عمومی

آیا باید اعضای خانواده را برای کسب و کار جدیدم استخدام کنم؟

آیا باید اعضای خانواده را برای کسب و کار جدیدم استخدام کنم؟

Alison Green، ستون‌نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می‌دهد – همه چیز از نحوه برخورد با رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به چهار سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ آیا باید اعضای خانواده را برای کسب و کار جدیدم استخدام کنم؟

من یک وب سایت محبوب را اداره می کنم و تصمیم گرفته ام کسب و کار خود را گسترش دهم؟ با گرفتن فضای اداری و استخدام دو کارمند. من هرگز در حرفه ام مدیریت کسی را نداشته ام، بنابراین می دانم که این یک چالش خواهد بود. من به دنبال استخدام شخصی در نقش بازاریابی دیجیتال، تمام وقت و مدیر برای دو ساعت در روز هستم.

من خواهرشوهر با او تماس گرفته است و می‌پرسد آیا او را برای این نقش مدیر استخدام می‌کنم، و واکنش اصلی من «نه» است (نه به‌طور خاص به خاطر او، فقط به خاطر فکر استخدام خانواده به طور کلی). من در مورد نحوه پاسخ دادن به او نگران هستم و نمی‌دانم که آیا حق با من است یا نه.

حق با شماست. ! کار با خانواده می‌تواند واقعاً سخت باشد، حتی اگر همه با هم کنار بیایند. بعلاوه شما یک مدیر جدید هستید، بنابراین همه چالش‌های مدیر جدید با هرکسی که استخدام می‌کنید (پیدا کردن زمان اعمال اختیار و زمان مشارکت، یافتن نحوه ارائه بازخورد، احساس عجیب و غریب از دادن بازخورد، یادگیری تفویض اختیار بدون درگیر شدن بیش از حد، یا درگیر نبودن، رسیدگی به مشکلات و سایر موارد). شما نمی خواهید پویایی خانواده را با آن به وجود بیاورید. این دستورالعملی برای تنش در روابط و همچنین تنش در محل کار است. و اگر مجبور شوید او را اخراج کنید چه می‌شود؟

خوشبختانه، این به‌طور خاص مربوط به او نیست. این فقط در مورد کار با خانواده به طور کلی است. می‌توانید چیزی شبیه این بگویید: “خیلی متشکرم برای پیشنهاد! من نمی‌خواهم اعضای خانواده را استخدام کنم، زیرا نمی‌خواهم خطر ایجاد تنش در روابطمان را بپذیرم، اما از پیشنهاد کمک قدردانی می‌کنم!”

اگر او به شما فشار آورد و به شما بگوید فکر می‌کند خوب است، می‌توانید بگویید: “از نظر فلسفی من واقعاً به آن احساس قوی دارم. به شما اطلاع می‌دهم اگر تصمیمم را در این مورد تغییر دهم!”

۲٫ کارمندان من دیر می آیند و جلسات را منفجر می کنند

من یک مدیر جدید هستم و دو نفر از چهار کارمند من مدیریت به‌طور مداوم دیر می آیند یا دمیده می شوند جلساتی که من تنظیم می‌کنم و اطلاعاتی را که می‌خواهم ارائه نمی‌کنم. چگونه به آنها برخورد کنم تا این مشکلات را به روشی قاطعانه که منفعل-تهاجمی نیست اصلاح کنم؟

گام اول همیشه فقط است. مستقیم و واقعی باشید: “شما مرتباً دیر می آمدید. در ادامه، آیا می توانید به طور مداوم ساعت ۹ صبح اینجا باشید، غیر از شرایط غیرعادی؟” و: “من متوجه شده ام که اخیراً چندین بار از شما اطلاعات خواسته ام و شما در مورد آن با من تماس نگرفته اید، مانند X و Y. آیا می توانید مطمئن شوید که برای بازگشت کوشا هستید در صورت درخواست به من؟

سپس اگر این اتفاق ادامه داشت، به این می‌روید: “ما در مورد X صحبت کردیم، اما همچنان ادامه دارد اتفاق می افتد. چه خبر است؟” و از آنجا، باید مایل باشید که افراد را مسئول بخواهید، به این معنی که اگر ادامه پیدا کند، عواقبی در پی خواهد داشت.

دفع کردن جلسات. شما تنظیم کرده اید یک معامله بزرگ است. آن‌ها یا به‌طور قابل ملاحظه‌ای سازمان‌دهی نشده‌اند یا – در کنار سایر مشکلات در اینجا – به اختیار شما احترام نمی‌گذارند. بنابراین در پرداختن به هیچ یک از این موارد درنگ نکنید. مستقیم و سریع به آن رسیدگی کنید و ببینید به کجا می‌رود.

۳٫ تماس با نامزدها بدون اخطار برای مصاحبه تلفنی غافلگیرکننده

بخش ما در سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده است و ما در حال تلاش برای استخدام تعدادی تحلیلگر متخصص جدید است. به عنوان بخشی از فرآیند مصاحبه، مدیر استخدام با متقاضیانی که نامه‌های پوششی و رزومه ارسال کرده‌اند تماس می‌گیرد. اکثر افرادی که با آنها تماس گرفته می‌شود پاسخ نمی‌دهند، و مدیر یک پیام پست صوتی می‌گذارد، بنابراین برخی بعداً برای برنامه‌ریزی مصاحبه با آنها تماس می‌گیرند. با این حال، اگر پاسخ دهند، مدیر توضیح می‌دهد که او کیست، از متقاضی می‌خواهد مقدمه‌ای مختصر ارائه کند، سپس به یک سری سؤالات فنی عمیق ادامه می‌دهد، و با اطلاع دادن به متقاضی که در صورت تماس با او تماس خواهد گرفت، به پایان می‌رسد. گذشتند این تنها است مصاحبه تلفنی متقاضیان دریافت می‌کنند.

اگر شرکتی که برای سرماخوردگی درخواست دادم برای مصاحبه تلفنی با من تماس بگیرد، می‌بینم آن را به عنوان یک پرچم قرمز، اما آیا من کاملا خارج از پایگاه؟ آیا این تمرین خوبی است؟

این یک تمرین وحشتناک است. این یک استفاده بد از زمان مدیر استخدام است (او با افراد زیادی تماس می گیرد که نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند) و برای نامزدها (که ممکن است در خواربارفروشی باشند یا در یک جلسه شرکت کنند یا از آنها مراقبت کنند) بی ادبانه و بی ملاحظه است. یک کودک یا غیره). زمان‌بندی تماس‌ها قبل از موعد بسیار دقیق‌تر است و استفاده بهتری از زمان همه خواهد بود.

۴٫ پیگیری ایمیل ها و توضیح اینکه چرا توپ را رها کردم

من به عنوان مدیر یک برنامه جوانان کار می کنم. مشاغل من تقریباً کاملاً عمومی / مشتری محور هستند. در ماه گذشته، سگم از دست نگهدار سگ فرار کرد (چهار روز بعد سالم پیدا شد)، خواهر و برادر شریکم به بازپروری رفت و سلامت پدربزرگم ناگهان رو به افول رفت. او این هفته از دنیا رفت. من واقعاً توپ را روی ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی‌ام رها کرده‌ام، زیرا در محل کار و خانه غرق شده‌ام. من این هفته تمام ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی بی‌پایان خود را دریافت می‌کنم و در مورد اینکه چگونه می‌توانم غیبت خود را برطرف کنم، دچار مشکل هستم. گفتن اینکه من یک اورژانس خانوادگی داشته ام یا “بسیار شلوغ” بوده ام، احساس می کنم که فقط برای خودم بهانه می آورم. من فردی باز هستم و بد نیست به آنها بگویم که در خانواده‌ام فوت کرده‌ام، اما این به نظر غیرحرفه‌ای است. راه خوبی برای گفتن به مردم، “متاسفم که توپ را رها کردم اما به دلایل بسیار واقعی بود” چیست؟

“اورژانس خانوادگی” به نظر نمی رسد که شما بهانه می گیرید! به نظر می رسد که شما یک اورژانس خانوادگی داشته اید، و مردم آن را درک خواهند کرد. من می‌گویم: «بسیار متاسفم برای تأخیر در تماس با شما – من با یک اورژانس خانوادگی روبرو شده‌ام و اکنون گرفتار شده‌ام». یا اگر ترجیح می‌دهید، این قسمت آخر را به «من یک مرگ در خانواده داشته‌ام» خوب است، اما من معمولاً آن را برای افرادی که می‌شناسید به جای تماس‌های دور، رزرو می‌کنم. اما واقعاً هر کدام خوب است! مردم می‌دانند که گاهی اوقات زندگی چیزهایی را به سمت ما پرتاب می‌کند که ما را از کار دور می‌کند.

می‌خواهید سؤالی ارسال کنید. مال خودت؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی