عمومی

2000 دلار اضافی در سال بدون تغییر در کسب و کار خود صرفه جویی کنید هزینه یا قیمت خرید

۲۰۰۰ دلار اضافی در سال بدون تغییر در کسب و کار خود صرفه جویی کنید
هزینه یا قیمت خرید

خبر نیست که خرج کردن پول آسان است. و با این حال، ما اغلب از مقداری که خرج کرده ایم شگفت زده می شویم. اما این فقط چیزهای کوچکی نیستند که جمع می شوند مانند آن قهوه تصادفی در راه رفتن به محل کار یا آن سفر به Target که در آنجا خیلی بیشتر از چیزی که برای آن صرف غذا به حساب بانکی خود اختصاص داده اید باقی مانده است.

اگر مانند میلیون ها نفر دیگر هستید، ناخودآگاه صدها دلار در ماه می سوزانید، که البته، معادل هزاران دلار در سال برای چیزهایی است که شما حتی از آنها آگاه نیستید. و کسب‌وکار شما نیز می‌تواند پویایی مشابهی داشته باشد.

مطالعات نشان می‌دهد که افراد عادی در هر جایی از ۱۰۰-۲۰۰ دلار در ماه برای اشتراک. اما نه تنها خدمات اشتراک محبوبی که ما هر روز از آنها استفاده می کنیم و برای کار به آنها وابسته هستیم، یا شاید سلامت عقل، بلکه تقریباً یک سوم آمریکایی ها مبلغی را که در هر ماه ۱۰۰ تا ۱۹۹ دلار برای اشتراک هزینه می کنند دست کم می گیرند، طبق CNBC.

هرچقدر هم که ممکن است مضحک به نظر برسد، ممکن است شما در مقطعی آنجا بوده اید.

تقریباً ۲٫۲ میلیارد دلار در سال ناآگاهانه صرف اشتراک‌ها می‌شود 

داستان چیزی شبیه به این است… ما چیز جالب جدیدی را می بینیم که یک آزمایش رایگان ارائه می دهد و بنابراین ثبت نام می کنیم. ما آن را برای چند روز، شاید چند هفته برای تست درایو می بریم و بعد فراموش می کنیم که وجود دارد. اما این نسخه آزمایشی رایگان از آن زمان به یک اشتراک پولی تبدیل شده است و شما هر ماه برای سرویسی که به سختی به یاد دارید از آن استفاده کرده اید، پرداخت می کنید.

با جمعیت بزرگسال در ایالات متحده در حدود ۲۵۸ میلیون، اگر یک سوم فقط ۱۰۰ دلار در ماه برای اشتراک هایی که فراموش کرده اند خرج کنند، معادل ۲٫۲ میلیارد دلار است.

با این همه چیز در بشقاب های ما، به طرز شگفت انگیزی می توان به راحتی فراموش کرد که آن ابزار تصادفی خود را فراموش کرده اید یک بار امتحان کردید یا نرم افزاری که فکر می کردید به آن نیاز دارید. مدیریت همه چیز اغلب به معنای پخش شدن آنقدر نازک است که همه چیز از بین می رود.

چیزی که ممکن است بسیاری ندانند این است که یک هک آسان وجود دارد که از هزینه های ناخواسته جلوگیری می کند و نیاز را برطرف می کند. زمانی که دوره آزمایشی رایگان به پایان می رسد باید به خاطر بسپارید (یا یادآوری تنظیم کنید): پوشاندن کارت اعتباری. و توصیه سرمایه گذاری ۵ کلمه ای وارن بافت که او را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان.

با پنهان کردن کارت اعتباری خود از هزینه های مکرر جلوگیری کنید 

با کمک خدمات پوشاندن کارت اعتباری (یا کارت مجازی)، می توانید برای یک دوره آزمایشی یا اشتراک رایگان ثبت نام کنید و هرگز در زمان پرداخت هزینه دریافت نکنید. Yahoo Finance.

با قیف کردن تمام جزئیات پرداخت از طریق یک کارت مجازی، می توانید اطمینان حاصل کنید که هرگز با یک سیلی تکراری مواجه نشوید. پرداختی که نمی خواستید برای آن پرداخت کنید و در مواردی که برای چیزی ثبت‌نام می‌کنید که می‌خواهید برای آن هزینه کنید، همیشه می‌توانید جزئیات پرداخت خود را بعداً اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که پرداخت‌های تکراری شما انجام می‌شود.

چگونه کسب‌وکارها از کارت‌های اعتباری ماسک‌دار برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده می‌کنند 

< p dir="ltr">کسب‌وکارهایی که کارکنانی دارند که به کارت‌های شرکت دسترسی دارند، می‌توانند هزاران، اگر نه ده‌ها هزار، با کارت‌های مجازی صرفه‌جویی کنند. دلیل: وقتی کارمندان به کارت‌های اعتباری دسترسی داشته باشند، فرآیند مدیریت تراکنش‌ها بسیار خسته‌کننده‌تر می‌شود.

در حالی که تشخیص اتهام تقلبی ممکن است (یا نه) نسبتاً آسان باشد، همیشه تشخیص آن آسان نیست بدانید که آیا خدمات یا محصولاتی که برای آنها پول پرداخت می کنید واقعاً استفاده می شوند یا خیر. این تنها زمانی تشدید می‌شود که صورت‌ها توسط یک کارمند در یک تیم جداگانه مدیریت شوند، مانند یک حسابدار یا حسابدار مالی – همانطور که اغلب هستند.

برای مثال، یک حسابدار نمی داند که ابزار بازاریابی تصادفی که مدام برای آن هزینه دریافت می کنید طولانی بوده است. توسط کارمندی که برای آزمایش آن ابزار ثبت نام کرده بود فراموش شده است. و هنگامی که یک تجارت برای خدمات و تراکنش‌های بی‌شماری پرداخت می‌کند، شناسایی پول‌های تلف شده که منجر به غرق عمیق‌تر پول‌های هدر رفته می‌شود، دشوارتر می‌شود.

هنگام اداره یک کسب و کار، مدیریت یک تیم یا خود، بسیار مهم است که از جریان پول آگاه باشید. دارایی شخصی خود حتی اگر زمان – یا پهنای باند – برای مدیریت خرد مالی خود ندارید، ابزارهایی مانند کارت‌های مجازی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا از پول خود محافظت کنید، از هزینه‌های ناخواسته جلوگیری کنید و هزاران نفر را در سال از شما صرفه‌جویی کنید.

به قول قدیمی ها، “مراقب سکه ها باشید تا دلارها از خودشان مراقبت کنند.” به عبارت دیگر، کسانی که به پول خود اهمیت می دهند، بیشترین مقدار آن را دارند – و این روزها، لزوماً لازم نیست تمام وقت خود را صرف مدیریت پول خود کنید تا به طور مؤثر آن را مدیریت کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی