خبر

دومین عرضه اولیه امسال مشخص شد

دومین عرضه اولیه امسال مشخص شد

344529 712 - دومین عرضه اولیه امسال مشخص شد

اقتصاد۲۴- با شروع قرن جدید بورس سبزپوش شد و پس از سبزپوشی شرکت‌های مختلف به تصمیم به عرضه اولیه سهام گرفتند. برهمین اساس امروز چهارشنبه عرضه اولیه آسیاتک در حال انجام است و احتمالا دومین عرضه امسال برای فرابورس با نماد فغدیر باشد.

طبق اطلاعیه فرابورس قرار است شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با نماد فغدیر در فرابورس عرضه اولیه شود. سرمایه این شرکت تقریبا ۱٫۲ هزار میلیارد تومان است و احتمالا ۱۰ درصد سهام آن عرضه شود.

زیان در صورت مالی فغدیر

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به پایان فروردین امسال، مبلغ ۵۰۷٫۹ میلیارد تومان از فروش داخلی داشته است.

درآمد شرکت نسبت به دوره مشابه سال اخیر کاهش ۵٫۴۷ درصدی داشته است.

جمع درآمدها شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین  ۵۰۷٫۹ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه قبل کاهش ۵٫۴۷ درصدی را ثبت کرد.


بیشتر بخوانید: ۴ خبر مهم برای بورس/ بازگشت اعتماد به بازار سرمایه


شرکت در این دوره ۵۰۷٫۹ میلیارد تومان فروش داخلی داشته است و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۵۳۷٫۳ میلیارد تومان بوده که ۵٫۴۷ درصد کاهش را ثبت کرده است.

درباره شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همکاری ایمیدرو و با مشارکت شرکت‌های سرمایه گذاری غدیر، چادرملو و فولاد آلیاژی ایران در سال ۸۵ تاسیس شد. کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن که برای افزایش ظرفیت تا ۱.۲ میلیون تن در سال نیز اقدام شد. هدف آن تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های فولادسازی استان یزد و سایر فولادسازی‌ها در ۲۵ کیلومتری اردکان در استان یزد و همجوار گندله سازی چادرملو احداث شد.

سرمایه شرکت با ۲۸۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده طی ۱۵ مرحله افزایش سرمایه به ۱.۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. در ترکیب سهامداری شرکت چادرملو با ۲۹.۸ درصد، فولاد آلیاژی ایران با ۲۵ درصد شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با ۴۴.۸ درصد حضور دارند. شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی