عمومیمقالات

برای حرکت سوزن به جلو آماده اید؟ رشد شخصی شما با خودآگاهی شروع می شود

برای حرکت سوزن به جلو آماده اید؟ رشد شخصی شما
با خودآگاهی شروع می شود

چیزی در این زمان از سال وجود دارد که حس تأمل و تجدید را به ارمغان می آورد. چه در حال شروع یک کسب و کار، تغییر ساختار تیم خود یا فکر کردن در مورد ایده افزودن مهارت‌های آموزشی و رهبری جدید به کارنامه شما، هدف ما این است که شما را تشویق کنیم که این کار را به جلو ببرید.

موضوع این شماره با همان مأموریت همسو است. خودآگاهی زمینه را برای رشد شخصی و پیشرفت حرفه ای فراهم می کند، که هر دوی اینها مستلزم یک فرو رفتن عمیق در جایی که هستیم و به کجا می خواهیم برسیم. برای درک معنای موفقیت و تبدیل لحظات آموزش پذیر به عمل، باید افکار و ایده های خود را دوباره تنظیم کنیم.

کشف خودآگاهی و رشد شخصی با کریس کار

برای این موضوع، من از مصاحبه با کارشناس سلامت بین‌المللی، نویسنده، فیلم‌ساز و صاحب کسب‌وکار خودساخته کریس کار لذت بردم تا بفهمم چگونه او یک بیماری تغییر دهنده زندگی را به تجارتی تبدیل کرده است که زندگی مردم را هر روز تغییر می‌دهد. داستان او به خوبی نشان می دهد که چگونه خودآگاهی می تواند موفقیت را وارد زندگی یک کارآفرین کنید: نگاه کردن به درون، درک خود و تراشیدن مسیر خود به شجاعت نیاز دارد.

کار می‌گوید سفر به سوی خودآگاهی این فرصت را فراهم می کند تا از اشتباهات خود درس بگیریم و با چالش های جدید روبرو شویم. بیایید با آن روبرو شویم: ما هر روز به عنوان صاحبان مشاغل و رهبران با موانعی روبرو می شویم – و همه ما با شرایط متفاوت برخورد می کنیم. با این حال، به نظر می رسد کسانی که می توانند چشم انداز وسیع تری ببینند غالب هستند.

من شخصاً از داستان الهام‌بخش کار یادداشت‌برداری می‌کنم. به طور باورنکردنی، او ۲۰ سال است که با یک نوع سرطان غیر قابل درمان زندگی کرده است، اما همچنان به تلاش خود ادامه می دهد و امپراتوری خود را می سازد. در طول نشستمان، یاد گرفتم که مهم نیست در سفرهای شخصی و حرفه‌ای خود کجا هستیم، مهم است که مأموریت‌های کارآفرینی خود را بازتاب داده و دوباره ارزیابی کنیم. همچنین مهم است که از آنچه ممکن است ما را عقب نگه دارد آگاه باشیم و بدانیم که برای موفقیت به چه چیزی نیاز داریم. اغلب، پاسخ در داخل است.

هر چه درباره خودمان بیشتر بدانیم، بهتر در کسب و کار خود با نیت و انگیزه دادن به دیگران برای انجام همین کار. به هر حال، هیچ یک از ما دیدگاه ها، داستان ها یا تأثیرات یکسانی نداریم. با این حال، وقتی تجربیات منحصربه‌فرد خود را ترکیب می‌کنیم، می‌توانیم سوزن را با هم جلو ببریم.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از ©Mike D’Avello.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی