عمومی

گوگل دقیقاً همان چیزی را که گوگل خواسته بود دریافت کرد. در اینجا چگونه است جیمیل در نتیجه تغییر خواهد کرد

گوگل دقیقاً همان چیزی را که گوگل خواسته بود دریافت کرد. در اینجا چگونه است
جیمیل در نتیجه تغییر خواهد کرد

این نسخه کوتاه داستان درخواست گوگل از کمیسیون انتخابات فدرال است تا درباره طرح خود نظر دهد: اجازه دادن به برخی نهادهای سیاسی ایمیل های ناخواسته را بدون ترس از ارسال به هرزنامه برای کاربران Gmail ارسال کنید.

این مهم نیست که هزاران کاربر Gmail که در مورد این پیشنهاد شنیده‌اند برای مخالفت با این ایده به FEC نامه نوشتند (به گفته یکی از کمیسیون‌های FEC، مخالفت تقریباً به اتفاق آرا).

صادقانه بگویم، قرار نیست.

در در یک جلسه هفته گذشته، FEC چیزی را که احتمالاً – خوب، اگر یک نتیجه‌گیری قبلی نباشد، احتمالاً نتیجه شخص شرط‌بندی بود، تأیید کرد: یک آگهی نظر بصیرتی که به Google گفته بود، بله، می‌تواند به برنامه خود ادامه دهد.

چرا؟ چون قانون قانون است. و قانون ظاهراً در اینجا کاملاً واضح است.

در رأی گیری ۴-۱ (با یک رأی ممتنع)، کمیسیون، که به طور مساوی با سه جمهوری‌خواه و سه دموکرات تقسیم شد، گفت که برنامه گوگل به اندازه مشارکت‌های غیرمجاز کمپین شرکت‌ها نخواهد بود، که واقعاً تنها مشکل بود.

به عنوان واشنگتن پست پس از آن خلاصه شد:

“تأیید دوحزبی از رگولاتور راه را برای Google برای اجرای این برنامه باز می کند، که فیلترهای هرزنامه معمولی Gmail را برای نامزدهای شرکت کننده و کمیته های سیاسی غیرفعال می کند و به کاربران اجازه می دهد موارد ناخواسته را علامت گذاری کنند. ایمیل ها به صورت دستی. 

برنامه آزمایشی، برای هر فرستنده‌ای که در FEC ثبت شده است و ایمیل‌هایش حاوی محتوای غیرقانونی یا سایر مطالب ممنوع شده توسط شرایط خدمات Gmail نیست، احتمالاً حدود شش ماه طول می‌کشد، اگرچه زمان اجرای آن بلافاصله مشخص نشده است. “

  • در ماه آوریل، برخی از سیاستمداران جمهوری‌خواه به FEC شکایت کردند که Google ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی جمهوری‌خواهان را در جی‌میل برای ارسال هرزنامه به یک ایمیل بالاتر ارسال کرده است. نسبت به ایمیل‌های دموکرات‌ها، و این تفاوت معادل «کمک‌های غیرقانونی و غیرقانونی شرکتی» به دموکرات‌ها است.
  • در ماه ژوئن، ساندار پیچای، مدیرعامل Google به واشنگتن آمد و جمهوری‌خواهان ارشد را در مورد آنچه به یک طرح ۱۰ کلمه ای تبدیل شد: اگر هیچ ایمیل سیاسی به هرزنامه نفرستیم چه می شود؟
  • در ماه جولای، گوگل این نظر مشورتی را درخواست کرد؛ اگر جمهوری خواهان درست می گفتند که اجازه دادن به برخی از ایمیل های سیاسی برای رد شدن هرزنامه ممکن است ممکن است به سیاستمداران بیشتری اجازه دهند که از هرزنامه ها صرف نظر کنند ly به عنوان مشارکت‌های غیرقانونی‌تر تلقی می‌شوند.
  • در اوایل ماه اوت، هزاران کاربر Gmail درباره این پیشنهاد نظر دادند، اما فایده‌ای نداشت.

فیل طعنه آمیز در اتاق، به طرز فکر من، این است که حتی اگر گوگل آنچه را که از FEC خواسته بود، دریافت کرد، اما کاملاً ممکن است که به معنای واقعی کلمه هیچ کس این راه حل را نخواهد.

کاربران Gmail اعتراضات خود را به وضوح بیان کرده اند، حتی اگر آنها عمدتاً مبنای قانونی برای FEC برای رد کردن آنها ارائه نکرده باشند. این ایده است.

خود گوگل ممکن است اصلاً مایل نباشد در این موضوع دخالت داشته باشد، به جز اینکه دستش کم و بیش مجبور شده بود مخالفت‌های جمهوری‌خواهان.

و با این حال، به نظر نمی‌رسد که حتی همین رهبری جمهوری‌خواه نیز از اقدام Google در اینجا، به‌عنوان تسلیم شود. Post گزارش داد که آنها قصد دارند به ایده گوگل اعتراض کنند – حتی یک این شرکت فقط برای امتحان کردن آن پیش قدم است.

“Google و الگوریتم‌های آن در پیش‌نویس نامه‌ای از کمیته ملی سناتورهای جمهوری‌خواه، آمده است که طرح گوگل را «غیرقابل قبول» خوانده است. و برای کمپین‌ها بسیار خطرناک است.”

پس این ما را کجا رها می‌کند؟ احتمالاً به راه حل بهتری نیاز دارد.

هیچ کس هرزنامه نمی خواهد، و با این حال ما در کشوری زندگی می کنیم که گفتار سیاسی (خوشبختانه) محافظت می شود. این یکی دیگر از شرایطی است که قانون به سادگی با سرعت فناوری مطابقت نکرده است.

که منجر به تضاد می شود. اما، حل تعارض یکی از دلایل کلیدی است که چرا ما برای شروع سیستم های سیاسی داریم.

“من نمی خواهم دارا لیندنبام، نایب رئیس FEC و یکی از دموکرات‌هایی که به آن رأی مثبت داد، گفت [این برنامه را تأیید کنید]، و به همان دلایلی است که همه نظر دهندگان نمی‌خواهند. “اما فکر می کنم قانون و مقررات کمیسیون و سوابق کمیسیون این اجازه را می دهد. من همچنین نمی خواهم نوآوری و برنامه های آزمایشی را متوقف کنم.”

این معضل او بود. برای بقیه؟ آماده باشید یا کمی بیشتر «گزارش به‌عنوان هرزنامه» را بزنید، یا شاید تسلیم شوید و چند مشارکت سیاسی دیگر انجام دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی