عمومی

Southwest به تازگی اعلامیه ای را منتشر کرده است که باید لبخند بزند در چهره مشتریان

Southwest به تازگی اعلامیه ای را منتشر کرده است که باید لبخند بزند
در چهره مشتریان

Southwest Airlines شروع به ارائه WiFi سریعتر، سطل های بالای سر بزرگتر و پریزهای برق USB در همه صندلی های خود خواهد کرد. این بهبودها در طی پنج سال به تدریج انجام خواهند شد و بخشی از برنامه دارید سالانه ۳٫۵ میلیارد دلار برای بهبود سرمایه هزینه کنید. این شرکت هواپیمایی همچنین اعلام کرد که تعداد فیلم‌های موجود برای تماشای پروازها را دو برابر خواهد کرد. این اعلامیه باید برای بسیاری از پروازهای مکرر جنوب غربی، به ویژه کسانی که برای تجارت سفر می کنند، خبری خوشایند باشد.

این حرکت احتمالاً پاسخی به هم یک واقعیت فعلی و هم یک حقیقت بی زمان. اول، رشد غیرمنتظره در سفرهای کاری وجود دارد. سفرهای کاری، مانند همه سفرها، در طول همه گیری همه گیر کاهش یافت. سفرهای اوقات فراغت در سال گذشته بهبود یافته است، زیرا محدودیت‌ها کاهش یافته است و مردم خود را با پول نقد دور ریختنی و تمایل فروپاشیده برای فرار از خانه پیدا کرده‌اند.

این واقعیت کنونی است، حقیقت جاودانه این است که مردم مخلوقات عادت هستند و شامل مسافران تجاری نیز می شود. هنگامی که اکثر ما در مورد مکان خرید یا صرف غذا، یا خطوط هوایی که پرواز می کنیم عادات خود را ایجاد می کنیم، سخت است که ما را به تغییر وادار کنیم – به خصوص از آنجایی که برنامه های مسافت پیموده شده خطوط هوایی به ما برای ماندن در محل خود پاداش می دهند. با این حال، همه‌گیری همه عادات ما را تغییر داد و حتی مسافران تجاری مکرر بیشتر دو سال گذشته را در خانه گذرانده‌اند. این بدان معناست که اکنون فرصتی نادر برای ایجاد عادت‌های جدید در آن‌ها وجود دارد، و خطوط هوایی مشتاق نه با قیمت‌های پایین‌تر، بلکه با امکانات بیشتری که مسافران تجاری می‌خواهند، رقابت می‌کنند. برای مثال، یونایتد سال گذشته اعلام کرد که صندلی‌های ممتاز، سطل‌های بزرگ‌تر بالای سر و صفحه‌های پشتی صندلی را اضافه می‌کند.

فضای بیشتر برای وسایل دستی.

<.>

جنوب غربی، که غذا، صندلی ممتاز یا حتی صندلی اختصاصی ندارد، مدت‌ها در برابر بزرگ کردن سطل‌های دستی بالای سر خود مقاومت می‌کرد، به ویژه برخلاف بسیاری از خطوط هوایی، مسافران می توانند حداکثر دو چمدان را به صورت رایگان چک کنند. اما می‌خواهد مسافران تجاری بیشتری را جذب کند، و بسیاری ترجیح می‌دهند با چمدان دستی سفر کنند تا در زمانی که صرف انتظار برای چمدان تحویلی می‌کنند صرفه‌جویی کنند. مسافران تجاری (و همچنین مسافران تفریحی) نگران تمام شدن آب تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه هایشان در طول پرواز هستند و احتمالاً از وصل شدن در صندلی خود قدردانی می کنند. و، این شرکت هواپیمایی قرار است کلاس جدیدی از بلیت ارائه دهد که به مسافران اجازه می‌دهد پرواز را لغو کنند و اعتبار را به شخص دیگری انتقال دهند، پیشنهاد دیگری که احتمالاً برای مسافران تجاری جذاب است.

اتصالات آهسته و نامطمئن اینترنت برای افراد تجاری که اغلب امیدوارند وقت خود را صرف انجام کار کنند، تحریک کننده خاصی است. خطوط هوایی، از جمله Southwest، این را می‌شناسند و برای ارائه خدمات اینترنتی بهتر رقابت می‌کنند. خطوط هوایی هاوایی و خطوط هوایی دلتا هر دو اعلام کرده‌اند که قصد دارند وای‌فای رایگان را به مسافران ارائه دهند و خطوط هوایی هاوایی با سرویس Starlink ایلان ماسک در این پیشنهاد همکاری می‌کند. Southwest همچنین در حال برنامه ریزی برای ارائه وای فای رایگان است — اما فقط به طور موقت، تا استفاده بالایی را به عنوان آزمایشی برای سخت افزار جدید خود ایجاد کند.

آیا همه اینها برای آوردن مسافران تجاری بیشتر به خط هوایی که به طور سنتی بر بازار سفرهای تفریحی تمرکز دارد کافی است؟ فقط ممکن است باشد. Southwest مطمئناً بیش از سهم خود طرفداران فداکار دارد. در هر صورت، رقابت خطوط هوایی با چیزهایی مانند اینترنت سریع‌تر و سطل‌های دستی بزرگ‌تر، به‌جای تلاش برای افزایش قیمت‌های یکدیگر، مطمئناً برای من چیز خوبی است. اگر برای کاری سفر می‌کنید، شرط می‌بندم که برای شما هم همینطور باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی