عمومیمقالات

6 نکته ای که درباره مت دیمون نمی دانستید

۶ نکته ای که درباره مت دیمون نمی دانستید

بیشتر همه مت دیمون را می شناسند و بسیاری او را با نقش هایی از جمله جیسون بورن، سرباز رایان یا تام ریپلی با استعداد. حتی افرادی که تحت تأثیر فرهنگ پاپ قرار نگرفته‌اند، عموماً این پسر سرسخت و سخت‌کوش ماساچوست را به‌عنوان فردی که بدشان نمی‌آید با او در یک بار ورزشی معاشرت کنند، تحسین می‌کنند.

اما از آنجایی که اکثر ما نمی‌توانیم دقیقاً با دیمون به Cheers زیارت کنیم، در اینجا حقایق جالبی وجود دارد که می‌توانید دفعه بعد که او در مکالمه صحبت کرد، آن را بیان کنید.

۱٫ مت دیمون ویل هانتینگ خوببا بن افلک نوشت.

نقل شده ویل هانتینگ خوب به‌عنوان فیلم موفق دیمون، که دیمون حتی برنده «هنرمند موفقیت‌آمیز» در جوایز انتخاب منتقدان در سال ۱۹۹۸ شد، توسط دیمون و دوست دوران کودکی‌اش، بن افلک، زمانی که در حال مبارزه بودند نوشته شد. به عنوان بازیگران نوپا شغل پیدا کنند. در آن، دیمون نقش یک نابغه ریاضی کشف نشده از بوستون جنوبی را بازی می کند. دیمون، با این حال، مطمئناً یک بازیگر احمق نیست که نقش یک مرد باهوش را بازی کند، زیرا خودش برای تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد، اگرچه مدرکش را کامل نکرد.

۲٫ او با جیمی کیمل «دعوا» داشت.

اگر برنامه گفتگوی آخر شب Jimmy Kimmel Live را تماشا می‌کنید، احتمالاً فکر کرده‌اید که معامله با “دشمنی” او در مورد دیمون چیست. در اینجا نحوه توضیح جیمی کیمل در ۲۰۱۳ مصاحبه با NPR:

«نمایش بدی داشتیم… مهمان‌ها بد بودند و من احساس بدی نسبت به خودم در پایان برنامه. و تصمیم گرفتم برای سرگرمی یکی از تهیه کنندگانمان که کنارم ایستاده بود، بگویم: «می‌خواهم از مت دیمون عذرخواهی کنم. زمان ما تمام شد.… و او از این کار خارج شد، تهیه کننده، بنابراین من فقط شروع کردم به انجام آن هر شب تا او را سرگرم کنم.

«مت دیمون اولین نامی بود که به ذهنم خطور کرد. من سعی می‌کردم به یک ستاره A-list فکر کنم، و کسی که اگر او در برنامه حضور داشت، قطعاً با او برخورد نمی‌کردیم. منظورم این است که مردم هر بار که آن را می‌گویم می‌خندند… با تکرار یک جوک هر شب، فکر می‌کنید در نهایت مردم از آن خسته می‌شوند، اما اینطور نیست.”

تخیلی کیمل دشمنی با دیمون با شوخی‌ها و شیطنت‌های مختلف در طول سال‌ها تشدید شد، اما در ژانویه ۲۰۱۳ زمانی که دیمون کیمل را “دزدید” و به دنبال انتقام از او برای اینکه دائماً (۱۲۰۵ بار) مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به (شوخی) سر زد دقیق) با میزبانی کل برنامه گفتگوی کیمل در آن شب.

۳٫ او و بن افلک دوستان دوران کودکی هستند.

ازدواج های پایدار را فراموش کنید. در هالیوود، شما خوش شانس هستید اگر بتوانید یک دوست واقعی پیدا کنید که همیشه با شما بوده است. دیمون و افلک می توانند خود را از این نظر بسیار خوش شانس بدانند. دوستان صمیمی از دوران کودکی، دیمون و افلک تنها دو بلوک دورتر از یکدیگر در کمبریج، ماساچوست بزرگ شدند. و در واقع خانواده هستند. خوب، دوم عموزاده‌ها پس از حذف ، اما چه کسی در حال شمارش است؟

۴٫ مت دیمون متعهد به کارهای خیریه است.

دیمون که یک انسان دوست پرکار است، به شدت در چندین موسسه خیریه مشارکت داشته، و حتی مورد هجو قرار گرفته است. تعهد او به موسسات خیریه و غیرانتفاعی در بخشی از Entourage. یکی از شرکت‌های خیریه او، Water.org، یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که «برای آوردن آب و به گفته وب سایت آنها، بهداشت به جهان است. دیمون و گری وایت که ابتدا بنیانگذار بنیاد H2O آفریقا بودند، بعداً سازمان های خود را ادغام کردند تا Water.org را ایجاد کنند.

۵٫ او ارزش حقوقش را دارد، و سپس مقداری.

در اولین فیلم فوربس “Ultimate Star Payback” در سال ۲۰۰۷، دیمون به عنوان قابل پرداخت ترین بازیگر هالیوود رتبه بندی شد. طبق این مقاله، «به ازای هر دلاری که دیمون برای سه نقش آخرش دستمزد می‌گرفت، فیلم‌های او ۲۹ دلار درآمد ناخالص داشتند.» بازیگری که ارزش دستمزدهای ظالمانه را دارد؟ ما می توانیم با آن کنار بیاییم.

۶٫ مت دیمون یک بازیگر کمدی عالی است.

هیچ لیستی از دیمون نباید بدون اشاره به حضور درخشان او در کمدی تلویزیونی پرطرفدار ۳۰ Rock در نقش دوست پسر شخصیت تینا فی، لیز لمون، وجود داشته باشد. در طول مدت حضورش در این برنامه، دیمون نقش خلبانی به نام کارول برنت (ha!) را بازی کرد. ممکن است دیمون به طور گسترده به عنوان یک بازیگر کمدی در نظر گرفته نشود، اما بازی کوچک او در نقش برنت خلبان باید این فرض را ثابت کند.

این مقاله در ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط آژانس عکس Featureflash/Shutterstock

d5d4552437d8536248d9c312acb0de96?s=150&d=mp&r=g - 6 نکته ای که درباره مت دیمون نمی دانستید

جنیفر چانگ معاون سابق ویرایشگر SUCCESS است. او یک توله سگ کورگی دارد که تعداد فالوورهای اینستاگرامش بیشتر از چیزی است که یک سگ باید داشته باشد. افکار و پیوندهای مورد علاقه او را در @jenzchang توییت کنید یا دنبال کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی