عمومی

در اینجا این است که چرا همه باید از انتخاب لینکدین خودداری کنند مدیر عامل گریان

در اینجا این است که چرا همه باید از انتخاب لینکدین خودداری کنند
مدیر عامل گریان

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی عاشق انتقاد و شکایت هستند، و هفته گذشته تعداد زیادی از این توجه منفی روی «مدیر عامل گریان» برادن والاک از HyperSocial متمرکز شد. والاک با یک پست ناراحت کننده همراه با یک سلفی گریه کننده پس از اینکه شرکت او مجبور شد سه کارمند خود را اخراج کند.

این پست رفت. ویروسی، همراه با انبوهی از کامنت‌های خشمگین که اکثر آنها والک را به خاطر ساختن همه چیز درباره خودش و احساسات خامش، به جای کارمندان تازه بیکارش و احساساتی که باید داشته باشند، مورد سرزنش قرار می‌دادند. یکی از نظرات معمولی نوشت: «کاملا خودشیفته و ناشنوا بود. “فکر نمی‌کنم کسی بدش بیاید که یک سلفی در حال گریه منتشر کند. فکر می‌کنم مسئله این است که او ۳ نفر را که اکنون درآمدشان صفر است، اخراج کرد.”

بیایید در این مورد واقعی باشیم. مدیران دیگر در گذشته نوشته اند که از اخراج افراد چقدر متاسف هستند. این یکی فقط به خاطر آن سلفی منتشر شد. این چیزی نیست که مردم معمولاً به لینکدین ارسال می کنند، که معمولاً به عنوان بستری برای افراد برای تبلیغ تخصص یا حرفه ای بودن خود استفاده می شود. احساسات واقعی کمیاب هستند و من فکر می‌کنم شاید نباید اینطور باشند.

در اینجا بیشتر مواردی وجود دارد که فکر می‌کنم در بیشتر موارد اشتباه است. از انتقاداتی که به سمت والاک وارد شده است.

۱٫ آنها او را به خاطر صداقتش مجازات می‌کنند.

کارشناس هشدار می‌دهد که یکی از   بزرگ‌ترین خطر رسانه‌های اجتماعی این است که افراد در پست‌هایشان موفق‌تر، جذاب‌تر و شادتر از زندگی واقعی ظاهر می‌شوند. آنها به طور موثر زندگی و حرفه خود را به همان شیوه ای که مدل ها و بازیگران تصاویر خود را قبل از انتشار آنلاین یا در مجلات لمس می کنند، انجام می دهند. وقتی بقیه ما زندگی خودمان را با این تصاویر مقایسه می کنیم، احساس بدی نسبت به خودمان پیدا می کنیم.

هیچ جا این هوا نیست. مسواک زدن از LinkedIn که چهره حرفه ای است که ما به دنیا معرفی می کنیم رایج تر است. آنقدر پر از پست های خودستایی است که اکانت توییتر @BestofLinkedIn فقط برای تمسخر آنها ایجاد شده است. و اگرچه برخی از آنها این سؤال را مطرح کرده‌اند که آیا والاک از اخراج‌ها صمیمانه ناراحت بود، اما برای اکثر ناظران، از جمله من، اندوه او کاملاً واقعی به نظر می‌رسد. مردم، اگر می‌خواهیم رسانه‌های اجتماعی کمتر غیرواقعی و غیرصادقانه باشند، لطفاً وقتی مردم اجازه می‌دهند احساسات واقعی‌شان نشان داده شود، از آنها انتقاد نکنیم.

۲٫ اکثر منتقدان نادانی خود را نشان می دهند.

“شما دستمزد خود را کم نکردید. آیا می توانستید کارهای دیگری انجام دهید. به جای گریه کردن و گذاشتن پست آنلاین؟” راشل آکوفو، مجری یاهو فاینانس در گزارشی ویدیویی درباره این پست پرسید. یک سازمان خبری بزرگ و دارای بودجه خوب مانند یاهو واقعاً باید در تحقیقات و بررسی حقایق بهتر عمل کند زیرا در واقع والیک می‌گوید با توجه به مشکلات مالی HyperSocial حقوق خود را به ۰ دلار کاهش داده است.

بسیاری بر این عقیده بودند که به جای ابراز احساسات خود در مورد اخراج، باید در مورد کارمندان فوق العاده ای که باید رها می کرد پست می گذاشت. ، به مردم اجازه می دهد از مهارت های خود و کارهای بزرگی که انجام داده اند برای کمک به یافتن مشاغل جدید بدانند. والاک نیز این کار را انجام داد، اگرچه عاقلانه منتظر بود تا قبل از ارسال پست در مورد آنها، از آنها اجازه بگیرد.

۳٫ این پست در واقع تا حدی خوب بود.

بسیاری، بسیاری از افراد در سراسر رسانه های اجتماعی شکایت داشتند که والاک به اندازه کافی به افرادی که او اهمیت نمی داد رها کردن. اما آیا خود منتقدان به این افراد اهمیت می دهند؟ اگر چنین است، ممکن است فکر کنید که آنها از دیدن تأثیری که این پست داشته است خوشحال خواهند شد.

از آنجایی که ویروسی شد، این پست منتشر شد. والاک را در حال حاضر به یکی از برجسته‌ترین مدیران در آمریکا تبدیل کرد. او از این شهرت برای انجام کاری استفاده کرد که بسیاری از منتقدان از او خواسته بودند. او یک پستی ایجاد کرد در مورد نوح اسمیت، یکی از کارمندانی که او اخراج کرده بود، اسمیت را با عباراتی درخشان هم به عنوان یک شخص و هم یک کارمند توصیف می کند. او به خوانندگان اجازه داد تا بدانند اسمیت چه مهارت هایی دارد و به دنبال چه نوع مشاغلی است.

کار کرد. امروز، والک تصویری از تلفن هوشمند اسمیت پست کرد که در آن یک تصویر طولانی را نشان می دهد. لیستی از پیام های لینکدین، که به نظر می رسد بسیاری از آنها حاوی پیشنهادات شغلی هستند. خود والاک نیز تعداد زیادی پیام دریافت کرد که بسیاری از آنها پیشنهاد می‌کردند که او باید بمیرد. با این حال، او می نویسد، با دیدن همه پیام های اسمیت “هر نظر ناپسند ارزشش را دارد.”

در مورد اسمیت، او که از کار اخراج شد و ناگهان خود را در کانون توجه قرار داد، پیوسته از والیک و پست مدیر عامل گریه کننده دفاع کرده است. و او می نویسد: “برای کسانی که به دنبال استخدام من هستند، من فقط علاقه مند به کار برای افرادی مانند Braden Wallake هستم.” چند رئیس را می شناسید که کارمندانشان همین را می گویند؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی