عمومی

چگونه در عصر حریم خصوصی دیجیتال مارکتینگ انجام دهیم

چگونه در عصر حریم خصوصی دیجیتال مارکتینگ انجام دهیم

آیا تا به حال شده است که یک تبلیغ آنلاین شما را برای روزها دنبال کند؟ به نظر می رسد زمانی که در حال پیمایش در رسانه های اجتماعی، در نوارهای کناری ستون اخبار مورد علاقه خود و بالای نوار پیمایش وب سایت مورد علاقه خود هستید. مانند یک شبح، رفتارهای شما را با عزمی آرام و گاهی ترسناک دنبال می کند. این تسخیر الکترونیکی به لطف بازاریابان دیجیتالی است که رفتارهای آنلاین شما را برای نمایش محصولات خود و افزایش فروش دنبال می‌کنند.

در چند سال گذشته، تلاش‌های بازاریابی دیجیتال استراتژی‌های خود را تغییر داده است. /a>. پیش از این، بازاریابان به شدت به کوکی های شخص ثالث برای ارائه تبلیغات هدفمند بسیار متکی بودند. از طریق مرورگرهای وب مختلف، آنها قادر به جمع آوری داده های حساس در مورد مصرف کنندگان و هدف قرار دادن مجدد کمپین ها بر اساس این اطلاعات بسیار خاص بودند. استفاده از این استراتژی ها منجر به خطرات شدید حریم خصوصی و بی اعتمادی مردم شد. دلیلی وجود دارد که بسیاری از کاربران اینترنت تا به امروز کوکی ها را از مرورگرهای وب خود مسدود می کنند.

خوشبختانه، دنیای دیجیتال مارکتینگ در مسیر جدیدی در حال حرکت است. این عصر جدید بر حفاظت از حریم خصوصی مصرف کننده از طریق تاکتیک های تبلیغاتی کمتر تهاجمی تمرکز دارد. در سال ۲۰۱۷ زمانی که اپل برنامه پیشگیری از ردیابی هوشمند خود را معرفی کرد، جزر و مد شروع به تغییر کرد. این برنامه روند مسدود کردن کوکی‌های شخص ثالث را آغاز کرد، که اکنون در مرحله حذف قانونی تا سال ۲۰۲۳ هستند. مرورگرهایی مانند Safari و Firefox در حال حاضر از اپل پیروی می‌کنند، در حالی که گوگل کروم به خوبی در راه است.

تحقیق جدید AdRoll نشان می‌دهد که ابزارها و استراتژی‌های جدیدی وجود دارد که بازاریابان دیجیتال از آنها استفاده خواهند کرد. کوکی ها برای همیشه خرد می شوند. رهبر بازاریابی تجارت الکترونیک بسیاری از کانال‌های دیگر را برای استفاده از آن‌ها برجسته می‌کند که امن، آموزنده و خلاقانه‌تر هستند.

هدف گذاری متنی

هدف‌گذاری متنی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جدید نیست. ، اما تحقیقات نشان می دهد که در حال بازگشت است. اگرچه اغلب با هدف‌گیری رفتاری کوکی‌ها اشتباه گرفته می‌شود، اما بر اساس داده‌های تک تک کاربران تصمیم‌گیری نمی‌کند. تبلیغات متن خاص برای کل مخاطب شخصی سازی می شود. آنها با محتوای یک وب سایت و مخاطبان آن مرتبط هستند. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای یک مارک قهوه می تواند در صفحه دستور پخت پنکیک ظاهر شود. یا ممکن است یک تبلیغ برای یک شرکت هواپیمایی در بخش مسافرت یک سایت جدید ظاهر شود.

هدف‌گیری متنی از حریم خصوصی کاربر محافظت می‌کند و در عین حال مرتبط با علایق کاربران است. همچنین به تبلیغات اجازه می دهد بدون شخصی سازی بیش از حد، ظاهر و احساسی ارگانیک داشته باشند. فناوری‌های خودکار به بازاریابان دیجیتال کمک می‌کنند تا جایگاه خود را در این «عصر پس از کوکی‌ها» پیدا کنند. یک مثال عالی راه حل آگاهی از نام تجاری AdRoll است که از هوش مصنوعی برای کمک به مکان یابی برندها استفاده می کند. مخاطبان هدف خود را با دقت بیشتری مطابقت دهند. A.I این شرکت برای یافتن بهترین نتایج، کلمات کلیدی، محتوا و تصاویر وب سایت را یادداشت می کند.

به طور کلی، هدف‌گیری متنی به بازاریابان دیجیتال این امکان را می‌دهد که آگاهی از برند را برای مخاطبان گسترده‌تر بدون تکیه بر ردیابی رفتاری افزایش دهند. .

لیست های ایمیل

لیست های ایمیل یک کوکی عالی هستند -راه کمتری برای تعامل بازاریابان دیجیتال با مخاطبان شناخته شده یک برند. این مثال از داده‌های شخص اول دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد: فهرستی از آدرس‌های ایمیلی است که کاربران در ازای اخبار و به‌روزرسانی‌های ویژه به یک شرکت ارائه کرده‌اند.

هدف از لیست های ایمیل ایجاد ارتباط مستقیم تر با مصرف کننده است. کاربرانی که برای لیست های ایمیل ثبت نام می کنند، به احتمال زیاد تبدیل می شوند زیرا از قبل به شرکت علاقه مند هستند. با گنجاندن فرم‌های تبدیل و فراخوان برای اقدام، بازاریابان می‌توانند بازده بازگشت سرمایه را افزایش دهند و احساسی نسبت به آنچه که مشتریان به دنبال آن هستند، داشته باشند. آنها همچنین می توانند برای جمع آوری داده های بیشتر سؤالات خاصی از مشترکین بپرسند. اعتماد زمانی ایجاد می شود که مشتریان ترجیحات خود را به اشتراک بگذارند و نمایه های داده خود را به طور مستقل توسعه دهند.

لیست های ایمیل از اطلاعات مشتریان محافظت می کنند. از طرف اشخاص ثالث نیز، و رابطه بین شرکت و صندوق ورودی ایمیل کاربر باقی می ماند. این انحصار، آن را به روشی کاملا احمقانه برای بهبود ایمن تعاملات با مشتری و افزایش فروش تبدیل می‌کند.

رسانه‌های اجتماعی ارگانیک 

بازاریابی دیجیتال همیشه ایجاد تبلیغات نیست و به همان اندازه مهم است که فروش را از طریق رسانه های اجتماعی ارگانیک. بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک شامل تمام محتوایی است که تبلیغات پولی ندارند. بازاریابان می توانند با ارسال مداوم و خلاقانه و بدون صرف یک سکه، با دنبال کنندگان یک برند تعامل داشته باشند.

بنابراین چگونه یک شرکت بدون تبلیغات هدفمند دسترسی خود را به حداکثر می رساند؟ اول، بازاریابان باید بر هویت برند خود تمرکز کنند. انتخاب کلمات کلیدی قوی برای اهداف سئو یک راه عالی برای شروع است. کلمات کلیدی به کاربران کمک می کنند تا محصولات و خدمات را هنگام جستجو در موتورهای جستجوی خود پیدا کنند. کلمات کلیدی قوی مخاطبان خاص یک شرکت را هدف قرار می دهند و در عین حال به اندازه کافی گسترده هستند تا سرنخ های جدید کشف شوند. گنجاندن این کلمات کلیدی در پست های رسانه های اجتماعی می تواند دید یک برند را برای مخاطبان مرتبط بهبود بخشد. هنگام بهبود زیبایی بصری یک برند باید به همین ثبات توجه شود.

بازاریابان باید به طور مداوم محتوا را ایجاد و پست کنند، پس از اینکه این نام تجاری در سراسر جهان ایجاد شد. AdRoll پیشنهاد می کند برای چرخه محتوای خود تا سه ماه قبل برنامه ریزی کنید. برای جلوگیری از غرق شدن در تقویم محتوایی شلوغ، ترکیب محتوای همیشه سبز راهی عالی برای استفاده مجدد از قطعات زمانی است که چیز جدیدی ساخته نمی شود.

برای جذب موفقیت آمیز فالوورها، بازاریابان باید محتوای مختلف پست شده را با هم ترکیب کنند. رسانه‌های اجتماعی ارگانیک چه یک رقص سرگرم‌کننده TikTok باشد و چه یک کارمند هفته در اینستاگرام، رسانه‌های اجتماعی ارگانیک زمانی بیشترین موفقیت را دارند که احساس واقعی بودن داشته باشند. ارزش ها و علایق مصرف کننده باید در کانون توجه قرار گیرد.

تاکید بر خلاقیت

اگرچه کوکی های شخص ثالث راهی آسان برای بازاریابان برای ردیابی داده های مصرف کننده بود، آینده بازاریابی دیجیتال بسیار نوآورانه تر به نظر می رسد. عصر حریم خصوصی از فضای تجارت الکترونیک می خواهد که در عوض از طریق تاکتیک های ایجاد رابطه در مورد مصرف کنندگان اطلاعات کسب کند. از آنجایی که یک آمریکایی به طور متوسط ​​روزانه بین ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تبلیغ می بیند، نیاز به کانال های جدیدی مانند این وجود دارد تا جایگزین هجوم الکترونیکی گذشته شوند و اعتماد مصرف کنندگان را ایجاد کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی