عمومی

3 نکته برای بهبود بهره وری تیم در ترکیبی و از راه دور محل های کار

۳ نکته برای بهبود بهره وری تیم در ترکیبی و از راه دور
محل های کار

بهبود مشارکت تیمی یک چالش همیشگی برای رهبران است، خواه افراد با هم در دفتر کار کنند یا از راه دور. بسیاری از تیم‌ها ممکن است از «تسلط عده‌ای معدود» رنج ببرند، جایی که چندین نفر هر جلسه را کنترل می‌کنند و مسیر تیم را شکل می‌دهند.

دریافت امتیاز مشارکت و مشارکت اعضای ساکت‌تر تیم چالشی برای تیم‌های حضوری است و موانع دیگری دارد که باید برای کسانی که در محیط های ترکیبی.

ویوک نیگام، رئیس و مدیر عامل BeRemote – یک استارت‌آپ فناوری که به شرکت‌ها کمک می‌کند بهره‌وری و مشارکت تیمی را افزایش دهند – بخش زیادی از دوران حرفه‌ای خود را صرف مدیریت افراد از طریق چالش‌هایی کرده است که بر مشارکت تیم تاثیر می‌گذارد. .

Vivek چند استراتژی برای مشارکت بیشتر، تقویت مشارکت و افزایش اعتماد با من به اشتراک گذاشت – همه اینها برای تیم های با عملکرد بالا لازم است.

۱٫ ایجاد ایمنی روانشناختی

محیط تیم باید یک منطقه امن باشد که در آن هر یک از اعضا احساس قدرت برای صحبت و مشارکت داشته باشد. مطالعات بالینی ایمنی روانشناختی را به عنوان یک عامل حیاتی در پرداختن به موانعی که مشارکت را متوقف می‌کنند مورد بحث قرار می‌دهند. Vivek چند راه را به اشتراک گذاشت که رهبران می توانند ایمنی روانی را تقویت کنند، از جمله:

  • پرسش فعالانه سوالات
  • ارائه راه های متعدد برای کارکنان برای به اشتراک گذاشتن افکار خود
  • تشویق گفتگو و بحث در مورد نظرات
  • یادگیری در مورد یکدیگر
  • حفاظت از اطلاعات تیم ها

کارکنان باید بدانند که اطلاعاتی که از تیم خارج می شود به شیوه ای بسیار کنترل شده انجام می شود. در تیم‌های حضوری سنتی، افراد برای مدیریت جریان ارتباطات بر رفتار و اعتماد یکدیگر تکیه می‌کنند. در دنیای ترکیبی، استفاده از ابزارها می تواند این اطلاعات را بسیار آزادانه و سریع جریان دهد. بنابراین، همانطور که Vivek به اشتراک گذاشت، “مهم است مکانیسم هایی وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که خود تیم دارای حریم خصوصی و حفاظتی برای مکالمه هایی است که اتفاق می افتد. این به ارتقاء یک فضای امن برای مشارکت کمک می کند.”

۲٫ ایجاد اعتماد

ثبات یک عامل کلیدی در ایجاد و حفظ اعتماد و ایمنی است. به گفته ویوک، «زمان می برد تا مردم به یکدیگر عادت کنند، درباره یکدیگر بیاموزند و قدر یکدیگر را بدانند». تغییرات ایجاد شده در تیم باید با دقت انجام شود و با جزئیات مدیریت شود.

در دنیای ترکیبی، حفظ حریم خصوصی برای افراد درگیر بسیار مهم است. تیم مردم باید احساس کنند که می توان به آنها اعتماد کرد و به نوبه خود می توانند به دیگران اعتماد کنند.

همانطور که Vivek آموخته است، نشان دادن قدردانی اهمیت دارد. در ایجاد اعتماد او می گوید: “تشخیص یک فرد با یک تشکر ساده تاثیر مثبت قدرتمندی بر بهبود مشارکت دارد. مهمتر از همه، باید معتبر باشد.”

۳٫ کارهایی را ایجاد کنید که نیاز به مشارکت دارند

یک تاکتیک که معمولاً برای بهبود مشارکت تیم نادیده گرفته می‌شود، ایجاد کاری است که به مشارکت کل تیم نیاز دارد. اکثر مدیران برای میزبانی یک رویداد یا خارج از سایت با فعالیت های برنامه ریزی شده آموزش دیده اند. اینها مطمئناً کمک می کنند، اما در اثربخشی کوتاه مدت هستند.

مدیران باید راهی برای انجام یک کار “تیمی” بیابند. هر هفته. ویوک با وفاداری به ماموریت خود به اشتراک گذاشت: “ما می خواهیم این عادت را برای اعضای تیم ایجاد کنیم که به یکدیگر کمک کنند تا وظایف خود را انجام دهند.”

تیم ها می توانند وظایفی داشته باشند که عوامل مشارکت را ترکیب می کند. به عنوان مثال، با درخواست از هر یک از اعضای تیم، تصویری از آخرین مکانی که به تعطیلات رفته اند یا غذای مورد علاقه آنها یا موضوع دیگری با عنوان “آشنایی با شما”، یک مجموعه عکس ایجاد کنید. اما مجموعه عکس ها را تا زمانی که همه شرکت نکرده اند منتشر نکنید. اولین تلاش مستلزم یادآوری است، اما با تکرار، آسان تر می شود. و تأثیر بر تمایل هر فرد برای مشارکت مثبت و قدرتمند است. اینها وظایفی هستند که باید حداقل یک بار در هفته انجام شوند.

هر مدیر باید مکانیسم‌های خاصی را برای بهبود کلی تیم آزمایش کند. مشارکت. فعالیت های زیادی وجود دارد که از علت و نتایج مطلوب پشتیبانی می کند. به یاد داشته باشید که اطلاعات تیم را ایمن نگه دارید، روش‌هایی را برای ایجاد اعتماد پیدا کنید و به انجام فعالیت‌هایی ادامه دهید که مشارکت را تشویق یا حتی اعمال کنند. این یک پایه محکم برای بهبود مشارکت تیمی ایجاد خواهد کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی