب‌وکار خود را به دلیل فرصت شروع کردند. در مقابل ضرورت آنها از پتانسیل رئیس خود بودن الهام گرفتند و در عین حال اشتیاق خود را برای ایجاد چیزی خلاقانه یا منحصر به فرد دنبال می کردند. علاوه بر این، ۷۳ درصد از کسب و کارهای خرد علیرغم چشم انداز اقتصادی، به چشم انداز خود برای شش ماه آینده اعتماد دارند.

قبل از غواصی در سفر کارآفرینی خود، آینده نگر صاحبان مشاغل کوچک باید این سه استراتژی کلیدی را در نظر بگیرند: ایجاد یک برند، انتخاب نام دامنه مناسب و استقبال از بازاریابی دیجیتال. اینها شانس موفقیت بلندمدت آنها را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

تاسیس یک برند  

اگر شما یکی از این کارآفرینان امیدوار در کسب و کارهای کوچک هستید، ابتدا باید تجزیه و تحلیل کنید که اهداف کسب و کار، چشم انداز و مشتریان هدف شما کجا تلاقی می کنند. به این مانند یک پازل فکر کنید – شما نیاز دارید که همه قطعات با هم هماهنگ شوند تا تصویر بزرگتری از نام و برند شرکت شما ایجاد کنید.

تشخیص عناصر کلیدی مهم است کسب و کار خود را منحصر به فرد کنید برجسته کردن اصالت و آنچه ممکن است در مشتریان شما برانگیزد، کلیدی است. مشخص کنید چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند و چه ویژگی های خاصی آن را تعریف می کند، مانند مکان، طراحی محصول یا قیمت. درک این مؤلفه ها می تواند به شما کمک کند تصویری واضح و متمایز ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما طنین انداز شود.

برندینگ برای موفقیت و رشد یک کسب و کار حیاتی است. این به عنوان اولین برداشت عمل می کند، شما را از دیگران متمایز می کند و اعتبار را ایجاد می کند. با صرف زمان برای ساخت هویت برند خود، پایه محکمی برای کسب و کار کوچک خود ایجاد می کنید.

انتخاب نام دامنه مناسب 

بیش از یک دهه و نیم در صنعت نام دامنه، با حمایت از کارآفرینان و مشاغل کوچک در هر مرحله، می توانم با اطمینان بگویم که انتخاب نام دامنه مناسب برای موفقیت یک تجارت بسیار مهم است. دامنه شما فقط یک آدرس وب برای وب سایت شما نیست، بلکه شخصیت آنلاین برند شما است و جایی است که مشتریان شما می توانند شما را پیدا کنند. این نقش حیاتی در استراتژی کلی کسب و کار شما دارد.

برای ایجاد یک نام دامنه موثر، اولویت دادن به مختصر بودن و قابل تشخیص بودن بسیار مهم است.

در نگاه اول، یک دامنه به خوبی ساخته شده نه تنها به برند شما اعتبار می بخشد، بلکه تخصص شما را در صنعت شما اعتبار بخشیده و مشروعیت می بخشد. دامنه ای که در آزمون زمان مقاومت می کند از قانون ۳ “S” پیروی می کند:  

  1. کوتاهبه اندازه کافی برای راحت بودن به مشتری 
  1. خاص به اندازه‌ای است که مخاطبان شما را مجذوب خود کند 
  1. خاص به اندازه کافی برای خاطره انگیز بودن  

< برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما از این قانون پیروی می کند، تجزیه و تحلیل برند خود را مرور کنید و یک ممیزی رقیب از بازار فعلی انجام دهید. بررسی کنید که کدام یک از ویژگی های برند شما مطابق با قانون است و مقایسه کنید که چگونه کسب و کارهای مشابه در آن برتری یا شکست دارند. از خود بپرسید که آیا افراد تنها با شنیدن نام کسب و کار شما در یک برنامه رادیویی (مثلاً pamsgreatcakes.com در مقابل pams-gr8-cakes.com) به راحتی می توانند کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. اگر نه، ممکن است بخواهید در استراتژی دامنه خود تجدید نظر کنید.

انتخاب نام دامنه ای که به یاد ماندنی، املای آسان و مرتبط با نام تجاری شما باشد بسیار مهم است. در این فرآیند عجله نکنید، برای تحقیق و ایده‌پردازی وقت بگذارید و چند کلمه کلیدی ساده و منحصر به فرد ایجاد کنید که به کسب و کار شما کمک می‌کند در بازار شلوغ آنلاین برجسته شود.

یک مکان عالی برای شروع، وصل کردن انواع این کلمات به یک برای مشاهده گزینه های مختلف موجود. یک رویکرد جایگزین، استفاده از هوش مصنوعی مولد است، مانند Open AI ChatGPT یا Google بارد. با استفاده از اعلانی مانند: “به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک که برای سگ ها کیک می پزد، از چه سه نام تجاری ساده، به یاد ماندنی و مرتبط می توانم استفاده کنم؟” ممکن است گزینه های هوشمندانه ای ایجاد کند که ممکن است در غیر این صورت در نظر نگرفته باشید. GoDaddy اخیرا راه اندازی یک کتابخانه سریع هوش مصنوعی مولد مشاغل کوچک را راه اندازی کرد که در آن صاحبان مشاغل کوچک می توانند به بیش از ۱۰۰ مورد دسترسی داشته باشند. آماده برای استفاده پیشنهادات که به حل مشکلات مشترکی که کارآفرینان معمولاً با آن مواجه می شوند کمک می کند. به زودی به انتخاب نام دامنه مناسب و راه اندازی کسب و کار خود نزدیک تر خواهید شد.

آغوش بازاریابی دیجیتال 

بازاریابی دیجیتال می‌تواند وسیله‌ای عالی برای افزایش آگاهی از برند باشد، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، سرنخ ایجاد کنید و فروش را افزایش دهید. ایجاد یک حضور آنلاین قوی کلیدی است. این شامل طراحی وب سایتی است که کاربر پسند باشد و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مشتریان شما قرار دهد.

برای به حداکثر رساندن تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود و افزایش دیده شدن برند، باید از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود موقعیت وب سایت شما. علاوه بر این، پیاده سازی و حفظ حضور فعال در رسانه های اجتماعی، و همچنین توسعه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی، به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با مشتریان درگیر شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

سرمایه‌گذاری و تمرکز بر روی یک استراتژی موثر همه‌کانالی، که تجربه‌ای یکپارچه و یکپارچه را در کانال‌های متعدد به مشتریان ارائه می‌دهد، می‌تواند به رونق کسب‌وکار شما نیز کمک کند. بررسی کسب و کار هاروارد مطالعه نشان داد که مشتریان در صورت داشتن چهار کانال یا بیشتر، به طور متوسط ​​۹٪ بیشتر در یک کسب و کار خرج می کنند، در مقایسه با کسانی که فقط از یک کانال استفاده می کنند. تک کانال.

آغوش گرفتن از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شما را قادر می سازد در عصر دیجیتال رقابتی باقی بمانید و در نهایت باعث رشد کسب و کار شما می شود.

راه اندازی یک کسب و کار جدید مستلزم تلاش و فداکاری برای تبدیل یک چشم انداز به واقعیت است. با گنجاندن این سه مرحله کلیدی در استراتژی کسب و کار خود، می توانید برند خود را معتبر قرار دهید، پایه ای قوی و پایدار برای دستیابی به موفقیت بلندمدت ایجاد کنید، درآمدزایی کنید و کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید.

<پل نیکس، رئیس دامنه‌ها، GoDaddy


بیشتر در: برندینگ، بازاریابی ۱۰۱
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی