عمومیمقالات

بازگشت به ریشه ها باغبانی ارگانیک را بیشتر می کند قابل دسترس برای همه

بازگشت به ریشه ها باغبانی ارگانیک را بیشتر می کند
قابل دسترس برای همه

در دنیای دیجیتالی که به سرعت در حال حرکت است، چیزی به طور ذاتی در مورد کند شدن باغبانی شفابخش وجود دارد. احساس کثیفی زیر ناخن، آبیاری و تماشای رشد چیزی. صبر، تمرین، سکون ذهن جای تعجب نیست که باغبانی و شادی دست به دست هم دهند. در واقع، تنفس ساده در Mycobacterium vaccae، یک باکتری طبیعی که در خاک زندگی می‌کند، می‌تواند اضطراب را کاهش دهدسطح سروتونین را افزایش می دهد.

برای تیم در شرکت باغبانی و غذای ارگانیک Back to the Roots، باغبانی یکپارچه کننده نهایی است. مردم و جوامع را به زمین و به خودشان وصل می کند. امروزه، شرکت B مستقر در اوکلند، کالیفرنیا سریعترین شرکت باغبانی در آمریکا در حال رشد است، با محصولات موجود در بیش از ۱۰۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور، از جمله Walmart، Target، The Home Depot، Whole Foods و موارد دیگر.

بذری که شروع شد بازگشت به ریشه ها

آنچه اکنون یک تجارت ۱۰۰ میلیون دلاری است که هر ساله به هزاران خانواده و افراد می رسد، مانند همه ایده های عالی شروع شد: با یک دانه الهام. در سال ۲۰۰۹، نیکیل آرورا و الخاندرو ولز در آخرین ترم تحصیلی خود در دانشگاه برکلی ارشد بودند. با رفتن آرورا به سمت مشاوره و آغاز کار ولز برای حرفه بانکداری سرمایه گذاری، این دو هرگز با هم تلاقی نداشتند. پس از فارغ التحصیلی، هر دو مرد در یک سخنرانی اخلاق تجاری در مورد پایداری در بین بیش از ۲۰۰ دانشجوی دیگر نشستند.

وقتی استاد اشاره کرد که چگونه قارچ های لذیذ می توانند از تفاله های قهوه مصرف شده رشد کنند، یک جرقه بود. کنجکاوی در ذهن هر دو روشن شد. هر دو بدون اینکه بدانند بعد از کلاس به استاد ایمیل زدند و در مورد این قارچ ها اطلاعات بیشتری را خواستند. همانطور که آرورا نقل می کند، “پروفسور به من گفت که به خاطر نمی آورد که برای اولین بار در مورد قارچ ها کجا خوانده است، اما دانش آموز دیگری از او همین موضوع را پرسیده است، و به ما پیشنهاد داد که با هم ارتباط برقرار کنیم.”

آنها همین کار را کردند. دیری نگذشت که این دو شروع کردند به مبادله کتاب‌های مالی با کتاب‌های قارچ‌شناسی، جستجوی ویدیوهای YouTube در مورد نحوه پرورش قارچ و تبدیل آشپزخانه برادرانه ولز به یک آزمایشگاه علمی کوچک. پس از پرورش چند سطل آزمایشی، آنها از طرف مالک رستوران و پیشگام جنبش مزرعه به میز، آلیس واترز، که طعم قارچ هایشان را دوست داشت، حمایت محلی دریافت کردند. سپس، دو هفته مانده به فارغ التحصیلی، آرورا و ولز کمک مالی ۵۰۰۰ دلاری از صدراعظم خود دریافت کردند.

در روزهای اولیه، آرورا و ولز بر یادگیری، آزمایش و ارتباط با جامعه محلی خود. آرورا می گوید: «ما هر روز ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می شدیم و ضایعات قهوه را از کافه ها جمع آوری می کردیم تا از آن استفاده کنیم تا قارچ های تازه پرورش دهیم. هنگامی که آنها کشاورزی نمی کردند، بنیانگذاران دموهای نمایشی برگزار کردند و تورهایی را برای مدارس و خانواده ها در مزارع قارچ اولیه خود در اوکلند برگزار کردند. آرورا توضیح می‌دهد: «ما متوجه شدیم که یک نوسان آونگی بزرگ بین نحوه ارتباط پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما با جایی که غذایشان از کجا می‌آمد در مقایسه با وضعیت امروز ما وجود دارد، به خصوص در محیط‌های شهری و مدارس شهری. او خاطرنشان می‌کند که بسیاری از بچه‌ها غذای خود را از یک کامیون یا خواربارفروشی می‌بینند، نه از روی زمین.

آروا و ولز علاوه بر پرورش قارچ، از به اشتراک گذاشتن فرآیند خود با دیگران و تشویق آنها به این کار لذت می‌برند. انجام کار مشابه. اولین محصول Back to the Roots یک کیت باغچه قارچی بود که در خانه رشد می کرد که به هر کسی اجازه می داد تا حداکثر یک پوند قارچ صدف مرواریدی را در کمتر از ده روز در داخل خانه پرورش دهد. این کاملاً اشتباه است: شما به سادگی جعبه را باز کنید، آن را دو بار در روز با میستر همراه اسپری کنید و رشد قارچ ها را تا زمانی که آماده چیدن و آبکاری شوند، تماشا کنید. آرورا می افزاید: «ما می خواستیم به مردم در سراسر کشور آموزش دهیم که چگونه غذای خود را پرورش دهند.

ایجاد برند باغبانی

پس از موفقیت کیت قارچ خود، بازگشت به Roots شروع به فروش هیدروپونیک، میکروگرین، گلدان های طاقچه پنجره و سایر ملزومات باغبانی داخلی کرد. اخیراً، آنها گسترش یافته اند و شامل موارد باغبانی در فضای باز مانند تخت های مرتفع و کاشت، نهال های زنده، خاک و غذاهای گیاهی می شوند. قبل از بازگشت به ریشه، فرآیند راه اندازی یک باغ پیچیده بود: شما نیاز به خرید بذر از یک شرکت، گلدان از شرکت دیگر و گیاهان از شخص دیگری داشتید. آرورا می گوید: «بازگشایی بزرگ ما این بود که باغبانی ارگانیک را در دسترس تر و آسان تر می کرد. این به معنای ارائه همان دسترسی و سهولت با رشد یک باغ در فضای باز بود که با باغبانی داخلی انجام دادند. او می‌افزاید: «این مهم بود که ما همان وعده برند را حفظ کنیم: اینکه آنها از بذر به خاک به کود برسند.

انتقال از یک شرکت بسته‌بندی باغبانی سرپوشیده به یک برند باغبانی یک پیشرفت طبیعی بود. در جایی که پرورش دهندگانشان به آنجا می رفتند. در ابتدای سفر شرکت، اکثر افرادی که به Back to the Roots روی آوردند، افرادی بودند که قبلاً غذا تولید نکرده بودند یا باغبانی نکرده بودند، در حالی که اکنون بسیاری از مشتریان جدید یا به زودی صاحب خانه شوید.

این گروه بعدی، که شامل هزاره‌ها می‌شود، معمولاً با فضای بیشتری کار می‌کنند، چه پاسیو یا فضای باز که می‌توانند باغ خود را ایجاد کنند. “گسترش کسب و کار ما به باغبانی در فضای باز به معنای حفظ همان وعده برند به مشتریانمان بود. Arora خاطرنشان می کند که آنها بتوانند همه چیز مورد نیاز خود را در یک مکان بخرند و بدانند که کیفیت بالا و مقرون به صرفه است، واقعاً منجر به رشد باورنکردنی شده است.

تأیید افراد مشهور

این فقط صاحبان خانه های جدید نیستند که به دنبال تقویت بازی باغبانی خود هستند. افراد مشهور نیز به این جنبش پیوسته اند. بازگشت به ریشه ها، عایشه کری را به هیئت مدیره خود اضافه کرد و گابریل یونیون و آلیسا میلانو را به عنوان سرمایه گذاران حساب می کند. این روابط مانند تکامل کسب و کار آنها به طور ارگانیک رشد کردند. همانطور که آرورا می گوید، استف کوری یک همکار ساکن اوکلند، غذاخور و باغبان است، و میلانو یک باغبان بزرگ است که علاقه زیادی به خانه داری و آموزش به خانواده خود در مورد غذا دارد.

در مورد Union، The Back. بنیانگذاران to the Roots او را بیشتر به صورت تصادفی ملاقات کردند، اما به زودی بر سر اشتیاق مشترک برای پایداری پیوند خوردند. ما برای اولین بار در طول یک ویژگی Amazon Live با هم آشنا شدیم – این فقط یک مکالمه ۵ تا ۱۰ دقیقه ای بود، اما بلافاصله آن را در علاقه های پایداری. او در حال ساختن یک مزرعه است و می‌خواهد به مردم کمک کند تا دوباره با زمین ارتباط برقرار کنند. بعد از آن به صحبت ادامه دادیم و به یک مشارکت هیجان انگیز تبدیل شد. ذهن

آرورا با تأمل در سفر خود و میزان پیشرفت آنها، می بیند که ارتباط با غذا هم اشتراکی و هم شخصی است. مشخص کردن اینکه چرا ابتدا هر دوی ما در کلاس برای کسب اطلاعات بیشتر دست‌هایمان را بالا بردیم، دشوار است، اما برای من قطعاً چیزی در مورد جنبه پایداری رشد غذا از زباله بود، و برای آلخاندرو، شاید این ارتباط با فرهنگ قهوه بود که به این موضوع گره خورد. عمیقاً به ریشه‌های کلمبیایی‌اش و فرصت‌های آموزشی پیرامون آن می‌پردازد.

این پیوند با غذا و پایداری است که همچنان در بین افراد زیادی در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود. یک مثال عالی، کمپین #GrowOneGiveOne Back to the Roots است: هر بار که مشتری سفر رو به رشد خود را با استفاده از هشتگ در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد، این شرکت یک بسته باغبانی و برنامه درسی را به کلاس مدرسه ابتدایی به انتخاب فرد اهدا می کند. تنها در سال گذشته، این طرح به ۶۰۰۰۰ کودک رسید. آرورا توضیح می دهد: “ما قصد داریم آن جرقه کنجکاوی باشیم – درست مانند رشد اولین قارچ برای ما – که به آنها کمک می کند دوباره به هم متصل شوند و در نهایت سیستم غذایی را تغییر دهند.”

امروز، بازگشت به ارگانیک ریشه ها. ، مخلوط گلدان همه منظوره یکی از مقرون به صرفه ترین در بازار است. «ساخت خاک ارگانیک و بهترین ارزش نسبت به کیفیت و قیمت بسیار هیجان انگیز است. آرورا می‌گوید این فقط یک فرصت بزرگ برای تغییر سیستم غذایی است. با این حال، او معتقد است که باغبانی به این نیست که چند پوند گوجه فرنگی بکارید یا چقدر ارزان می توانید این کار را انجام دهید – بلکه ارزش در شادی و ارتباط شما با زمین، غذا و یکدیگر است.

< div class="m-a-box-item m-a-box-avatar" data-source="local"> megan eileen mcdonough headshot 150x150 - بازگشت به ریشه ها باغبانی ارگانیک را بیشتر می کند
قابل دسترس برای همه

مگان ایلین مک‌دوناف نویسنده و عکاس خبری اجتماعی برنده جایزه است که زمان خود را بین بارسلونا و ویرجینیا تقسیم می‌کند. نوشته مک‌دوناف علاوه بر اجرای وبلاگ با رتبه برتر، مسیرهای بوهمی، در نشریاتی مانند Lonely نیز منتشر شده است. Planet، US Airways، Teen Vogue، Fodor’s، و Bustle در میان دیگران. او در Travel + Leisure، AFAR، Refinery29، و Forbes به‌عنوان یک رهبر در فضای سفر معرفی شده است. مک دونا همچنین به عنوان یک استراتژیست برند کار می کند و به تعریف جهت محتوا، مدیریت و داستان سرایی جذاب کمک می کند. او را در اینستاگرام دنبال کنید @itsmeganeileen.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی