عمومی

قبل از گرفتن بودجه برای کسب و کار خود سرعت خود را کاهش دهید

قبل از گرفتن بودجه برای کسب و کار خود سرعت خود را کاهش دهید

مشکل برخی از پلت‌فرم‌های تامین مالی M&A را می‌توان در برخی از تبلیغات همراه آنها خلاصه کرد. یکی می‌گوید: «هر کارآفرین باید فرصت دریافت بودجه داشته باشد».

خب… نه نباید.

حداقل نه بلافاصله. تا زمانی که نگاه دقیقی به میزان بودجه مورد نیازشان، هزینه آن بودجه، و معنای پایداری و رشد نداشته باشند. کارآفرینانی که عاشق این عنوان هستند اما از نظر مالی بی سواد هستند، تا زمانی که نتوانند بفهمند که هزینه آن در مقایسه با روش‌های سنتی تامین مالی چقدر خواهد بود و برای موفقیت بلندمدت چه معنایی دارد، نباید فرصت دریافت بودجه برای خرید را داشته باشند. بقا

پلتفرم‌های جدید بازی مانند Boopos، Fleximize، و Uncapped provide funding for buying or growing small businesses. مزایا عبارتند از: پیش صلاحیت سریع ۴۸ ساعت یا کمتر، سرعت چرخش به اندازه یک هفته، و عدم پیوند به سایر مشاغل یا ثروت شخصی شما.

همه اینها فریبنده به نظر می رسد، به ویژه در پس زمینه الزامات سخت گیرانه تر تأمین مالی بانکی و برنامه های تأمین مالی با حمایت دولت. به عنوان مثال، Boopos تبلیغ می کند که تا چهار برابر درآمد سالانه یک کسب و کار به شرطی که حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد سالانه داشته باشد، وام می دهد. یک فرآیند سریع پیش تأیید، بسته شدن معامله را در عرض ۴۵ روز تسهیل می کند.

در یک عبارت، ممکن است “سرعت می کشد.”

من همیشه به مردم می‌گویم که هر زمان که می‌خواهید وام بگیرید، سرعت را کم کنید.

چرا؟ زیرا ممکن است اثرات درازمدت عمل سریع را دوست نداشته باشید. بله، ممکن است برای واجد شرایط بودن این وام ها به تضمین کمتری نیاز داشته باشید و ممکن است سریعتر ارائه شوند، اما همچنین اغلب با نرخ بهره بالاتر و کوتاه مدت ارائه می شوند. این پلتفرم‌ها معمولاً مستلزم بازپرداخت وام در عرض یک تا پنج سال هستند، و این ترکیب باعث افزایش پرداخت ماهانه می‌شود که می‌تواند توانایی استخدام، سرمایه‌گذاری مجدد و رشد یا کسب سود را از شما سلب کند.

در حالی که یک وام تحت تحریم بانک یا SBA معمولاً مدت بیشتری طول می کشد تا واجد شرایط شود و زمان بیشتری برای بسته شدن نیاز است، وام معمولی در سراسر جهان پخش می شود. ۱۰ سال، با نرخ های بازار یا نزدیک به بازار، وابسته به توان پرداخت بدهی مشتری. وام ۱ میلیون دلاری از این طریق، با ۸ ¼ درصد، مستلزم پرداخت ماهانه ۱۲۲۶۵ دلار است.

اکنون بیایید همان بودجه را از طریق یک پلتفرم تامین مالی مانند موارد ارائه شده توسط Fleximize یا Boopos بدست آوریم. همین یک میلیون – که اعطا می شود، با سرعت بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد – باید با نرخ بهره بالاتر – به اندازه ۲۰ درصد – ظرف ۵ سال – یا کمتر بازپرداخت شود!

با این نرخ، طی سه سال، پرداخت ماهانه مورد نیاز برای کارآفرین تازه‌کار – منتظر بمانید – ۳۷۱۶۳ دلار است.

اینها فقط نمونه‌هایی هستند و این پلتفرم‌ها طیف وسیعی از محصولات متناسب با کارآفرین را ارائه می‌کنند. این وام دهندگان می خواهند شروع کارشان موفق باشد و هر چه بزرگتر باشد بهتر است. بررسی‌ها نیز عمدتاً مثبت هستند، و برای مثال، Boopos متعهد می‌شود که با وام گیرنده خود «شریک» شود و از تخصص سرمایه‌گذاری خود برای تجزیه و تحلیل شرکت‌های هدف استفاده کند.

در واقع، در میان چندین عبارت جالبی که در تبلیغات برای این محصولات باید مراقب آنها بود، “تامین مالی دوستانه” یکی است که تکرار می شود – و متمایز می شود. به جای سرعت تامین مالی یا هر گونه حمایت وعده داده شده از سوی تیم کارشناسان آن پس از شروع کار – نام مستعار برای بررسی دقیق سرمایه گذاران – روی میزان پرداخت ماهانه خود و اینکه آیا توانایی پرداخت آن را دارید تمرکز کنید. یا بخواهد.

مراقب باشید، وقت خود را صرف کنید و چاپ دقیق را بخوانید. وامی که ارائه پول نقد سریع را ارائه می دهد ممکن است مانند پای سیب گرم به نظر برسد، اما یک نگاه دقیق ممکن است به اندازه کافی نشان دهد که حتی امیدوارکننده ترین برنامه بلندمدت را از بین می برد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی