عمومی

با این متخصصان، کسب و کار کوچک خود را در سال 2024 احیا کنید بینش ها

با این متخصصان، کسب و کار کوچک خود را در سال ۲۰۲۴ احیا کنید
بینش ها

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود کسب درآمد کنیم. بیشتر بیاموزید.

وقتی اجرای یک کسب و کار کوچک. و شروع سال جدید اغلب تغییرات بالقوه بیشتری را به همراه دارد. اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین مجبور شده اند تغییرات زیادی را انجام دهند. در اینجا نکات آنها برای استفاده حداکثری از این فرصت ها آورده شده است.

با تجدید نام تجاری، کسب و کار کوچک خود را احیا کنید

حتی بهترین برند تجاری ممکن است بعد از چندین سال منسوخ یا نامربوط به نظر برسد. اگرچه تداوم مهم است، اما یک تازه سازی ساده برند ممکن است به پیشرفت شرکت شما در سال های آینده کمک کند. بیشتر بیاموزید در مورد فرآیند و مزایای آن در این پست Crowdspring توسط راس کیمباروفسکی.

svg%3E - با این متخصصان، کسب و کار کوچک خود را در سال 2024 احیا کنید
بینش ها

با قدرت هوش مصنوعی فروش بیشتری را افزایش دهید< /h3>

با تکامل فناوری، کسب‌وکارها اغلب از تغییر استراتژی‌ها یا بهینه‌سازی فرآیندهای قدیمی سود می‌برند. هوش مصنوعی شاید قوی‌ترین پیشرفت تکنولوژیکی باشد که در سال‌های اخیر بر کسب‌وکارها تأثیر گذاشته است. اگر آماده استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندهای فروش خود هستید، این پست ایده‌آمیز توسط Michal Rejman را بررسی کنید.

زمان کسب و کار جدید را تشخیص دهید

گاهی اوقات، تغییر کسب‌وکارتان ممکن است به معنای شروع کامل دوباره باشد. اما چگونه تشخیص می دهید که زمان این تغییر بزرگ فرا رسیده است؟ ایوان ویجایا از Noobpreneur در اینجا به تفصیل درباره موضوع بحث می‌کند.

یک کسب و کار کوچک فوق العاده را در سال ۲۰۲۴ راه اندازی کنید

تغییر عمده کسب و کار شما در سال ۲۰۲۴ حتی ممکن است شامل شروع یک تجارت کاملاً جدید باشد. اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری جدید و فوق‌العاده را در سال آینده شروع کنید، نکات در این پست Small Biz Tipster توسط لیزا سیکارد. سپس از انجمن BizSugar دیدن کنید تا ببینید چه اعضایی گفتن.

بهترین زمان سال را در نظر بگیرید an LLC

اگر تصمیم دارید در آینده یک کسب و کار جدید تشکیل دهید، باید تعداد زیادی کاغذبازی و مسائل مربوط به انطباق را در نظر بگیرید. حتی زمان سال می تواند بر روند تشکیل یک LLC تأثیر بگذارد. بیشتر بیاموزید در این پست CorpNet توسط Nellie Akalp.

با این ابزارهای بازاریابی دیجیتال ضروری، کسب و کار خود را رشد دهید

ابزارهای بازاریابی دیجیتال همیشه در حال پیشرفت هستند. بنابراین کسب‌وکارها باید فرآیندهای خود را تغییر دهند تا با روندها و ویژگی‌های جدید هماهنگی داشته باشند. در این پست Platter of Gold، Adeyemi Adisa گزینه‌های متعددی را که امروزه کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، فراتر می‌رود.

با این ابزارهای وبلاگ‌نویسی در زمان صرفه‌جویی کنید و بهره‌وری را افزایش دهید

سال‌هاست که وبلاگ‌نویسی یک ابزار محبوب تجاری و بازاریابی بوده است. اما ابزارها و تاکتیک‌هایی که مردم برای اجرا و رشد وبلاگ‌های خود استفاده می‌کنند تکامل یافته است. در این پست، دن شمشیرها لیست چندین گزینه برتر برای وبلاگ نویسان.

بیاموزید که چگونه سازندگان می توانند برندها را متحول کنند

سازندگان دیجیتال اخیراً به طور کامل بازی بازاریابی برندها را تغییر داده اند. سال ها. راه های مختلفی وجود دارد که کسب و کارها می توانند رویکردهای خود را برای استفاده حداکثری از این چشم انداز در حال تغییر تغییر دهند. در این رسانه اجتماعی Strella بیشتر بیاموزید پست توسط Laney Goff.

از Synthetic Data بهره مند شوید

اگر کسب و کاری را اداره می کنید که به هوش مصنوعی وابسته است، داده های مصنوعی ممکن است روش کسب و کار شما را تغییر دهد. اما ابتدا باید در مورد پیامدهای بالقوه آن بیاموزید. این پست فهرست ذهنی توسط کومارپال ناگار غواصی در جزئیات. و اعضای BizSugar نظرات خود را در اینجا به اشتراک گذاشت.

در نظر بگیرید که چقدر طول می کشد تا SEO کار کند

SEO یکی از تاثیرگذارترین استراتژی های رشد برای کسب و کار. اما یک شبه نتیجه نمی دهد. در این پست، نیل پاتل مدت زمان را مورد بحث قرار می دهد استراتژی‌های مختلف سئو ممکن است به کار خود ادامه دهند، بنابراین می‌دانید هنگام رشد کسب‌وکارتان چه انتظاری باید داشته باشید.

اگر می‌خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه‌تان را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً پیام خود را ارسال کنید. نکات خبری به: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی