عمومیمقالات

قدرت یافتن هدف را آزاد کنید: هر رهبر خوب راز

قدرت یافتن هدف را آزاد کنید: هر رهبر خوب
راز

این یک سفر درون نگری، خودآگاهی و کنجکاوی است.

در جستجوی موفقیت تجاری، می توان به راحتی در بازی اعداد و ارقام گرفتار شد. چیزهای بسیار مهم را نادیده بگیرید—مانند هدف خود. هدف به دور از اینکه یک کلمه رایج مد روز یا یک مفهوم عالی باشد، سلاح مخفی شما برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت است. در نتیجه، مهم است که به قدرت هدف از سه زاویه نگاه کنیم:

  1. دیدگاه رهبر
  2. دیدگاه تیم
  3. تجربه مشتری

تعریف هدف خود به عنوان یک رهبر

هدف را به عنوان GPS شخصی خود در دنیای رهبری در نظر بگیرید. این شما را در تصمیم گیری های سخت و دست اندازهای غیرمنتظره در جاده راهنمایی می کند و به شما انگیزه می دهد که فراتر از معمول بروید. این فقط در مورد ضربه زدن به اهداف یا افزایش نتیجه نیست، بلکه در مورد دیدن تصویر بزرگتر است. و تأثیر کار شما بر تیم، مشتریان و حتی جهان.

وقتی رهبران واقعی، خودآگاه و در مورد هدف خود باز هستند، آنها یک پل اعتماد محکم با تیم های خود ایجاد می کنند. این اعتماد گفتگوها را باز می کند، ایده های جدید را تشویق می کند و فرهنگی را ایجاد می کند که در آن همه احساس قدرت کنند.

افراد فقط نمی خواهند هدف شما را درک کنند. آنها می خواهند بخشی از آن باشند و فعالانه و پرشور مشارکت کنند. این احساس مالکیت و تعهد می تواند بهره وری را افزایش دهد، جرقه نوآوری و عملکرد تیم را به ارتفاعات جدیدی برساند.

اهمیت هدف در تجارت

وقتی تیم شما غوغا می کند، مشتریان شما می توانند آن را احساس کنند. هدف رشته نامرئی است که مشتریان را به شرکت ها متصل می کند. در دنیای پر از انتخاب، این می تواند عامل تعیین کننده ای باشد که مشتریان را جذب و نگه می دارد.

همه ما این تجربه ناخوشایند مشتری را داشته ایم که در مقطعی احساس می کنیم فقط یک شماره دیگر هستیم، درست است؟ ما درک می‌کنیم که کسب‌وکارها نیاز به کسب سود دارند، اما ما همچنین خواهان ارتباطی هستیم که فراتر از معامله باشد. ما می‌خواهیم با یک هدف همسو باشیم – نه فقط حاشیه سود.

تعادل سود و هدف می تواند مانند راه رفتن روی طناب باشد. مواقعی وجود خواهد داشت که باید بیشتر به یک طرف خم شوید. اما از هر رهبر یک کسب و کار موفق و انعطاف پذیر بپرسید، آنها به شما خواهند گفت: شما نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید.

چگونه هدف خود را پیدا کنید

چگونه هدف خود را کشف می کنید؟ این یک سفر خودشناسی است! نیاز به درون نگری، خودآگاهی و کنجکاوی برای کنجکاوی در احساسات و ارزش های خود. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما در شروع فرآیند کمک می کند:

۱٫ کمی زمان برای خود اندیشی اختصاص دهید.

از خود بپرسید: چه فعالیت هایی باعث تحریک من می شود؟ نقاط قوت من چیست؟ چه ارزش هایی انتخاب های من را هدایت می کنند؟ در مورد کدام مسائل احساس شدید دارم؟ چه تغییراتی را می خواهم در جهان ایجاد کنم؟

۲٫ آینده ایده آل خود را تصور کنید.

پنج یا ۱۰ سال دیگر، چه کار می کنید؟ چه کسی همراه شماست؟ چه احساسی دارید؟ چه تأثیری دارید؟

۳٫ درخواست بازخورد صادقانه

با افرادی که شما را به خوبی می شناسند -خانواده، دوستان، مربیان یا اعضای تیم، ملاقات کنید. از آنها در مورد نقاط قوت خود بپرسید، علایق و علاقه خود را تاثیری که بر دیگران دارید آنها ممکن است شما را متفاوت از آنچه خودتان می بینید ببینند.

به یاد داشته باشید، یافتن هدف شما یک سفر است. این تعهدی است که به زمان و صبر نیاز دارد، اما تأثیر، پاداش و رضایت آن ارزش آن را دارد.

این مقاله در ابتدا در شماره نوامبر/دسامبر مجله SUCCESS . عکس از ©Mike D’Avello.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی