عمومی

در اخبار: سال جدید را با کمک های مالی تا شروع کنید 30000 دلار

در اخبار: سال جدید را با کمک های مالی تا شروع کنید
۳۰۰۰۰ دلار

با شروع سال ۲۰۲۴، می‌توانید با درخواست کمک‌های مالی که برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور طراحی شده‌اند، از فرصت‌های سال جدید بهره ببرید. چه کمک های مالی از سوی سازمان های دولتی که به دنبال بهبود اقتصاد در جوامع خود هستند و چه نهادهای خصوصی که به دنبال تقویت مشاغل در صنعت خود هستند، کمک های مالی زیادی برای کمک به کارآفرینان در دسترس است.

با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه به خاطر داشته باشید. نگاهی به کمک های مالی موجود مثل همیشه، نکته کلیدی این است که آنها را زودتر پیدا کنید و در اسرع وقت درخواست دهید تا بهترین شانس را برای برنده شدن در اختیار خود قرار دهید.

شروع سال جدید فرصت مناسبی برای کسب و کارهای کوچک برای درخواست کمک هزینه است. به آنها کمک کنید تا به اهداف اصلی برسند. اگر در سال ۲۰۲۴ به کمک مالی نیاز دارید، فرصت‌های متعددی برای کمک‌های مالی مشاغل کوچک وجود دارد که می‌توانید برای این ژانویه درخواست دهید.

بسیاری از برنامه های کمک هزینه کسب و کارهای کوچک با هدف حمایت از کارفرمایان و مشاغلی که آماده استخدام اعضای تیم جدید هستند، هستند. با این حال، افراد خوداشتغال اغلب می توانند از افزایش بودجه نیز بهره مند شوند. کمک‌های مالی رشد NASE انجمن ملی خوداشتغال‌ها در حال حاضر درخواست‌هایی را برای دور بعدی برنامه کمک هزینه رشد NASE خود می‌پذیرد.

اخبار کسب و کار کوچک ۵ ژانویه ۲۰۲۴

در جمع بندی این هفته، اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده (SBA) راه اندازی تورهای جاده ای صندوق پایه آمریکا را برای کمک به امور اولیه اعلام کرده است. – تأمین مالی مرحله ای برای کارآفرینانی که روی فناوری های پیشرفته کار می کنند. همچنین می‌توانید ببینید چگونه می‌توانید از بازارها برای یافتن مشتریان و پیش‌بینی روندهای آینده Pinterest Predicts 2024 استفاده کنید. برای این کار و بیشتر، بقیه اخبار را بخوانید.

گزارش NFIB نشان می‌دهد که بدبینی صاحبان مشاغل کوچک همچنان ادامه دارد

فدراسیون ملی تجارت مستقل (NFIB) ) فاش کرده است که احساسات در میان صاحبان مشاغل کوچک همچنان پایین است که منعکس کننده چالش های اقتصادی مداوم است. شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک که در نوامبر با ۰٫۱ واحد کاهش به ۹۰٫۶ واحد کاهش یافت، برای ۲۳ ماه متوالی زیر میانگین ۵۰ ساله ۹۸ بوده است.

IRS دسترسی به حساب‌های مالیاتی کسب و کار را برای شرکت‌ها و شراکت‌های S افزایش می‌دهد

سرویس درآمد داخلی (IRS) عملکرد قابل توجهی داشته است. با گسترش قابلیت‌های ابزار حساب مالیاتی کسب و کار آنلاین خود، در تلاش‌های نوسازی مداوم خود گام بردارد.

تورهای جاده ای صندوق بذر آمریکا برای کارآفرینان در فناوری های پیشرفته

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) از راه اندازی تورهای جاده ای صندوق بذری آمریکا خبر داده است. این ابتکار با هدف پر کردن شکاف بین کارآفرینانی که روی فناوری‌های پیشرفته کار می‌کنند و صندوق بذر آمریکا، منبع اصلی بودجه فدرال در مراحل اولیه است.

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند از بازارها برای یافتن مشتریان استفاده کنند

بسیاری از کارآفرینان و استارت آپ ها اشتباه مشابهی را مرتکب می شوند. آنها معتقدند اگر محصولی برتر بسازند، مردم به وب‌سایت آنها می‌آیند و آن را می‌خرند. واقعاً اینطور نمی شود. هر صاحب کسب و کار کوچکی به یک «استراتژی رفتن به بازار» نیاز دارد تا بفهمد چگونه می‌خواهد در مقابل افرادی که مشکلی را که محصولشان برطرف می‌کند، برخورد کنند.

GoDaddy اتوماسیون ایمیل را برای توانمندسازی مشاغل کوچک معرفی می کند

GoDaddy ابزار جدید اتوماسیون ایمیل را به عنوان بخشی از مجموعه وب سایت ها + بازاریابی خود راه اندازی کرده است. این نوآوری قرار است نحوه تعامل کسب‌وکارهای کوچک با مشتریان خود را متحول کند و راه‌حل‌های ایمیل سفارشی برای ارائه پیام مناسب در زمان مناسب ارائه دهد.

Pinterest در سال ۲۰۲۴ رونمایی از روندهای فردا را پیش بینی می کند

در عصری که در آن جلوتر ماندن روندها برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است، گزارش روند سالانه Pinterest، “Pinterest Predicts 2024” به عنوان یک ابزار ضروری برای صاحبان مشاغل کوچک ظاهر می شود. این پیش بینی جامع، بر اساس تجزیه و تحلیل میلیاردها جستجو توسط بیش از ۴۸۰ میلیون کاربر، نگاهی گذرا به آینده ترجیحات مصرف کنندگان در بخش های مختلف ارائه می دهد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: < a href="https://smallbiztrends.com/tag/small-business-grants" rel="tag"> کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی