14 روش برای افزایش قابلیت کشف خود در شبکه های اجتماعی رسانه ها
۱۴ روش برای افزایش قابلیت کشف خود در شبکه های اجتماعی
رسانه ها
از آنجایی که بازار آنلاین رقابتیتر میشود، کسبوکارها باید برای متمایز شدن از رقبا تلاش استراتژیک انجام دهند. رسانههای اجتماعی میتوانند به عنوان ابزاری قدرتمند و مقرونبهصرفه در دستیابی به این هدف با ارائه محصولات و خدمات یک برند در مقابل مخاطبان مناسب عمل کنند.
برای کمک به کسبوکارهای کوچک از تلاشهای خود در رسانههای اجتماعی، بهترین استفاده را ببرند، اعضای شورای کارآفرینان جوان (YEC) به سوالات زیر پاسخ دادند:
«گامی که می توانید برای افزایش قابلیت کشف کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی بردارید چیست؟ چگونه میتوانید مطمئن شوید که مورد توجه قرار میگیرید؟»
این انجمن YEC چیست؟ اعضا باید بگویند.
۱٫ اشتراکگذاری محتوای مرتبط
«یکی از راههای افزایش قابلیت کشف خود در رسانههای اجتماعی، اشتراکگذاری محتوایی است که با نیازها و ترجیحات هدف شما همخوانی دارد. حضار. اشتراکگذاری محتوای مرتبط به شما کمک میکند تا مخاطبان خود را در رسانههای اجتماعی جذب کنید و احتمال اینکه پستهای شما را به اشتراک بگذارند، بیشتر میشود. این امر دسترسی شما را افزایش میدهد و باعث میشود افراد جدید درباره برند شما بیاموزند، که به نوبه خود قابلیت کشف شما را در پلتفرمهای مختلف افزایش میدهد.» ~ استفانی ولز، فرمهای قدرتمند
۲٫ از استراتژیهای بازاریابی ورودی استفاده کنید
«استراتژیهای بازاریابی ورودی شما را مورد توجه مشتریانی قرار میدهد که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. شما باید محتوای جذاب و غنی از کلمات کلیدی بسازید که با علایق و جست و جوی مخاطبان هدف شما همسو باشد. پست کردن مداوم و تعامل با فالوورهای خود به افزایش دید و اعتبار شما کمک می کند. تعامل با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی به همان اندازه مهم است.” ~ مایکل گاریدو، E-Valve Technologies
۳٫ همکاری با سایر حسابها
«همکاری با سایر صفحات رسانههای اجتماعی مرتبط ممکن است به شما کمک کند قابلیت کشف خود را در پلتفرمهای مورد نظر افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر صفحهای با تعداد فالوورهای بیشتر از شما به شما پیامی بدهد یا پیوندی به صفحه شما در پستهای خود اضافه کند، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش مییابد و افراد ممکن است به راحتی شما را پیدا کنند. بنابراین، اگر به دنبال جلب توجه بیشتر در رسانه های اجتماعی هستید، یک همکاری ممکن است یک استراتژی عملی باشد. ~ جارد آچیسون، WPForms
۴٫ یک نمای «پشت صحنه» بدهید
«ویدیوهای «پشت صحنه» را نمایش دهید تا مردم بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. چنین محتوایی به مردم کمک می کند تا ببینند که شما واقعی و انسانی هستید. به عنوان مثال، یک «ملاقات با تیم» ساده می تواند به ایجاد روابط بین مخاطبان و شرکت شما کمک کند و همچنین ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را نشان دهد. از گنجاندن مقداری طنز برای افزایش ارتباط و در نتیجه کشف پذیری خود نترسید.» ~ شو سایتو، SpiroPure
۵٫ با نظرسنجیها و نظرسنجیها دنبالکنندگان را جذب کنید
«برای افزایش حضور کسبوکارم در رسانههای اجتماعی، من به طور مرتب از نظرسنجیها و نظرسنجیها برای تعامل با مخاطبانم استفاده میکنم. این نه تنها فالوورهای من را فعالانه درگیر می کند، بلکه بینش ارزشمندی در مورد ترجیحات و نیازهای آنها به من می دهد. با ادغام این موضوع در استراتژی رسانههای اجتماعی خود، نه تنها تعامل را افزایش میدهم، بلکه پیشنهادات و محتوای خود را به طور مؤثرتری با علایق مخاطبانم تنظیم میکنم.» ~ برایس ولکر، موسسه حسابداری CPA
۶٫ به طور مناسب برچسب و هشتگ کنید
“مطمئن شوید که از هشتگ ها و برچسب ها به درستی استفاده می کنید. آیا مقاله ای را به اشتراک می گذارید؟ نویسنده و نشریه را تگ کنید. آیا در مورد یک موضوع آگاهی را گسترش می دهید؟ از هشتگ مناسب با احتساب سال استفاده کنید. بسیاری از رهبران و کسبوکارها از این اصولی که پیامرسانی و قابلیت کشف را تقویت میکنند پیروی نمیکنند و پیروی از آنها تنها چند ثانیه طول میکشد.» ~ متیو کاپالا، Alphametic
۷٫ کلمات کلیدی خاص را وارد کنید
«شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در نمایه خود قابلیت کشف خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. به عنوان مثال، یک شرکت نرمافزاری احتمالاً در بیوگرافی خود با کلمات کلیدی خاص، کارهایی را که انجام میدهند ذکر میکند تا موتورهای جستجو بدانند وقتی شخصی یک کلمه یا عبارت مرتبط را تایپ میکند، صفحه خود را نشان دهند. افزودن چند کلمه کلیدی به شما کمک می کند در نتایج جستجوی بیشتری ظاهر شوید، که به معنای تعامل بیشتر است. ~ جان ترنر، SeedProd LLC
۸٫ پخش زنده انجام دهید
«ویژگیها و قالبهای جدید را امتحان کنید. پخش زنده و استوری در فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب می تواند به ویژه برای افزایش تعامل موثر باشد. مردم اغلب بیشتر به یک رویداد زنده علاقه مند هستند تا یک پست ثابت. اگر بتوانید یک پخش معمولی، مانند هفتگی، که در آن درباره موضوعی بحث می کنید یا به سؤالات پاسخ می دهید، انجام دهید، می توانید مخاطب ایجاد کنید. ~ کالین کاسابوف، ProTexting
۹٫ از تبلیغات پولی استفاده کنید
«تبلیغات پولی در رسانههای اجتماعی میتواند قابلیت کشف کسبوکار شما را افزایش داده و به تبلیغ برند شما کمک کند. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات نمایشی، محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها یا پست های حمایت شده راه های عالی برای دستیابی بهتر به جمعیت اصلی شما در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و گوگل هستند. مزیت افزوده هدفگیری مجدد مشتریان، ثبات بینندگان را بیشتر تضمین میکند.» ~ برایان دیوید کرین، ایده های عالی را پخش کنید
۱۰٫ به موضوعات پرطرفدار بروید
«اشتراکگذاری محتوا در مورد موضوعات پرطرفدار ممکن است قابلیت کشف شما را در رسانههای اجتماعی افزایش دهد. این یکی از بهترین راهها برای جلب توجه مخاطبان مورد نظرتان است، زیرا موضوعات پرطرفدار حجم جستجوی زیادی دارند. بنابراین، اشتراکگذاری محتوا پیرامون آن موضوعات میتواند ظاهر شدن شما را در نتایج جستجوی نمایش داده شده در پاسخ به پرسشهایی که افراد استفاده میکنند، آسانتر کند.» ~ کریس کلوسوفسکی، دانلودهای دیجیتال آسان
۱۱٫ ارزش ارائه دهید
«اول و مهمتر از همه، راه هایی برای ارائه ارزش به مخاطبان خود بیابید. محتوایی تولید کنید که واقعاً با مخاطب هدف شما طنین انداز شود. برای بزرگترین چالشهای آنها راهحلهایی ارائه دهید، پشت صحنه را به آنها نشان دهید، نکات و بینشهایی ارائه دهید و به سوالات اصلی آنها پاسخ دهید. فقط برای ارسال پست پست نکنید محتوایی را به اشتراک بگذارید که به طور منظم جذاب باشد، و پایگاه مشتریان شما – و وفاداری آنها – رشد خواهد کرد. ~ بلر توماس، eMerchantBroker
۱۲٫ جلب علاقه از ابتدا
«به یاد داشته باشید که دو حوزه کلیدی وجود دارد که باید توجه مخاطبان خود را جلب کنید: تصویر کوچک و سه ثانیه اول محتوا. بیشتر وقت و تلاش خود را صرف این کنید که فوراً علاقه مخاطبان خود را جلب کنید. همانطور که افراد بیشتری محتوای شما را مشاهده می کنند، متوجه خواهید شد که به لطف تاثیرگذاری و تعامل بیشتر، بیشتر قابل مشاهده خواهید بود.” ~ بلر ویلیامز، MemberPress
۱۳٫ میزبانی رویدادهای تعاملی
«رویدادهای تعاملی، مانند هدایای محصول، راهی عالی برای افزایش قابلیت کشف شما در رسانه های اجتماعی است. میتوانید با افزودن روشهای ورود که به اشتراکگذاری، نظر دادن، برچسبگذاری و سایر اشکال تعامل را تشویق میکنند، احتمال جلب توجه شما را افزایش دهید. ما به کاربران اجازه میدهیم چندین بار با انجام اقدامات خاص وارد رویداد ما شوند و هر تکنیک به ما کمک میکند دید خود را افزایش دهیم.» ~ کریس کریستوف، MonsterInsights
۱۴٫ از تصاویر متقاعد کننده استفاده کنید
«یک گام مهم استفاده از محتوای بصری با کیفیت بالا و منحصر به فرد است. این می تواند هر چیزی از اینفوگرافیک های جذاب و پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا ویدیوهای توضیح دهنده آموزنده باشد. این تصاویر نه تنها جلب توجه می کنند بلکه برند شما را به یاد ماندنی تر می کنند. به یاد داشته باشید که به طور مداوم محتوایی را ارائه دهید که با مخاطبان خود طنین انداز شود، و از آزمایش گرایش ها و قالب های در حال ظهور دریغ نکنید. ~ Vikas Agrawal، Infobrandz
تصویر: Envato Elements< /em>