عمومی

10 استراتژی برای به حداقل رساندن نیاز به شانس در حرکت موفقیت تجاری

۱۰ استراتژی برای به حداقل رساندن نیاز به شانس در حرکت
موفقیت تجاری

بسیاری از حرفه ای ها و کارآفرینان تجاری که من می شناسم سریعاً به آنها نسبت می دهند موفقیت یک همتا به شانس، به جای هر گونه شناخت استراتژی منحصر به فرد یا ویژگی های شخصی.

در طول سالیان متمادی که به عنوان مشاور تجاری و سرمایه‌گذار فرشته کار کرده‌ام، من کاملاً به موضع مخالف ایمان دارم که شما شانس خود را بسازید، که به جای برعکس.

همانند اکثر سرمایه گذاران و مشاوران، من همیشه ابتدا به برخی از ویژگی های شخصی کلیدی و سرب نگاه می کنم. استراتژی‌های rship که به نظرم می‌رسند اغلب شما را در دنیای بسیار رقابتی مشاغل، چه جدید و چه بالغ، بازمانده‌تر و برنده‌تر می‌کنند.

در اینجا لیست من از آن شیوه هایی است که برای افزایش شانس خود در دنیای پیچیده تجارت امروز توصیه می کنم:

۱٫ واقعیت را تصدیق کنید، اما اعتماد به نفس و خوش‌بینی را از خود تراوش کنید.

علاقه بسیار عالی است، اما باید با داده‌ها پشتیبان آن باشد، و مشکل واقعی و مشتریان مایل و قادر تا هزینه راه حل شما را بپردازد. نشان دهید که موانع پیش رو را درک می کنید و چرا برای غلبه بر آنها واجد شرایط منحصر به فرد هستید. مثبت باشید، اما برای نجات شما روی شانس حساب نکنید.

۲٫ پشتکار خود را در دستیابی به نتایج در اهداف کلیدی برجسته کنید.

به نظر من، بسیاری از کسب و کارها شکست می خورند، فقط به این دلیل که بنیانگذاران خیلی زود تسلیم می شوند. . شما باید با حکایات شخصی خود برای دستیابی به موفقیت از طریق پشتکار، از تلاش های غیر تجاری و همچنین کسب و کار آماده باشید. داشتن تعداد نامحدود ایده جایگزین نیست.

۳٫ تمرکز خود را بر روی یک هدف واحد نشان دهید، به جای بسیاری از آنها.

شروع بسیاری از ابتکارات، و امیدواری به اینکه یکی از آنها پابرجا بماند، کاری نیست. فرمول موفقیت نشان دهید که چگونه یک هدف کلیدی به اهداف بلندمدت و همچنین کوتاه مدت شما می‌پردازد. نترسید که به پیوت ها اعتراف کنید، همانطور که از آن یاد می گیرید تجربیات شما منابع محدود را بشناسید.

۴٫ تمایل خود را برای ریسک کردن واقعی نشان دهید.

هر ابتکار تجاری با پتانسیل بالا دارای خطرات بزرگی از جمله تغییرات محیطی، سیاسی و فرهنگی است. . من به این اصل قدیمی اعتقاد دارم، “بدون ریسک به معنای بدون پاداش است.” شما باید عوامل خطری که انتظار دارید، از جمله رقابت، را بشناسید و تلاش های خود را برای کاهش این خطرات شناسایی کنید.

۵٫ اطراف خود را با یک تیم و مشاور شایسته احاطه کنید.

ایجاد یک کسب و کار موفق به بیش از یک نفر نیاز دارد. شما به افراد دیگری با مهارت هایی نیاز دارید که مکمل مهارت های شما باشند، افراد «بله» نباشند، و تجربه مرتبط به جای قیمت پایین داشته باشند. توانایی ایجاد یک تیم، و همچنین هوش درخواست کمک، شانس بزرگی است.

۶٫ متقاعدکننده مؤثری باشید که هم از منطق و هم از احساسات استفاده می کند.

برخی افراد معتقدند که مذاکره و متقاعدسازی توسط منطق هدایت می شود، در حالی که برخی دیگر بر آن تکیه می کنند. هیجانی. رهبران کسب‌وکار موفق، قدرت هر دو را، همراه با اعتبار و هدف مشترک، ترکیب می‌کنند تا هر موقعیتی را به جای برد-باخت، به یک فرصت موفقیت برد-برد تبدیل کنند.

۷٫ با مهارت های ارتباطی قوی، الگوی رهبر باشید.

تعداد زیادی از افراد تجاری اجازه می دهند چالش های روزانه باعث شود آنها به حالت عاطفی و احساسی برگردند. خواسته های مستبدانه، شکست در برقراری ارتباط و ناتوانی در مربیگری و راهنمایی اعضای تیم. روسا، سرمایه گذاران و شرکای تجاری به سرعت تمایلات منفی را مشاهده می کنند و موفقیت شما را خنثی می کنند.

۸٫ سلامتی و سبک زندگی متعادل خود را حفظ کنید.

تجار موفق معمولا سطح انرژی بالایی دارند و برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنند. با این حال، هیچ جسم و ذهن انسانی نمی تواند استرس ناشی از کار مداوم را بدون هیچ مرخصی برای زندگی شخصی و فعالیت های غیر تجاری تحمل کند. من انتظار دارم شواهدی از یک سبک زندگی سالم با علایق بیرونی ببینم.

۹٫ از تیم قدردانی کنید و موفقیت‌ها را جشن بگیرید.

همه افراد در کسب‌وکار باید برای مقابله با تلاش‌های خود به رسمیت شناخته شوند. چالش بعدی و حفظ وفاداری خود. رهبران بزرگ کسانی هستند که در موفقیت ها و همچنین شکست ها اعتبار مشترک دارند. برای حفظ انرژی بالا، آنها حتی موفقیت های کوچک را جشن می گیرند و از یکدیگر قدردانی می کنند.

۱۰٫ بتوانید اعتماد مشتری و اعتماد تیم را حفظ کنید.

من به دنبال یک هدف و توانایی برای ایجاد اعتماد با خوشحال کردن مشتریان هستم. و همچنین تیم شما این به معنای درخواست و گوش دادن به بازخورد، و شفاف بودن در مورد مسائل مورد علاقه برای اعضای تیم، این به معنای در دسترس بودن، و ابراز همدلی برای نگرانی‌هایشان است.

با این استراتژی‌ها باعث شانس شما می‌شود، من من متقاعد شده‌ام که موفقیت‌های بیشتری در کسب‌وکار پیش رو خواهید داشت و تصویر شخصی و رضایت شما نیز افزایش می‌یابد. اینگونه است که می توانید سبک زندگی تجاری خود را در دراز مدت لذت بخش تر کنید، درست همانطور که انتظار داشتید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی