عمومی

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند از بازارها برای یافتن استفاده کنند مشتریان

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند از بازارها برای یافتن استفاده کنند
مشتریان

بسیاری از کارآفرینان و استارت آپ ها اشتباه مشابهی را مرتکب می شوند. آنها معتقدند اگر محصولی برتر بسازند، مردم به وب‌سایت آنها می‌آیند و آن را می‌خرند. واقعاً اینطور نمی شود. هر مالک کسب و کار کوچک به یک «استراتژی رفتن به بازار» نیاز دارد نشان دهند که چگونه می‌خواهند در مقابل افرادی قرار بگیرند که دردی را دارند که محصولشان برطرف می‌کند.

این هفته در نمایش رادیویی مشاغل کوچک، با آدام ایرلند، معاون رئیس جمهور و مدیر کل eBay ایالات متحده در مورد اینکه چگونه بازارها می توانند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کنند تا دقیقاً این کار را انجام دهند و می تواند بخش بزرگی از “استراتژی رفتن به بازار” آنها باشد. “. او بیش از ۱۱ سال تجربه در eBay در سمت های مختلف دارد. هدف آدام ایجاد ارتباط قوی با فروشندگان eBay و حفظ تعهد eBay برای گوش دادن به نیازهای فروشنده و حمایت از رشد کسب و کار آنها است.

در اینجا چیزی است. ما در برنامه رادیویی درباره بازارها و نحوه کمک به رشد کسب و کارهای کوچک صحبت کردیم:

  1. چرا برای کارآفرینان مشتاق و کسب و کارهای کوچک منطقی است که کسب و کار خود را در بازاری مانند eBay توسعه دهند؟ چه چالش‌هایی امروزه بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارند و چگونه قدرت یک بازار تجارت الکترونیک می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا کسب‌وکار را پیش ببرند و رقابتی باقی بمانند؟
  2. بسیاری از مردم می‌توانند یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنند. جایی که آنها با چالش مواجه می شوند، تغییر استراتژی رشد است. چگونه یک بازار می تواند رشد فوری و بلندمدت را امکان پذیر کند؟
  3. چه توصیه ای برای کارآفرینانی دارید که به دنبال رشد کسب و کار خود با فناوری های نوظهور هستند؟ چگونه فناوری‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT می‌توانند نقشی در رشد بعدی آن‌ها ایفا کنند؟
  4. چگونه کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند سفر به سمت رشد دیجیتال را آغاز کنند و هنگام اطمینان از انتخاب شریک مناسب باید به چه ملاحظاتی فکر کنند. سفر تجاری آنها با شرکتشان؟

گوش دهید کل قسمت در مورد اینکه چگونه صاحبان مشاغل کوچک می توانند از مزیت های بازار استفاده کنند.

تصویر: آدام ایرلند


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی