عمومی

Salesforce خرید Spiff را برای انقلابی کردن اعلام کرد مدیریت انگیزه فروش

Salesforce خرید Spiff را برای انقلابی کردن اعلام کرد
مدیریت انگیزه فروش

نرم‌افزار پیشرفته ICM اسپیف، که به خاطر رابط کاربرپسند کم‌کد، آشنایی با صفحه‌گسترده و موتور پردازش قوی‌اش شناخته می‌شود، نوید انقلابی در روشی که شرکت‌ها فرآیندهای کمیسیون را خودکار می‌کنند را متحول خواهد کرد. هدف این خرید تقویت راه‌حل‌های مدیریت عملکرد فروش Salesforce، ارائه یک پلتفرم یکپارچه و قابل اعتماد برای کسب‌وکارها برای افزایش دید فروش، افزایش کارایی فروش و باز کردن رشد بی‌سابقه است.

این اکتساب تنها گواهی بر راه حل های نوآورانه Spiff نیست، بلکه نشان دهنده همکاری طولانی مدت آن با Salesforce است. . Spiff نه تنها در Salesforce AppExchange موجود است، بلکه یکی از شرکت‌های کلیدی Salesforce Ventures نیز بوده است. با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد از مشتریان Spiff در حال حاضر از Sales Cloud به عنوان CRM خود استفاده می کنند، ادغام با Salesforce وعده می دهد که برای مشتریان فعلی و جدید به طور یکسان یکپارچه و بسیار سودمند باشد.

Salesforce پیش‌بینی می‌کند که از تیم Spiff به جمع خود استقبال کند و انتظار می‌رود این خرید در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۵ بسته شود، مشروط به شرایط بسته شدن مرسوم. نکته مهم این است که این تراکنش دستورالعمل مالی جاری Salesforce ارائه شده در ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ را تغییر نمی‌دهد و جزئیات مالی بیشتر از خرید فاش نخواهد شد.

خرید Spiff توسط Salesforce نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی در تکامل مدیریت عملکرد فروش است که به کسب‌وکارها رویکردی یکپارچه‌تر، کارآمدتر و شفاف‌تر برای مدیریت مشوق‌های فروش و محرک رشد ارائه می‌دهد. این همکاری بین دو رهبر صنعت استاندارد جدیدی را برای چگونگی استفاده شرکت‌ها از فناوری برای تقویت نیروهای فروش و دستیابی به اهداف استراتژیک ایجاد می‌کند.

تصویر: Salesforce


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی