عمومی

6 نکته برای حرکت از کار در یک تجارت به کار کردن کار تو

۶ نکته برای حرکت از کار در یک تجارت به کار کردن
کار تو

بیشتر شما حرفه ای های کسب و کار که من می شناسم حداقل در مورد آنها فکر کرده اید یا درباره آنها صحبت کرده اید شروع کسب و کار خود، برای به دست آوردن کنترل بیشتر، کسب درآمد بیشتر، یا به دست آوردن بیشتر از زندگی خود رضایت دارند.

چالش این است که چه زمانی و چگونه به سبک زندگی کارآفرین. به عنوان یک مربی برای کارآفرینان جوان مشتاق، اغلب از من نکاتی درباره یک استراتژی برای شروع خواسته می شود.

اگر در مورد پیشینه تحقیق کنید. در برخی از موفق ترین کارآفرینان، برخی از آنها را خواهید یافت، مانند مارک کوبانی، از رویکرد ریسک همه چیز “بروید” حمایت کنید تا انگیزه ادامه دادن را به شما بدهد، در حالی که دیگران رویکرد سنجیده تری را توصیه می کنند. من طرفدار رویکرد محتاطانه‌تر هستم و بینش‌های زیر را برای کمک به شما در تصمیم‌گیری درست ارائه می‌دهم:

۱٫ به یک استارتاپ بپیوندید یا در یک کسب و کار موجود نقشی ایفا کنید.

به نظر من، هیچ میزان تحصیلات آکادمیک نمی تواند شما را برای کسب و کار آماده کند. چالش‌های اداره یک کسب‌وکار، اما تجربه واقعی به سرعت چشمان شما را به روی برخی از چالش‌ها باز می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که چقدر از پاسخگویی روزانه به آن‌ها لذت می‌برید. شما باید احساس رضایت کنید.

یادگیری در مدرسه اساساً بر اساس تاریخ و فرآیندهای ثابت است. کار در یک کسب و کار، به ویژه یک استارت آپ ، همه چیز در مورد پیش بینی آینده، و پاسخ به تغییرات پیش بینی نشده، یا تازه واردان است. توانایی چرخش سریع کلید موفقیت است.

۲٫ منابع محلی را برای مربیگری و کمک بررسی کنید.

از شبکه‌سازی برای مشاوران با تجربه تجاری برای مربیگری و راهنمایی خجالت نکشید. منابع باید شامل انکوباتورهای راه‌اندازی محلی، صاحبان وبلاگ، و سازمان‌های پشتیبانی دولتی، مانند SCORE باشند. . در این مرحله، روابط خوب مهمتر از دانش است.

هر سازمان صنعتی جلسات منظم محلی و کنفرانس‌های سالانه برای اهداف آموزشی دارد و گرد هم آوردن افراد مناسب حتی اگر درونگرا باشید، همسالان و متخصصانی را در این گروه ها پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کنند و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.

۳٫ ابزارهای تجاری مورد نیاز را بدست آورید و با آن آشنا شوید.

این روزها نمی توانید با دانش کاری و دسترسی به ابزارهای آنلاین و مستقل، از جمله یک کلمه، کسب و کاری راه اندازی و اداره کنید. پردازنده، ویرایش صفحه گسترده و نرم افزار ارائه. همچنین به ابزارهای مدیریت کسب و کار، مانند Quickbooks، Zoom، و Hubspot نیاز خواهید داشت.

به طور سنتی، محصولات نرم افزاری کسب و کار تخصصی شده اند و روی یک کار معین متمرکز شده است، اما من این روزها روندی را می بینم که ابزارهای تجاری “همه در یک”. استفاده از ابزارهای تلفیقی ساده تر و ارزان تر از حالت آماده به کار قدیمی است.

۴٫ پتانسیل سرمایه گذاری یا راه اندازی را ارزیابی کنید.

اگر نیاز دارید سرمایه و دارایی خود را برای کسب و کار خود تکمیل کنید، منتظر نمانید. برای یک بحران برای جذب خانواده، دوستان، سرمایه گذاران فرشته یا شروع یک کمپین تامین مالی جمعی. جمع آوری پول، حتی با بهترین ایده، دشوار است، بنابراین هیچ گونه حق دریافت وام، کمک مالی، یا سرمایه اولیه را در نظر نگیرید.

من توصیه نمی‌کنم به سرمایه‌گذاری معروف سیلیکون ولی مراجعه کنید. سرمایه‌داران برای تامین مالی عمده تا زمانی که کسب‌وکار شما موفقیت‌آمیز شده باشد، و شما به دنبال افزایش آن در سراسر کشور یا در سراسر جهان هستید. به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاران تمایل دارند کارآفرینان را تامین کنند، نه ایده‌ها.

۵٫ یک طرح کسب و کار برای کسب و کار جدید مورد نظر خود بنویسید.

بسیاری از شما استدلال می کنید که طرح های تجاری دیگر برای تامین مالی مورد نیاز نیستند، اما من به شما اطمینان می دهم که هیچ راه بهتری برای تعیین کمیت تحلیل خود از ارزش پیشنهادی، اندازه بازار، مدل کسب و کار، رقابت، بازاریابی مورد نیاز و استراتژی شما وجود ندارد. شما نمی توانید همه اینها را در ذهن خود نگه دارید.

طبق تجربه من، طرح تجاری خوب نباید یک کتاب یا یک صفحه ای باشد. . بهترین مواردی که من دیده‌ام حدود بیست صفحه هستند و همه مسائل کلیدی کسب‌وکار، و همچنین سابقه و تجربه شما، و همچنین بنیان‌گذاران و اعضای کلیدی تیم را پوشش می‌دهند.

۶٫ حضور و قصد قانونی خود را از طریق اینترنت ایجاد کنید.

تمایل و توانایی خود را برای ایجاد یک تجارت جدید با ایجاد یک وب سایت آزمایش کنید. به دست آوردن یک نام دامنه و یک نام LLC که پیام مناسب را ارائه می دهد. مطمئن شوید که می‌توانید نام‌های ثابتی را در توییتر، فیس‌بوک و سایر سایت‌های کلیدی رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید. هیچ حضوری به شما اعتباری نمی دهد.

به یاد داشته باشید که کسب و کارهای جدید در اشکال، اندازه ها و مکان های مختلف از یک واحد به وجود می آیند. سازمان خدمات شخصی که خارج از خانه شما فعالیت می کند، تا یک امتیاز کوچک از پیش تعریف شده، تا یونیکورن نوآورانه بعدی در سراسر جهان.

به نظر من، نکات ذکر شده در اینجا برای همه اعمال می شود، بنابراین اکنون زمان آن است که تناسب خود را برای کسب و کار خود آزمایش کنید یا فقط در جایی که هستید بمانید. ما به شما نیاز داریم که مشغول شوید و شاد باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی