عمومیمقالات

سیم کشی مجدد قسمت های اجدادی مغز با دکتر ربکا هیس

سیم کشی مجدد قسمت های اجدادی مغز با دکتر ربکا
هیس

ربکا هایس زیست شناس همیشه به مدیریت استرس علاقه مند نبود. تا زمانی که تشخیص داده شد خواهرشوهرش به سرطان لاعلاج مبتلا شده است، هایس زندگی او را مورد ارزیابی مجدد قرار داد و متوجه شد که بسیاری از انتخاب های او از ترس بوده است. در یک ماه کارش را رها کرد، خانه اش را فروخت و از شوهرش طلاق گرفت.

از آن زمان، هایس از درس هایی که از آن دوران سخت در زندگی خود آموخته استفاده کرده و آنها را به غریزه تبدیل کرده است، کتابی درباره کمک به مردم در تغییر نحوه تعاملشان با استرس. او دکتری دارد. در زیست شناسی و سخنران و نویسنده اصلی است. علاوه بر این، او بنیانگذار و مدیر عامل Year of Happy است که نقشه راه ارائه می کند. برای کمک به دیگران در پی آنچه که آنها را خوشحال می کند. او همچنین انجمنی را برای تغییر و شکوفایی زنان به نام «جهش» راه‌اندازی کرد.

به Heiss و In the Details بپیوندید و میزبان کارن آلن باشید تا تأثیر اپی ژنتیک را بررسی کنند. در مورد نحوه عملکرد مغز اجدادی خود شفافیت بیشتری کسب کنید، چالش های نترس را بیاموزید و تفاوت بین استرس پس از سانحه و رشد پس از سانحه.

ربکا هایس را در دنبال کنید لینکدین یا کتاب او را بخرید غریزهدر آمازون. وب سایتاو را بررسی کنید< یا انجمن او، "The Leap" در www.wearetheleap. com.

می‌خواهید از پادکست در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از پادکست‌های اپل، Google Podcasts یا Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره دهید و آن را با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - سیم کشی مجدد قسمت های اجدادی مغز با دکتر ربکا
هیس

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی