خبر

پیش‌بینی بورس امروز اول شهریور ۱۴۰۱

پیش‌بینی بورس امروز اول شهریور ۱۴۰۱

379051 107 - پیش‌بینی بورس امروز اول شهریور ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴- بورس دیروز افت پنج هزار و ۴۱۶ واحدی داشت و به سطح یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: در حوزه عرضه خودرو در بازار سرمایه با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودرو‌ها در این بازار شدیم. ظرف روز‌های آینده ایران خودرو هم وارد تالار بورس کالا می‌شود.

وی ادامه داد: رقم‌های درشت مطرح شده در گزارش فولاد تخلف نبوده است. در یک بازار رسمی کالا عرضه شده و اصلا نمی‌شود عنوان تخلف بر آن گذاشت. (اقتصادآنلاین)

عرضه خودرو‌های جدید در بورس کالا می‌تواند نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه کند و از سوی دیگر بازار خودرو را نیز به تعادل می‌رساند. از سوی دیگر رسیدگی به وضعیت فولاد نیز تاثیر مثبتی در اعتمادسازی می‌تواند داشته باشد.

افزایش نقدینگی در بورس

نفیسه شاهمرادی، دبیر کمیته بررسی صندوق‌های جسورانه و خصوصی فرابورس ایران از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با نام «خصوصی اکسیر زیست پارسیان» خبر داد و گفت: این صندوق با سرمایه ۳۵۰ میلیارد تومان موفق به اخذ مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس و اوراق بهادار شده.. پذیره‌نویسی آن طی روز‌های آتی از طریق بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران انجام خواهد شد. (فرابورس)

پذیره‌نویسی یک صندوق جدید می‌تواند نقدینگی و اعتماد به بازار سرمایه وارد کند.


بیشتر بخوانید: سهام بورسی چگونه ضامن وام می‌شود؟


بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد احیای برجام معقول است. (ایرنا)

انجام توافق به نفع بورس و سایر بازار‌های مالی است. در صورت توافق بازار سرمایه می‌تواند در بلند مدت سود بسیار خوبی به سهامداران بدهد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی