عمومی

بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما کسب و کار

بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

این را تصور کنید: شما یک کارآفرین جاه طلب هستید که از یک کافه شلوغ کار می کنید. ناگهان، لپ‌تاپ شما بیرون می‌آید – دیگر باتری نیست. یا شاید در یک رویداد در فضای باز صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و سیستم نقطه فروش شما تاریک می شود و شما را سرگردان می کند. در چنین لحظاتی برای یک نیروگاه قابل حمل هر چیزی را می‌دهید.

یک نیروگاه قابل حمل قدرت پشتیبان قابل اعتمادی را فراهم می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا ابزارها و ابزارهای تجاری خود را در همه جا به خوبی اجرا کنید. خواه برای سفرهای کمپینگ، قطع برق یا پروژه های خارج از شبکه باشد، این دستگاه یک نجات دهنده است. بنابراین چگونه بهترین نیروگاه های قابل حمل را انتخاب می کنید؟ در این مقاله پیدا کنید.

یک نیروگاه قابل حمل چیست؟

در هسته خود، یک نیروگاه قابل حمل یک باتری با ظرفیت بالا است که مجموعه‌ای از پورت‌های خروجی – از پریزهای AC تا پورت‌های USB – را برای تامین انرژی انواع دستگاه‌های الکترونیکی ارائه می‌دهد. آن را به عنوان یک پاوربانک تقویت‌شده در نظر بگیرید، با این تفاوت که نه تنها دستگاه‌های تلفن همراه را شارژ می‌کند، بلکه تجهیزات بزرگ‌تری مانند یخچال‌های کوچک، ابزارهای برقی، و حتی بخاری‌های فضایی را تامین می‌کند.

چرا نیروگاه های قابل حمل برای صاحبان مشاغل کوچک و مترجمان آزاد ارزش فزاینده ای دارند؟ این هاب های برق توانایی کار مستقل از پریزهای دیواری را ارائه می دهند، به این معنی که می توانید بدون توجه به اینکه روحیه کارآفرینی شما را به کجا می برد، بهره وری و تجهیزات الکترونیکی حساس به انرژی را حفظ کنید.

چرا کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک باید در یک نیروگاه قابل حمل سرمایه گذاری کنند؟

آرامش خاطر را تصور کنید که بدانید در هنگام قطع برق، عملیات تجاری شما می تواند بدون وقفه ادامه یابد یا منبع تغذیه مکان رویدادهای فضای باز شما را محدود نمی کند. آنها می توانند به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک، فریلنسرها و کارآفرینان در سناریوهای مختلف مفید باشند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

عملیات کسب و کار در فضای باز: برای کارآفرینانی که در مکان‌های بیرونی مانند کامیون‌های حمل مواد غذایی، غرفه‌های بازار یا فروشگاه‌های بازشو فعالیت می‌کنند، یک نیروگاه قابل حمل می‌تواند برق ضروری را برای راه‌اندازی وسایل برقی فراهم کند. ، روشنایی یا دستگاه های الکترونیکی.

کار از راه دور: فریلنسرها اغلب در مکان های مختلفی کار می کنند – کافه ها، کتابخانه ها، پارک ها یا حتی در سفر. یک نیروگاه قابل حمل می‌تواند لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها و سایر دستگاه‌ها را در صورت در دسترس نبودن پریزهای دیواری شارژ کند که انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد.< /p>

عکاسان/فیلمبرداران: عکاسان یا فیلمبرداران در فضای باز اغلب نیاز به برق رسانی به تجهیزات خود، مانند چراغ ها یا هواپیماهای بدون سرنشین، در حین حضور دارند. ایستگاه‌های برق قابل حمل می‌توانند برق لازم را تامین کنند.

رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری: کارآفرینانی که در نمایشگاه‌ها یا رویدادها شرکت می‌کنند ممکن است نیاز به راه‌اندازی نمایشگر یا برق‌رسانی به لپ‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه داشته باشند. ایستگاه‌های برق قابل حمل می‌توانند این دستگاه‌ها را فعال نگه دارند، حتی زمانی که پریزهای برق در دسترس نیستند.

قطع‌های برق: هر کسب‌وکاری ممکن است تحت تأثیر قطع برق قرار گیرد. یک نیروگاه قابل حمل به عنوان پشتیبان می‌تواند دستگاه‌ها و سیستم‌های ضروری را در حال اجرا نگه دارد و از خرابی جلوگیری کند.

تجارت‌های ساختمانی و صنایع دستی: نیروگاه‌های قابل حمل می‌توانند ابزارهای برقی را راه‌اندازی کنند و آن‌ها را برای کوچک‌ترها ارزشمند می‌کنند. شرکت‌های ساختمانی، صنعت‌گران یا کارآفرینان DIY در محل‌های کاری که ممکن است منبع برق به راحتی در دسترس نباشد.

کمپینگ یا کسب‌وکار گردشگری ماجراجویی: اگر کارآفرینی یک سایت کمپینگ یا ماجراجویی را اداره کند. تجارت گردشگری، نیروگاه‌های قابل حمل می‌توانند برق را در مکان‌های دورافتاده برای برق رسانی به چراغ‌ها، دستگاه‌های ارتباطی یا حتی وسایل کوچک تامین کنند.

خدمات بهداشتی و زیبایی موبایل: متخصصانی که آرایشگری سیار، آرایش را ارائه می‌دهند. درمان‌های هنری یا آبگرم سیار ممکن است برای ابزارهای خود نیاز به برق داشته باشند (مانند سشوار، اتوی و غیره) و می‌توانند از یک نیروگاه قابل حمل بهره‌مند شوند.

یک نیروگاه قابل حمل می‌تواند به حفظ بهره‌وری کمک کند و رضایت مشتری را تضمین کند. ، و در نهایت به تداوم و موفقیت کسب و کار در همه این سناریوها کمک می کند.

انتخاب بهترین نیروگاه های قابل حمل

معیارهای انتخاب نیروگاه های قابل حمل برای مشاغل کوچک

  1. ظرفیت باتری و توان خروجی (۹/۱۰)
    • بررسی ظرفیت کل باتری (اندازه گیری شده در وات ساعت) تا اطمینان حاصل کنید که نیاز برق شما را برآورده می‌کند.
    • برون‌داده برق (اندازه‌گیری شده بر حسب وات) را در نظر بگیرید تا مشخص کنید آیا می‌تواند کار کند یا خیر. دستگاه‌های ضروری شما.
  2. نوع باتری و طول عمر (۸/۱۰)
    • باتری‌های لیتیوم یونی برای طولانی‌تر بودن ترجیح داده می‌شوند. طول عمر و وزن سبک‌تر.
    • تعداد چرخه‌های شارژ باتری را قبل از کاهش ظرفیت آن بررسی کنید.
  3. قابلیت حمل و وزن (۷/۱۰)
    • اطمینان حاصل کنید که ایستگاه به اندازه کافی برای نیازهای شما قابل حمل است، به خصوص اگر تحرک یک عامل کلیدی است.
    • وزن و اندازه را برای حمل و نقل و ذخیره سازی آسان در نظر بگیرید. .
  4. گزینه‌های شارژ (۸/۱۰)
    • به دنبال گزینه‌های شارژ متعدد مانند پنل‌های خورشیدی، شارژرهای خودرو یا AC باشید خروجی ها برای انعطاف پذیری.
  5. تنوع درگاه های خروجی (۷/۱۰)
    • اطمینان از تنوع درگاه های خروجی (USB، AC ، DC) برای قرار دادن انواع مختلف دستگاه ها.
  6. زمان شارژ مجدد (۶/۱۰)
    • مدت زمان لازم برای شارژ مجدد نیروگاه را در نظر بگیرید.
  7. دوام و کیفیت ساخت ( ۷/۱۰)
    • طرح‌های ناهمواری را انتخاب کنید که در صورت لزوم می‌توانند در شرایط فضای باز مقاومت کنند.
    • به دنبال ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، قابلیت‌های ضد گرد و غبار، و پوشش محکم باشید.
  8. ویژگی های ایمنی (۸/۱۰)
    • ویژگی های اساسی عبارتند از: حفاظت از شارژ بیش از حد، حفاظت در برابر اتصال کوتاه و کنترل دما.
  9. شهرت و گارانتی برند (۶/۱۰)
    • مارک هایی را با نظرات مثبت و خدمات خوب به مشتریان انتخاب کنید.
    • ضمانت معتبر. می تواند نشانه ای از اعتماد سازنده به محصول خود باشد.
  10. قیمت و ارزش برای پول (۷/۱۰)
    • هزینه را با ویژگی ها و ظرفیت نیروگاه متعادل کنید.
    • سرمایه گذاری در یک مدل با کیفیت بالاتر می تواند در دراز مدت مقرون به صرفه تر باشد.
  11. میزان سازگاری با محیط زیست و سطح سر و صدا (۵/۱۰)
    • تأثیر زیست محیطی نیروگاه را در نظر بگیرید.
    • عملکرد با صدای کم یک امتیاز است. ، به ویژه برای استفاده در محیط ها یا رویدادهای آرام.

از این معیارها زمانی استفاده کردیم که فهرستی از نیروگاه‌های قابل حمل پیشنهادی را تنظیم می‌کنیم، و اطمینان می‌دهیم که گزینه‌هایی را ارائه می‌کنیم که قابلیت اطمینان، تطبیق پذیری و ارزش را برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان ارائه می‌دهند. در زیر بهترین انتخاب‌های ما آمده است:

Goal Zero Yeti 1500X

 

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

این نیروگاه آزادی را برای کار با وسایل و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌کند، که برای روزهایی که در حال حرکت یا در هنگام قطع برق غیرمنتظره هستند، عالی است. سبک و قابل حمل، این ژنراتور را می توان به مکان های دور حمل کرد یا به راحتی در محل کار خود استفاده کرد. به‌علاوه، یک شارژر ۱۲ ولتی خودرو اضافه می‌شود.

Yeti 1500X که به ظرفیت چشمگیر ۱۵۱۶ وات ساعت مجهز شده است، می‌تواند به طور موثر انرژی کوچک و لوازم خانگی بزرگتر، دارای پورت USB-C 60 واتی و اینورتر سینوسی خالص ۲۰۰۰ وات. این منبع تغذیه مداوم برای تلویزیون‌ها، یخچال‌ها و مایکروویوها را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • قابل حمل، همراه با شارژر ۱۲ ولتی خودرو
  • ظرفیت ۱۵۱۶ وات ساعت
  • درگاه های USB-A/USB-C و پریزهای AC 2x2000W
  • ساخت و ساز بادوام و حرفه ای
  • می توان از طریق انرژی خورشیدی شارژ می شود
  • سلول های باتری لیتیومی درجه ۱ با کیفیت بالا.

Goal Zero Yeti 1500X

خرید در آمازون

ایستگاه برق قابل حمل EF ECOFLOW DELTA 2 Max

 

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

طراحی شده برای تامین انرژی ۹۹ درصد از خانه شما DELTA 2 Max تا ۲۴۰۰ وات و ۱۵ پریز لوازم خانگی را ارائه می دهد. حتی دارای حالت X-Boost است که به وسایل برقی با وات بالا اجازه می دهد تا حداکثر ۳۴۰۰ وات کار کنند. EcoFlow Delta 2 تنها در ۴۳ دقیقه تا ۸۰ درصد ظرفیت شارژ می شود و ورودی خورشیدی ۱۰۰۰ واتی را با برق AC ترکیب می کند. گزینه شارژ AC می تواند تنها در ۱٫۱ ساعت به ۸۰ درصد برسد.

طراحی شده به صورت زمزمه ای آرام، سطح صدای دلتا ۲ از شروع می شود. فقط ۳۰ دسی بل، بنابراین جریان کار شما را مختل نمی کند. برنامه EcoFlow مدیریت انرژی و تنظیمات اتوماسیون آسان را برای راحتی شما فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • ۲۴۰۰W LFP Solar Generator
  • <شارژ سریع: 80% در 43 دقیقه

  • باتری LFP با ماندگاری ۱۰ ساله
  • ظرفیت قابل افزایش از ۲ کیلووات ساعت به ۶ کیلووات ساعت
  • تا ۹۹% انرژی دستگاه‌های خانگی
  • کارکرد بی‌صدا، کمتر از ۳۰ دسی‌بل
  • سازگار با برنامه EcoFlow برای مدیریت آسان انرژی.

EF ECOFLOW DELTA 2 Max Portable نیروگاه

خرید در آمازون

Jackery Solar Generator 300 with Solar Panel

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

Jackery Solar Generator 300 یک باتری لیتیومی پشتیبان ۲۹۳ وات ساعتی است. طراحی شده برای تامین برق قابل اعتماد برای نیازهای داخلی و خارجی شما. این دستگاه دارای یک پنل خورشیدی ۱۰۰ واتی SolarSaga است که می تواند سرعت شارژ مجدد را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و تنها دو ساعت طول می کشد تا ۸۰ درصد باتری ایستگاه برق شارژ شود. این نیروگاه با استفاده از بسته باتری لیتیوم یون ۲۹۳ وات ساعتی خود، منبع تغذیه پایدار و ایمن را فراهم می کند و دارای دو خروجی Pure Sine Wave AC است که توان خروجی پایدار ۳۰۰ وات را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • قابلیت شارژ سریع تنها در ۲ ساعت برای باتری ۸۰%
  • منبع تغذیه ایمن و ثابت از باتری لیتیوم یونی ۲۹۳ وات ساعت
  • سبک و قابل حمل طراحی، با وزن تنها ۷٫۱ پوند
  • چند پورت شارژ برای پاسخگویی به دستگاه های مختلف
  • سازگار با پنل خورشیدی ۱۰۰ واتی SolarSaga برای شارژ کارآمد خورشیدی
  • بسته شامل نیروگاه می شود ، پنل خورشیدی، آداپتور برق متناوب، کابل شارژر خودرو، و راهنمای کاربر.

Jackery Solar Generator 300 with Solar Panel

خرید در آمازون

نیروگاه و ژنراتور خورشیدی قابل حمل Westinghouse

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

این راه حل جمع و جور و سبک وزن شما را تامین می کند نیاز به شارژ موثر تا ۸ دستگاه به طور همزمان، با خروجی ۶۰۰ وات حداکثر و ۱۲۰۰ وات دارد. ظرفیت باتری لیتیوم یونی ۵۹۶ وات ساعتی انرژی طولانی مدتی را ارائه می دهد و تضمین می کند که تجهیزات و دستگاه های شما برای مدت طولانی شارژ می شوند.

این ژنراتور که با در نظر گرفتن یک کاربر آگاه از محیط زیست طراحی شده است، ردپای کربن شما را کاهش می‌دهد و بدون دودهای مشمئزکننده یا نگهداری نامرتب کار می‌کند. برای جلوگیری از آلودگی صوتی، عملکرد بی‌صدا را در اولویت قرار می‌دهد، و آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده در فضای داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • قابلیت شارژ کردن دارد. حداکثر تا ۸ دستگاه به طور همزمان
  • ۶۰۰ وات حداکثر و ۱۲۰۰ وات را ارائه می دهد
  • ۵۹۶ وات-ساعت ظرفیت باتری لیتیوم یونی طولانی مدت
  • کامپکت و طراحی سبک وزن برای حمل آسان
  • عملکرد سازگار با محیط زیست و بی صدا مناسب برای استفاده در داخل/خارج از منزل
  • خروجی موج سینوسی خالص قدرت ایمن را برای وسایل الکترونیکی حساس تضمین می کند
  • شامل کوتاه حفاظت مدار، اضافه بار و دما برای استفاده ایمن.

نیروگاه و ژنراتور خورشیدی قابل حمل وستینگهاوس

خرید در آمازون

ایستگاه برق قابل حمل Anker SOLIX F1200

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-632" class="ezoic-adpicker-ad"/>

نیروگاه قابل حمل Anker SOLIX F1200 یک ژنراتور خورشیدی ۱۵۰۰ واتی است که برای تامین انرژی شما طراحی شده است. هر جا نیاز دارد با ترکیب فناوری اختصاصی طولانی‌مدت InfiniPower Anker با باتری‌های LiFePO4، طول عمر چشمگیر ۱۰ ساله را ارائه می‌دهد. سیستم کنترل دما هوشمند تضمین می‌کند که ایستگاه در دمای عملیاتی ایمن باقی می‌ماند و آن را به یک راه‌حل برق بادوام و قابل اعتماد تبدیل می‌کند.

ایستگاه برق قابل حمل Anker SOLIX F1200

خرید در آمازون

ایستگاه برق قابل حمل BLUETTI

svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

این دستگاه جمع و جور علیرغم وزن تنها ۲۱٫۴ پوند، می تواند طیف وسیعی از لوازم ضروری را در حین حرکت، از تلفن گرفته تا اجاق برقی، به لطف قدرت خود تامین کند. اینورتر ۸۰۰ وات این نیروگاه با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است – شامل پریزهای AC 800 واتی، PD 100 وات، USB-A، DC 5521، یک کانکس و یک شارژر بی سیم ۱۵ واتی است.

ویژگی های کلیدی:

<

  • نسبت ظرفیت به اندازه بالا با سلول های باتری ۷۱۶ وات ساعت LiFePO4 و یک اینورتر ۸۰۰ وات
  • پریزهای مختلف برق، از جمله پریزهای AC 800 وات، PD 100 وات، USB-A، DC 5521 و پورت خودرو
  • قابلیت شارژ مجدد سریع با کنترلر MPPT داخلی
  • بیش از ۲۵۰۰ چرخه عمر تا ۸۰ درصد ظرفیت
  • بسته شامل نیروگاه، آداپتور AC، شارژ خورشیدی است. کابل، کابل شارژ خودرو، و راهنمای کاربر.
  • ایستگاه برق قابل حمل BLUETTI

    خرید در آمازون

    ایستگاه برق قابل حمل UGREEN PowerRoam 1200 با پنل خورشیدی ۲۰۰ واتی

    <svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

    PowerRoam 1200 UGREEN’s PowerRoam Station یک راه حل نوآورانه و کارآمد پشتیبان برق است. این نیروگاه دارای یک باتری ۱۰۲۴ وات ساعتی LiFePO4 و یک پنل خورشیدی ۲۰۰ واتی است که منبع تغذیه بدون وقفه در روزهای آفتابی را تضمین می کند و تجربه انرژی آرام و پایداری را ارائه می دهد. با استفاده از فناوری انحصاری U-Turbo، دستگاه‌های با وات بالا تا ۲۵۰۰ وات را تامین می‌کند و بدون زحمت طیف وسیعی از دستگاه‌های ضروری را تامین می‌کند.

    ویژگی های کلیدی:

    • دارای باتری ۱۰۲۴ وات ساعتی LiFePO4 و پنل خورشیدی ۲۰۰ واتی برای تامین انرژی خورشیدی ثابت.
    • فناوری اختصاصی U-Turbo از قدرت بالا پشتیبانی می کند. وسایل برقی تا ۲۵۰۰ وات.
    • مجهز به ۱۳ درگاه مختلف، از جمله ۶ درگاه AC، دو درگاه USB-C 100 وات، ۲ پورت USB-A، یک پریز خودرو، و ۲ پورت DC5521.
    • طراحی سبک، با وزن تنها ۲۵٫۴ پوند، برای افزایش قابلیت حمل.
    • عمر باتری ۱۰ ساله از طریق باتری‌های پیشرفته LiFePO4 EV به دست می‌آید.
    • همراه با یک ایستگاه برق ارائه می‌شود. ، دو کابل شارژ، یک آداپتور موازی خورشیدی، یک کیف لوازم جانبی و یک دفترچه راهنمای کاربر.

    ایستگاه برق قابل حمل UGREEN PowerRoam 1200 با پنل خورشیدی ۲۰۰ واتی

    یک class=”button medium lighterred” href=”https://www.amazon.com/UGREEN-Portable-PowerRoam-Generator-Generators/dp/B0C4SMQRM4?tag=smallbusin0b3-20″ target=”_blank” rel=”sponsored noopener noreferrer”>خرید در آمازون

    نیروگاه قابل حمل جنورس ۲۴۱۹Wh LiFePO4

    svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

    این نیروگاه جمع و جور و در عین حال قوی برای صاحبان مشاغل کوچک که برای بسیاری از کاربردها به برق قابل اعتماد نیاز دارند، از تامین برق تجهیزات ضروری در هنگام قطع برق گرفته تا یک نسخه پشتیبان قوی برای تمام نیازهای کسب و کار شما، ایده آل است. HomePower TWO PRO با ارائه قابلیت های قدرت قابل مقایسه با نیروگاه های قابل حمل در طراحی جمع و جورتر و حمل و نقل آسان، خود را متمایز می کند.

    ویژگی های کلیدی:

    • A LiFePO4 2419Wh باتری یک منبع تغذیه ثابت را برای مدت طولانی تضمین می‌کند.
    • در مجموع هفت پریز، از جمله ۳ پریز AC 2200W
    • عملکرد بی‌صدا و استفاده ایمن در داخل ساختمان، تجربه‌ای بدون اختلال را ارائه می‌کند. .
    • اینورتر موج سینوسی خالص داخلی
    • شارژ با سرعت بالا، به لطف کنترلر شارژ MPPT داخلی.
    • قابلیت کنترل و نظارت از راه دور از طریق برنامه تلفن همراه Geneverse.
    • ضمانت تمدید شده گنجانده شده است

    ایستگاه برق قابل حمل ۲۴۱۹Wh LiFePO4 جنورس

    خرید در آمازون

    ایستگاه برق قابل حمل ۸۳ وات ساعتی تاکی و ژنراتور خورشیدی

    <svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

    ویژگی های کلیدی:

    • ۸۳٫۲۵WH ظرفیت برق با نوع سوخت بنزین. دستگاه ها ، از لپ تاپ ها ، تلفن ها و دوربین ها گرفته تا ملزومات کمپینگ و لوازم خانگی. گزینه های شارژ چندگانه از طریق آداپتورهای AC ، شارژرهای اتومبیل یا پنل های خورشیدی. >
    • با یک دسته حمل محکم برای حمل و نقل آسان بسیار قابل حمل است. /dp/b097m9r9ct/؟ tag = smallbusin0b3-20 “target =” _ blank “rel =” noreferrer noopener حمایت مالی “> نیروگاه قابل حمل و تولید کننده خورشیدی

      خرید در آمازون

      Runhood Portable Power Station Rallye 600 Plus

      svg%3E - بهترین نیروگاه های قابل حمل: انتخاب های برتر برای شما
کسب و کار

      Runhood Rallye 600 Plus یک ژنراتور خورشیدی پیشرفته است که برای طیف گسترده ای از برنامه ها طراحی شده است. Strong> ویژگی های کلیدی:

      • وات زیاد ۱۲۹۶WH با منابع قدرت چندگانه عرضه. درگاه های DC 12V 5A ، یک درگاه اتومبیل ۱۵V 10A ، دو درگاه USB QC3.0 و دو فروشگاه PD 100W.

      به طور مکرر سؤالاتی مطرح می شود

      یک نیروگاه قابل حمل چه مدت طول می کشد؟

      عمر باتری یک نیروگاه قابل حمل به ظرفیت باتری آن و چه دستگاه هایی بستگی دارد. بیشتر نیروگاه های قابل حمل می توانند چندین بار یک تلفن هوشمند را شارژ کنند یا یک یخچال کوچک را برای چند ساعت اجرا کنند.

      <کلاس Span = "ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_8"/>

      آیا یک نیروگاه قابل حمل می تواند یک تجارت کوچک را تأمین کند؟ برای اداره طیف وسیعی از دستگاه های الکترونیکی – از تلفن و لپ تاپ شما گرفته تا ابزارهای برق و لوازم کوچک.

      بهترین راه برای حفظ و افزایش طول عمر نیروگاه قابل حمل من چیست؟ مراقبت مناسب از نیروگاه قابل حمل شما طول عمر خود را افزایش می دهد. این شامل ذخیره سازی مناسب ، تمیز کردن منظم و اضافه بار بیش از حد نیروگاه نیست. بیشتر نیروگاه ها همچنین با یک سیستم مدیریت باتری همراه هستند تا از ایمنی و طول عمر اطمینان حاصل کنند.

      نیروگاه های قابل حمل برای استفاده ایمن هستند؟

      کاملاً! بیشتر نیروگاه های قابل حمل دارای اقدامات ایمنی مانند محافظت از اتصال کوتاه ، کنترل ولتاژ و کنترل دما هستند. آنها همچنین یک گزینه ایمن تر از ژنراتورهای گاز هستند که تولید گازهای گلخانه ای مضر را ایجاد می کنند. استفاده و حمل و نقل منظم ، آنها ضد آب نیستند و باید از شرایط شدید آب و هوایی محافظت شوند.

      واجد شرایط تخفیف ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر با یک حساب کاربری تجاری از آمازون است. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

      تصویر: آمازون


      بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی