عمومی

استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

اگر شما هم مانند من هستید، همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد برند تجاری کوچک خود به صورت آنلاین هستید. یکی از معتبرترین راه‌ها، به‌ویژه برای شرکت‌های فناوری، استفاده از Crunchbase برای ایجاد نام تجاری شما است.

ما اخیراً یک نمایه Crunchbase برای رسانه‌های Trends Business Small Business ایجاد کرده‌ایم. انجام آن آسان بود. علاوه بر این، به شرکت ما اعتبار می بخشد.

قبل از اینکه جلوتر بروم، باید به انواع شرکت هایی اشاره کنم که پروفایل Crunchbase هستند. مفید برای.

Crunchbase، به نظر من، مناسب برای صرفا محلی نیست مشاغل یا مشاغل کوچک خیابان اصلی. به‌عنوان مثال، اگر شما یک تجارت لوله‌کشی، دست‌ساز یا سالن‌سازی دارید،  پیشنهاد می‌کنم تلاش خود را برای فهرست Google My Business . به این ترتیب در مقابل مشتریان بالقوه بیشتری ظاهر خواهید شد.

اگر، در از طرف دیگر، شما یک کسب و کار فناوری را اداره می کنید، سپس Crunchbase می تواند مناسب باشد. Crunchbase برای استارت‌آپ‌های با رشد بالا، به‌ویژه آن‌هایی که به دنبال سرمایه اولیه از سرمایه‌گذاران فرشته هستند، یا سرمایه‌گذاری سهام از طریق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ایده‌آل است.

Crunchbase برای کسب‌وکارهای آنلاین، رسانه‌ها و مشاغل تبلیغاتی، تجارت الکترونیک یا مشاوره نیز خوب است. یا سایر خدمات تجاری.

اجازه دهید تجربه و چند نکته را به اشتراک بگذارم. پس شاید شما نیز به زودی یک نمایه Crunchbase برای کمک به ایجاد کسب و کار کوچک یا نام تجاری استارتاپ خود داشته باشید. و یک نمایه بنیانگذار برای شما.

Crunchbase چیست؟

Crunchbase یک پایگاه داده باز از مشاغل است.

این یک منبع قابل توجه برای هر کسی است که به شرکت های فناوری علاقه مند است. به عنوان یک پلتفرم با گزینه‌های رایگان و پولی، بسیار بیشتر از یک «دایرکتوری» تجاری است.

در وب‌سایت خود، Crunchbase می‌گوید که «به‌عنوان رکورد اصلی داده‌های نوآورانه‌ترین شرکت‌های جهان تأسیس شده است».

Crunchbase که مقر آن در سانفرانسیسکو است، در سال ۲۰۰۷ به عنوان پروژه جانبی TechCrunch شروع به کار کرد. Crunchbase به عنوان پایگاه داده Techcrunch برای ردیابی همه استارتاپ هایی که به دنبال تأمین مالی هستند، تأمین مالی می شوند، خریداری می شوند، IPO می روند یا در مسیر راه اندازی خود شکست می خورند، شروع به کار کرد.

AOL Techcrunch را در سال ۲۰۱۰ خریداری کرد. Verizon نیز به نوبه خود AOL را خریداری کرد و راه اندازی شد. Techcrunch و دیگر ویژگی های رسانه ای را به چیزی به نام سوگند تبدیل کنید. در طول مسیر Crunchbase Inc. از Oath جدا شد، اگرچه Verizon همچنان یک سرمایه گذار است.

امروزه، پایگاه داده Crunchbase همچنان به شدت به دنبال ردیابی بودجه و سرمایه گذاری با رشد بالا است. اما با بیش از ۶۷۵۰۰۰ شرکت (براساس تعداد ما)، Crunchbase به یک مخزن کلی از اطلاعات تجاری برای دنیای فناوری تبدیل شده است.

  • Crunchbase چیزی بیش از یک دایرکتوری است. این یک اکوسیستم پویا از اطلاعات کسب و کار است که مخصوصاً به دنیای فناوری و استارتاپ ها پاسخ می دهد.
  • تکامل آن از یک پایگاه داده راه اندازی ساده به یک مخزن جامع برای هوش تجاری، آن را به منبعی ارزشمند برای تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا تبدیل می کند.

چگونه از Crunchbase برای ایجاد نام تجاری استفاده می کنید؟

این آسان است. اولین قدم این است که یک حساب رایگان Crunchbase راه اندازی کنید.

برای راه اندازی یک حساب، باید هویت شرکت خود را با استفاده از یکی از سه شبکه اجتماعی بزرگ (تویتر، لینکدین یا فیس بوک) تأیید کنید. این به اندازه کافی ساده است – فقط نمایه های خود را متصل کنید.

شخصی باید همه حساب های جدید را به صورت دستی بازبینی کند، زیرا ممکن است تاخیری رخ دهد. در مورد ما باید چند روز صبر می‌کردیم تا حساب Crunchbase ما تأیید شود. پس از تأیید، می‌روید.

استفاده از Crunchbase برای دیده شدن و اعتبار برند

  • ایجاد یک نمایه در Crunchbase می‌تواند حضور آنلاین شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و برند شما را بیشتر نمایان کند. برای سرمایه‌گذاران، شرکا و مشتریان بالقوه.
  • اعتباری که با فهرست‌بندی Crunchbase می‌آید، مخصوصاً برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری که به دنبال تثبیت خود در بازارهای رقابتی هستند، بسیار مهم است.

svg%3E - استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

اینجا برخی از مزایا و ویژگی های کلیدی Crunchbase هستند:

  • یک صفحه نمایه رایگان برای کسب و کار خود دریافت کنید. شما می توانید تمام جزئیات اولیه مانند صنعت، آدرس، اندازه کارمند و تاریخ تاسیس را اضافه کنید. این یک سابقه عمومی از شرکت شما را در پایگاه داده شخص ثالث ایجاد می کند و به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، نمایه Crunchbase راهی آسان برای ایجاد نام تجاری شماست.
  • اطلاعات بنیان‌گذار را اضافه کنید.  اگر مؤسس هستید، اطلاعاتی درباره خودتان اضافه کنید. همچنین می توانید سایر بنیانگذاران را فهرست کنید. برای صاحبان مشاغل کوچک، این به برندسازی شخصی کمک می کند. همچنین اعتبار خیابانی کارآفرین است.
  • اطلاعات بودجه را شناسایی کنید.  اگر پول سرمایه‌گذاری را جمع‌آوری کرده‌اید، می‌توانید جزئیاتی درباره دوره‌های تأمین مالی خود، سرمایه‌گذاران VC یا فرشته‌ها و موارد دیگر اضافه کنید. اگر شرکت شما سرمایه گذار ندارد، از این قسمت صرفنظر کنید.
  • اعضای هیئت مدیره را فهرست کنید. بار دیگر، این عمدتاً برای استارت‌آپ‌هایی با رشد بالا است که به دنبال تأمین مالی هستند. اعضای برجسته هیئت مدیره می توانند درها را باز کنند.
  • رویدادها را اضافه کنید. اگر به عنوان سخنران یا حامی در رویدادها شرکت می کنید یا رویدادهای خود را برگزار می کنید، می توانید آنها را فهرست کنید.
  • افزودن مراجع مطبوعاتی. می توانید به هر مقاله خبری درباره شرکت خود پیوند اضافه کنید.
  • کارمندان کلیدی را شناسایی کنید. اگر کارمندان شما نمایه‌های Crunchbase دارند، می‌توانید آنها را در نمایه شرکت فهرست کنید.
  • توییت‌های خود را نمایش دهید. هنگامی که حساب توییتر خود را تأیید یا پیوند می دهید، توییت های شرکت شما به طور خودکار در نمایه Crunchbase شما ظاهر می شود. بنابراین این راهی است برای به اشتراک گذاشتن به‌روزرسانی‌های اجتماعی با هر کسی که نمایه شما را می‌بیند.

اینها فقط برخی از زمینه‌های کلیدی هستند که می‌توانید با نمایه رایگان Crunchbase استفاده کنید.

svg%3E - استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

چه کاری می توانید با Crunchbase انجام دهید؟

همانطور که ذکر شد، یکی از مزایای کلیدی این است که کسب و کار خود را در Crunchbase فهرست کنید. حالا اگر چشمان شما بزرگ می شود و فکر می کنید “اوه پسر، من یک لینک دریافت می کنم” ممکن است ناامید شوید. پیوندهای Crunchbase بدون دنبال کردن هستند.

اما بیشتر از پیوندها فکر کنید. در اینجا پنج کاربرد Crunchbase آورده شده است:

از Crunchbase برای ایجاد نام تجاری خود استفاده کنید — و از آن محافظت کنید

Google و سایر موتورهای جستجو لیست Crunchbase شما را هنگامی که شخصی با نام شرکت شما را جستجو می کند، نشان می دهد.

چرا این مهم است؟ دو دلیل:

  • برای کسانی که به صورت آنلاین شرکت شما را بررسی می‌کنند، کسب‌وکار شما سودمند است.
  • این یک اقدام دفاعی است. می تواند به شما کمک کند نحوه نمایش نام تجاری شما در موتورهای جستجو را کنترل کنید. آیا ترجیح نمی‌دهید نمایه Crunchbase در صفحه یک Google نشان داده شود — به جای صفحه شکایت مشتری؟

کسب و کارهای محلی کوچک Google برای کسب و کار من دارند. اما پروفایل GMB برای مشاغل آنلاین یا مشاغل بدون جغرافیای خدماتی خاص گزینه خوبی نیست. کسب و کارهای غیر محلی به چیزی مانند Crunchbase نیاز دارند.

svg%3E - استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

سرمایه گذاران و اعضای هیئت مدیره را بیابید

می‌توانید سرمایه‌گذاران را جستجو کنید، زیرا می‌بینید که آنها در چه چیز دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.  می‌توانید اعضای بالقوه هیئت مدیره را نیز پیدا کنید. بار دیگر، این مورد عمدتاً برای استارت‌آپ‌های فناوری با رشد بالا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مشاهده پیشروان فروش

اگر محصول یا خدماتی را به شرکت‌های فناوری می‌فروشید، Crunchbase می‌تواند مکان خوبی باشد. برای یافتن سرنخ ها.

شناسایی و اتصال

برای مثال، می توانید بنیانگذاران دیگری را در منطقه جغرافیایی خود بیابید. همچنین می‌توانید شرکت‌هایی را برای شراکت جستجو کنید.

در اخبار فناوری با رشد بالا به‌روز بمانید

Crunchbase یک بخش اخبار فعال در سایت خود دارد. مقالاتی را در مورد استارت آپ هایی که سرمایه گذاری شده اند، برای IPO ثبت شده اند یا در حال برنامه ریزی هستند و سایر پیشرفت ها منتشر می کند. به طور خلاصه، Crunchbase News صحنه استارت‌آپ با فناوری پیشرفته را تقریباً به همان روشی که Techcrunch انجام می‌داد پوشش می‌دهد.

Crunchbase News همچنین گزارش‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر فصلی را ایجاد می‌کند. این گزارش ها برای کسانی که می خواهند یک نمای کلی از چشم انداز سرمایه گذاری VC داشته باشند عالی است. همچنین یک خبرنامه روزانه وجود دارد.

کاربردهای بیشتر Crunchbase

  • علاوه بر ایجاد برند، از Crunchbase برای هوش رقابتی با تجزیه و تحلیل روندها و سرمایه گذاری در صنعت خود استفاده کنید.
  • از پایگاه داده آن برای شناسایی بازارها و فناوری‌های نوظهور استفاده کنید، و به شما کمک می‌کند در نوآوری و برنامه‌ریزی استراتژیک جلوتر بمانید.

چیزهای دیگری درباره CrunchBase باید بدانید

Crunchbase در تجارت داده به طور طبیعی، این ممکن است باعث شود که شما تعجب کنید که چگونه داده های شما مدیریت می شود.

صفحه نمایه خود Crunchbase (بله، یکی از این موارد را دارد) می گوید که «به کاربران اجازه می دهد شرکت های نوآور و افراد پشت سر آنها را کشف کنند. ” Crunchbase سازندگان برنامه را تشویق می‌کند که داده‌های سایت را در برنامه‌های خود بگنجانند. و آنهایی که نسخه Enterprise Crunchbase را خریداری می کنند، می توانند داده های سایت را با Salesforce ادغام کنند.

این بدان معناست که شرکت های فهرست شده در Crunchbase ممکن است در نهایت تماس ها و ایمیل های فروش بیشتری داشته باشند.

بیشتر استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک خواهان تبلیغات هستند، بنابراین احتمالاً این رویکرد داده باز را مثبت می بینند. کسانی که نگران نحوه استفاده از داده‌هایشان هستند، باید خط‌مشی رازداری Crunchbase را از نزدیک مطالعه کنند.

یک اشتراک پولی Crunchbase Pro نیز وجود دارد. اشتراک پولی (در حال حاضر ۲۹ دلار در ماه) ویژگی های بیشتری را باز می کند. این ویژگی ها شامل نظارت و جستجوی گسترده تر است. بدون اشتراک پولی، جستجو می‌تواند تا حدودی محدود باشد.

سپس قابلیت‌های ویرایش وجود دارد. یک تابع ویرایش مانند ویکی پدیا در هر نمایه وجود دارد. با این حال، اگر نگران ویرایش‌های غیرمجاز هستید، می‌توانید درخواست کنید که Crunchbase نمایه شما را قفل کند. و کسانی که تغییرات غیرمجاز ایجاد می کنند ممکن است به عنوان ارسال کننده هرزنامه ممنوع شوند.

همچنین، اگر شرکت شما ممکن است نتوانید نمایه خود را حذف کنید. فایل‌های راهنمای Crunchbase می‌گویند، «از آنجایی که داده‌های تاریخی برای پلتفرم و جامعه ما دارای ارزش مهمی است، Crunchbase ترجیح می‌دهد نمایه‌ها را حذف نکند.»

ما سعی کردیم برای اطلاعات بیشتر درباره استراتژی و جهت‌گیری آینده، به Crunchbase دسترسی پیدا کنیم. شرکت پاسخی نداد.

۵ نکته برای نمایه Crunchbase عالی

اگر می‌خواهید از Crunchbase برای ایجاد نام تجاری خود استفاده کنید — در اینجا پنج نکته برای یک نمایه عالی وجود دارد:

(۱) نمایه خود را به طور کامل تکمیل کنید. نمایه خود را اضافه کنید. به قسمت توضیحات توجه ویژه ای داشته باشید. توضیحات در قطعات جستجو نشان داده می شود. می تواند اولین برداشت مشتری را رنگ کند. همچنین به صنایعی که انتخاب می کنید توجه کنید. این در جستجوهای Crunchbase نشان داده می شود. حتماً از عبارات کلیدی نیز استفاده کنید که می‌خواهید نام تجاری شما با آنها مرتبط باشد.

(۲) دستورالعمل های Crunchbase را دنبال کنید. این دستورالعمل‌ها عمدتاً بهترین روش‌ها هستند، مانند فهرست نکردن آدرس ایمیل شخصی به صورت عمومی.

(۳) افزودن یک موسس.برای هر بنیانگذار یک نمایه بنیانگذار پر کنید. افراد با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند – نه با سازمان های بی چهره. علاوه بر این، این یک برندینگ شخصی خوب است که به نوبه خود می تواند به شرکت شما کمک کند. فقط از ریچارد برانسون بپرسید که چگونه برندسازی شخصی به شرکت‌هایش کمک کرد.

(۴) نمایه Crunchbase خود را به اشتراک بگذارید.  پیوند را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید. و از وب سایت خود به آن لینک دهید. این به افزایش برجستگی پروفایل Crunchbase شما کمک می کند. سپس به احتمال زیاد در نتایج جستجو نشان داده می شود و به ایجاد نام تجاری شما کمک می کند.

< قوی>(۵) نمایه خود را نظارت کنید. از آنجایی که نمایه ها قابل ویرایش هستند، بهتر است نمایه خود را کنترل کنید. اگر نگران ویرایش‌های غیرمجاز هستید، بخواهید قفل شود.

< td class="column-2">به بهترین شیوه های مشخص شده توسط Crunchbase، مانند اجتناب از فهرست بندی عمومی آدرس های ایمیل شخصی، پایبند باشید. این یک ارائه نمایه حرفه ای و ایمن را تضمین می کند.

< td class="column-2"/>

نکاتی برای یک نمایه Crunchbase عالی توضیحات
نمایه خود را کاملاً تکمیل کنید به قسمت توضیحات همانطور که در قسمت های جستجو ظاهر می شود توجه کنید و بر اولین برداشت های مشتریان تأثیر می گذارد. صنایع را برای مرتبط کردن با نمایه خود با دقت انتخاب کنید. عبارت‌های کلیدی را برای تداعی برند وارد کنید.
دستورالعمل‌های Crunchbase را دنبال کنید
یک موسس اضافه کنید یک نمایه بنیانگذار برای هر بنیانگذار ایجاد کنید تا برندسازی شخصی را ارتقا دهید. مردم با افراد ارتباط برقرار می کنند، نه سازمان های بی چهره. این کار اعتبار و تأثیر برند شما را افزایش می‌دهد.
نمایه Crunchbase خود را به اشتراک بگذارید با اشتراک گذاری پیوند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و پیوند دادن آن از وب سایت خود، دید نمایه خود را تقویت کنید. قرار گرفتن در معرض بیشتر برجستگی نمایه شما را در نتایج جستجو افزایش می‌دهد و به تلاش‌های برندسازی کمک می‌کند.
نمایه خود را کنترل کنید نمایه خود را به طور منظم برای ویرایش های غیرمجاز زیر نظر داشته باشید. اگر نگران تغییرات هستید، درخواست قفل کردن نمایه خود را بدهید. هوشیار ماندن دقت و یکپارچگی نمایه شما را تضمین می کند و یک تصویر آنلاین حرفه ای و ثابت را حفظ می کند.
این پاسخ بهتر بود یا بدتر؟
بهتر
بدتر
همان

با اینها نکات ساده کسب و کار شما به زودی یک نمایه حرفه ای از یک پایگاه داده کسب و کار معتبر خواهد داشت.

بهینه سازی حضور Crunchbase شما

  • داستان سرایی خود را تقویت کنید: از نمایه Crunchbase خود برای بیان داستان منحصر به فرد شرکت خود استفاده کنید، نه اینکه فقط حقایق را فهرست کنید. این رویکرد روایتی به ارتباط عاطفی با سرمایه‌گذاران و مشتریان بالقوه کمک می‌کند.
  • به‌روزرسانی‌های منظم: نمایه خود را با آخرین پیشرفت‌ها، راه‌اندازی محصول، و نقاط عطف به‌روز نگه دارید تا پویایی و رشد شرکت شما را منعکس کند. .
  • درگیر شدن با انجمن Crunchbase: فعالانه با سایر کاربران و نمایه ها تعامل داشته باشید. این شبکه‌سازی می‌تواند منجر به فرصت‌ها و همکاری‌های غیرمنتظره شود.

svg%3E - استفاده از Crunchbase برای ساختن برند خود

نتیجه گیری

در چشم انداز همیشه در حال گسترش برندسازی دیجیتال، یافتن راه های معتبر برای ایجاد و تقویت حضور آنلاین کسب و کار شما ضروری است. در میان مجموعه‌ای از گزینه‌ها، یکی از راه‌های برجسته، به‌ویژه برای شرکت‌های فن‌آور، استفاده از Crunchbase برای تقویت هویت برند شماست.

با شروع این سفر، ما در Small Business Trends Media یک نمایه Crunchbase ایجاد کردیم و این تجربه را هم یکپارچه و هم باعث افزایش شهرت کردیم. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Crunchbase یک راه حل یک اندازه مناسب برای همه نیست. اثربخشی آن بر اساس ماهیت کسب و کار شما متفاوت است.

در حالی که Crunchbase برای مشاغل مبتنی بر فناوری می درخشد، ممکن است برای مؤسسات صرفاً محلی یا خیابان اصلی مناسب نباشد. سیستم‌های لوله‌کشی، سالن‌ها، و کسب‌وکارهای مشابه توسط پلتفرم‌هایی مانند «Google برای کسب‌وکار من» که به مشتریان محلی آنها پاسخ می‌دهد، بهتر ارائه می‌شوند.

برعکس، برای کسب‌وکارهای فناوری، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری‌های تجارت الکترونیک و خدمات آنلاین، Crunchbase پتانسیل بسیار زیادی ارائه می‌دهد. این فقط یک فهرست تجاری نیست. این یک مخزن اطلاعات برای دنیای فناوری است.

برای استفاده از پتانسیل ساخت برند Crunchbase، این مراحل را دنبال کنید:

۱٫ نمایه خود را تنظیم کنید: با ایجاد یک حساب رایگان Crunchbase و تأیید هویت شرکت خود از طریق Twitter، LinkedIn، یا Facebook شروع کنید.

۲٫ از ویژگی‌های کلیدی استفاده کنید: از ویژگی‌های پلتفرم برای ایجاد نام تجاری خود استفاده کنید:

  • یک نمایه شرکت با جزئیات ضروری برای افزایش اعتبار ایجاد کنید.
  • اطلاعات بنیانگذار را برای افزایش اعتبار اضافه کنید. نام تجاری شخصی و ایجاد اعتبار کارآفرینی.
  • برنامه‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران را برای شفافیت و اعتبار برجسته کنید.
  • اعضای هیئت مدیره را برای شبکه‌سازی و باز کردن درهای جدید فهرست کنید.
  • رویدادها را ترکیب کنید. ، مراجع مطبوعاتی و کارمندان کلیدی برای تکمیل نمایه خود.
  • اکانت توییتر خود را وصل کنید تا به‌روزرسانی‌های اجتماعی را مستقیماً در نمایه خود به اشتراک بگذارید.< /li>

۳٫ افق های خود را گسترش دهید: فراتر از ایجاد نمایه، Crunchbase ابزارهای متنوعی را ارائه می دهد:

  • ظاهر نام تجاری خود را در نتایج موتورهای جستجو کنترل کنید.
  • سرمایه گذاران، اعضای هیئت مدیره یا شرکای بالقوه را شناسایی کنید.
  • سرنخ های فروش را در بخش فناوری بیابید.
  • >ارتباطات و همکاری‌ها را برقرار کنید.
  • از اخبار فناوری با رشد بالا به‌روز باشید.

۴٫ تجارت داده را در نظر بگیرید: Crunchbase اساساً در تجارت داده است. این رویکرد داده‌های باز می‌تواند منجر به افزایش تماس‌ها و ایمیل‌های فروش بیشتر شود. اگر استفاده از داده ها نگران کننده است، خط مشی رازداری آنها را به دقت بررسی کنید.

۵٫ نمایه خود را بهینه کنید: برای ایجاد یک نمایه تاثیرگذار:

  • نمایه خود را به طور کامل با توضیحات قانع کننده تکمیل کنید.
  • برای حفظ یک تصویر حرفه ای، دستورالعمل های Crunchbase را دنبال کنید.< /li>
  • نمایه‌های بنیان‌گذار را برای القای حس شخصی اضافه کنید.
  • نمایه خود را در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود برای مشاهده بیشتر به اشتراک بگذارید.
  • نمایه خود را برای ویرایش‌های غیرمجاز و درخواست نظارت کنید. در صورت لزوم قفل کنید.

Crunchbase به عنوان یک ابزار استراتژیک ایجاد برند

  • به یاد داشته باشید، اثربخشی نمایه Crunchbase شما در ایجاد نام تجاری شما بستگی به میزان یکپارچه شدن آن دارد. در استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود.
  • آن را به عنوان یک ابزار استراتژیک در زرادخانه خود برای ایجاد برند، شبکه سازی، تحقیقات بازار، و جذب در نظر بگیرید. سرمایه گذاران بالقوه.
  • همزمان با پیشرفت چشم انداز دیجیتال، رویکرد شما برای استفاده از پلتفرم هایی مانند Crunchbase نیز باید تغییر کند. با جدیدترین ویژگی‌ها و بهترین شیوه‌های آن‌ها به‌روز بمانید تا تأثیر برندتان را به حداکثر برسانید.

تصویر “Crunchbase to build brand”: نویسنده. تصویر داستان: DepositPhotos


بیشتر در: برندینگ، بازاریابی آنلاین
منبع :
حتما بخوانید : ۲۸ نمونه کارت ویزیت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی